Резюме від 12 лютого 2024 Файл

Anna

Фінансовий менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Крупеніна Ганна Анатоліївна

Мета: фінансовий менеджер, HR-менеджер
Особисті дані:
Місце проживання: м. Одеса
Дата народження: 01.06.1985 р. (38 років)
Сімейний стан: заміжня, двоє дітей

Контакти:
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2002 р. – ЗОШ І-ІІІ ступенів № 63, повна загальна середня освіта
2006 р. – Одеська національна академія харчових технологій, базова вища освіта за напрямом «Екологія», кваліфікація бакалавра з екології та охорони навколишнього середовища
2007 р. – Одеська національна академія харчових технологій, вища освіта за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», кваліфікація спеціаліста з екології та охорони навколишнього середовища
2020 р. – Одеський національний морський університет, вища освіта магістр, спеціальність «Економіка», освітня програма «Фінансово-економічна безпека»

Курси:
29.01.2008-20.06.2010 загальний курс навчання англійської мови ABC English Language Courses

Досвід роботи:
2008 р. – 2018 р. – ТОВ «Праймтранспорт», зростання від офіс-менеджера до фінансового менеджера підрозділу
Контактна особа щодо рекомендацій: Сімаков Леонід Вікторович [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Причина переривання стажу: декретна відпустка по догляду за однією дитиною, згодом-за іншою

2023 р. – ТРК «Восток», менеджер з зовнішньоекономічної діяльності (стажер)
Причина переривання стажу: робота у вихідні дні та після закінчення робочого часу

Набуті професійні навички:
- Управління фінансовими потоками компанії
- Оформлення та проведення платежів за системою банк-клієнт, робота з міжнародними банками, банками-кореспондентами
- Розподіл платежів за рахунками, формування платіжних доручень, рознесення банківських виписок у програмі обліку «Microsoft Access»
- Контроль залишків коштів на розрахункових рахунках
- Ведення графіка платежів погашення кредитів, сплати відсотків
- Нарахування з/п, бонусів, відсотків
- Матеріально відповідальна особа, робота з готівкою
- Щомісячне та щорічне складання фінансової звітності у програмі «Microsoft Access»
- Робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю.
- Звірка розрахунків із контрагентами
- Підготовка інформації на запит аудиторів, робота на запит аудиторів Deloitte
- Перевірка первинних документів
- Підготовка, супровід та узгодження договорів.
- Підготовка фінансових документів
- Фінансовий контроль, облік та внутрішні контрольні процедури.
- Підготовка та надсилання документів.
- Участь у формуванні річного бюджету підприємства
- Кадрове адміністрування
- Оформлення наказів з кадрової та основної діяльності
- Пошук та підбір персоналу
- Формування штатного розкладу
- Складання посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників
- Складання графіків відпусток, графіків роботи
- Ведення трудових книжок та журналу обліку трудових книжок
- Маю досвід зі збору та подання документів на англійську та шенгенську візи (це не було моїм обов’язком, суто моє бажання виконати це завдання)
- Організація реклами підприємства за рахунок корпоративних подарунків, щоденників, календарів
- Легко володію програмами Excel та Word, MS-Office, користувач Internet, робота з програмою MEDok
- Робота у галузі шипінгу, постфіксінг

Додаткова інформація:
- Англійська – Upper-Intermediate
- Водійське посвідчення – Категорія В
- Грамотне мовлення та написання

Особисті якості:
- Наполегливість
- Відповідальність
- Цілеспрямованість
- Вміння роботи в команді на досягнення спільної мети
- Здатність швидко навчатися
- Комунікабельність
- Доброзичливість
- Стресостійкість
- Прагнення до розширення своїх знань, оволодіння новими вміннями

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: