Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Ігор

Директор філії

Вік:
50 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Кропивницький, Одеса, Полтава, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Регіональний Директор

Шахрай Ігор Миколайович
Місце проживання: Дніпро
Освіта: вища
Дата народження:13.01.1974

Контакти: тел моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)) e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Цель: Реалізувати свої знання та вміння у сфері продажу та управління персоналом: фінансового ринку,
FMCG (продуктовий та не продуктовий напрямок) за гідну винагороду.

Ключова інформація:
- Досвід у створенні економічно грамотної, націленої на результат та розгалужену мережу продажів
фінансових та матеріальних продуктів по всій Україні.
- Вміння прораховувати розвиток бізнесу з нуля, та подальшим його запуском і супроводом.
- Вміння визначити точки окупності бізнесу.
- Високі навички у переговорних процесах із бюджетними та приватними компаніями.
- Високі навички управління персоналом.
- Навичка підбору грамотної та професійної команди.
– Відмінні навички проведення тренінгів для великої аудиторії слухачів.
Досвід роботи:
02.2020-по теперішній час
Банк «Форвард»
Посада: Начальник Дніпровської Регіональної Дирекції

Обов'язки:
- збільшення обсягу продажів Дирекцією.
- Виконання поставлених цілей за Дирекцією.
- пошук партнерів для співпраці.
- збільшення обсягу продажу комісійних продуктів.
- контроль фінансових показників.
- фінансове планування по Дирекції, контроль витрат.
- Розвиток точок продажу (Відділення, POS, куратори, агенти).
- контроль адміністративно-господарських питань.
- Підбір та навчання персоналу.
- Контроль за виконанням стандартів обслуговування клієнтів кожним співробітником.
- Планування маркетингової активності Регіону
- Побудова агентської мережі.
- Контроль якості портфеля продажів агентською мережею

10.2019-01.2020
«ЛАЙМ КЕШ» ТОВ (ВАША ГОТІВОЧКА)- фінансова компанія
Посада: Куратор Східного регіону
- Виконання плану продажу торговими точками регіону
- постановка цілей (по кожній точці, в залежності від їх результатів)
- контроль виконання цілей
- підбір та навчання персоналу по всьому регіону
- розробка та впровадження скриптів з продажу.
- аналіз всіх показників по регіону, і розробка кроків щодо їх покращення і т.д.

04.2016-10.2019
«НОВА ПОШТА»
Посада: Начальник відділу обліку (HR-BP)

Обов'язки:
- контроль роботи терміналів (вся Україна) з боку персоналу
- зменшення його плинності
- оцінка кваліфікації персоналу (атестація його, навчання, введення розрядної системи)
- підбір персоналу (по Україні)
- автоматичний облік робочого часу у співробітників на об'єктах, що куруються (43 термінали)
- введення автоматичного обліку робочого часу
- розробка графіка виходів працівників та інших.
- написання та узгодження нормативної документації з посадам.
- складання та презентації аудиторних тренінгів.
- перехід на підсумований облік робочого часу

01.11.2007 – 01.2016
У компанії: БАНК ПУМБ та Банк «Ренесанс Капітал»
Посада: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР
Начальник регіонального управління департаменту з продажу нецільового кредитування
Команда персоналу – 362 особи (63 точки продажу; 19 відділень)
Дніпровський регіон (Дніпропетровська обл., Запорізька обл., Кіровоградська обл.)
Основні обов'язки:
• Збільшення обсягів продажу кредитів регіоном.
• Пошук партнерів для кредитування та співпраці.
• Збільшення обсягу депозитного портфеля.
• Створення стратегії залучення VIP вкладів.
• Збільшення обсягу продажу комісійних продуктів.
• Контроль фінансових показників (рівня прострочення, страхових продуктів, прибутковості).
• Фінансове планування регіону Контроль витрат.
• Розвиток точок продажу (Відділення, POS).
• Контроль та керування відкриттям відділень на всіх етапах.
• Контроль усіх фінансових документів відповідно до законодавства.
• Контроль касових операцій та і документообігу.
•Підбір персоналу
•Навчання персоналу
• Контроль за виконанням стандартів якості обслуговування кожним співробітником.
• Аналіз кредитів, що видаються.
• Планування маркетингової активності регіону.
• Пошук рекламних агентів для виконання рекламної активності регіону.
• Побудова агентської мережі.
• Контроль якості портфелю продажів агентською мережею.
Досягнення:
• Збільшення роздрібної мережі відділень. Було 3 стало 19. Було зроблено по кожному відділенню фінансовий аналіз відкриття та окупності відділення, погоджений особисто з Головою Правління Банку та з Директором Департаменту Продажів.
• Збільшення роздрібної мережі точок продажу. Було 0 стало 63.
• Збільшення обсягу продажу кредитування (До 23 млн грн. на місяць готівкою та до 7 млн ​​грн у кредитних картках)
• Досягнуто результату залучення та реєстрації в CRM понад 170 кампаній для масового випуску кредитних карток.
• Залучення депозитного портфеля з нуля шляхом особистих продажів послуги у відділенні та виїзних продажів до клієнтів.
• Обсяг депозитного портфеля досягнуто до 20 млн. грн. на місяць на мінімальний термін 6 місяців
• Досягнуто мінімально допустимого порога прострочення кредитного портфеля в 1,5 % від загального обсягу клієнтів. Раніше було 23%.
• Спільно з HR департаментом було розроблено стратегію утримання персоналу, внаслідок чого було отримано результат найменшої плинності кадрів по всіх регіонах України.
• Спільно з відділом контролю якості було отримано максимальні показники якості заповнення всіх банківських документів. Не більше ніж 10 помилок на місяць на весь регіон.
• Було наведено порядок у господарській частині, а також узгоджено фінансову підтримку відділень. (Раніше все виконувалося силами персоналу)
• Було сформовано чіткий маркетинговий план.
Особливі досягнення:
• З нуля було розроблено загальнонаціональний проект співробітництва з малим бізнесом із кредитування продукції. Цей продукт передбачав кредитування у містах із малим населенням з допомогою персоналу магазину. Основне завдання: мінімальні витрати з максимальним прибутком у важкодоступних районах. Завдання проекту було виконано. Проект отримав загальнонаціональне впровадження.
• Розроблено та вдосконалено проект обслуговування клієнтів VIP клієнтів (депозитів).

03.2006 – 05.2007
У компанії: ТОВ «АГРОКОСМ» (Бренд "Запорізький" маргарин, "Оллі" легкі олії, ТМ "Щедро"-майонез)
Посада: Директор Дніпропетровської філії
Функціональні обов'язки:
- Створення, контроль та взаємодія всіх структурних підрозділів філії;
- Підбір персоналу; проведення тренінгів для персоналу;
- Планування бюджету (річного/місячного), розрахунок заробітної плати;
- Розробка та формування всієї звітної документації;
- Розробка маршрутів роботи ТП та доставки по них продукції;
- Постановка та контроль виконання поставлених завдань та планів;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Постановка планів для Т.П;
- Розробка та проведення рекламних акцій спрямованих на просування продукту;
- Розробка та захист маркетингового бюджету;
- Аналіз ринку конкурентної продукції регіоні;
- Планування життєвого циклу товару.
Досягнення:
Виконання плану на 150%;
Створення команди фахівців із 32 чол.
Висновок та просування ринку Т.М. "Щедро"

09. 2005 – 03.2006
У компанії: ТД Континент (Укрінтерпродукт), "Славолія", "Гайсин", тм "Урожай", Умань та ін.
Посада: Директор Дніпропетровської філії
Функціональні обов'язки:

- Створення регіональної філійної мережі з нуля (Дніпропетровськ та область, Павлоград, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Нікополь, Запоріжжя та область, Кременчук та ін.);
- Створення структури центральної філії;
- Набір та навчання торгової команди по центральній філії та терміналах;
- Набір адміністративно-господарського персоналу;
- Розробка та складання звітної документації;
- Контроль усіх структурних підрозділів (логістика, бухгалтерія, склад, відділ доставки, торговий відділ - оператори тощо);
- Постановка та контроль виконання поставлених завдань та планів.
Досягнення:
Збільшення обсягів продажу на 250%;
Повне використання у регіоні прямий дистрибуції по торговим маркам;
Збільшення кількості клієнтської бази більш ніж на 100% і т.д.

03.2004 – 09.2005
В компанії: ТОВ Афіна-груп (корпорація Ольвія)
Посада: Начальник Дистрибуції по Дніпропетровському регіону
Функціональні обов'язки:
- Створення відділу дистрибуції для роботи на території Дніпра, Дніпродзержинська, Павлограда та ін.
- Створення клієнтської бази;
- Розробка маршрутів, організація кільцевого розвезення товару;
- Набір, навчання персоналу (торговельних представників);
- Формування цінової політики;
- Упорядкування плану продажу, розрахунок доходності відділу, розрахунок зарплати підлеглих;
- Ведення переговорів із VIP-клієнтами;
- Монітоинг ринку.
Досягнення:
збільшення обсягів продажу на 75%;
Збільшення кількості клієнтської бази на більш ніж 100% та ін.

1998-2004
В компанії: ТОВ АКВА (ТПГ Rainford)
Посада:
1998 - 2000 - Менеджер з продажу
2000 - 2002 - Супервайзер
2002 – 2004 – Керівник напряму у Дніпропетровській філії
Функціональні обов'язки:
- Координація діяльності спрямування (у підпорядкуванні понад 45 осіб);
- Аналіз цінової політики;
- Підбір персоналу;
- Проведення переговорів з оптовими покупцями та VIP-клієнтами;
- Контроль товарного запасу та наявності асортименту на складі філії;
- Контроль роботи торгових представників та ін.
Досягнення:
збільшення обсягів продажів на 85%;
Збільшення асортименту товару на 45%

Освіта
Дніпропетровський Державний Університет Будівництва та архітектури
Дата закінчення: 2013
Факультет економіки
Спеціальність: Фінанси

Дніпропетровський Державний Університет залізничного транспорту
Дата закінчення:1998
Факультет: ПГС
Спеціальність: Промислове та цивільне будівництво

Тренінги
Технології оперативного управління командою підлеглих та робітниками бізнес-процесами (І.Сокуренко).
Стратегія та тактика ведення продажів та переговорів. Технологія SPIN (А. Пронішин).
Управління продажами продуктів банку (І. Глазирін)
Організація та техніка ефективного продажу (О. Афанасьєв, К. Бордунос)
Тренінг з продажу (П. Рибченко)
Організація роботи супервайзерів та бренд-менеджерів (О. Кучеренко)
Управління командою торгових представників у дистрибуційній компанії (Ю. Малярчук)
Організація роботи менеджера з розвитку території (О.Кучеренко)
Англійська: Базова, французька (зі словником)
Рівень володіння комп'ютером: просунутий користувач
Особистісні якості:
проактивний підхід до роботи;
високий рівень комунікації;
Спрямованість на результат;
Лідерство, ініціативність;
Готовність брати відповідальність за результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: