Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9686297
Помічник керівника, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Помічник генерального директора
з 07.2021 по нині
(2 роки 10 місяців)
Енергетика
Обов'язки з загальних питань:
Планування, супроводження та організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей; Погодження і доведення до працівників вказівок та розпоряджень керівництва;
Організація діловодства;
Підготовка листів, наказів, розпоряджень, протоколів (ділове листування);
Ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
Організація підписання, візування, зберігання, відправлення документів;
Облік, зберігання та ведення реєстру документів;
Ведення переговорів та листування з контрагентами та органами державної влади;
Розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність підприємства;
Узгодження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, консультування;
Документальна та технічна підтримка роботи;
Виконання доручень по усіх напрямках діяльності; Бронювання квитків, готелів;
Організація трансферів службовим транспортом;
Обов'язки з діловодства:
Приймання, реєстрація кореспонденції та направлення її до відповідних структурних підрозділів Товариства.
Відправлення документації адресатам.
Облік отриманої та відправленої кореспонденції.
Складання опису справ, що передаються до архіву на зберігання.
Приймання участі у підготовці проєктів розпорядчих актів
Товариства з питань діловодства та архівної справи, електронного документообігу, доступу до публічної інформації, звернень тощо.
Приймання участі у розробленні інструкції з діловодства, реєстру форм документів, форм документів та інших методичних документів.
Подання керівнику пропозиції щодо удосконалення діяльності документообігу Товариства.
Разом із зацікавленими структурними підрозділами участь у підготовці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, забезпечення охорони праці на виробництві.
Виконання вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
Участь у вдосконаленні забезпечення системи управління якістю.
За дорученням керівника виконання інших завдань у межах своєї компетенції.
Обов'язки з кадрових питань:
Організація та ведення військового обліку.
Розробка процедур відбору, прийняття, адаптації, випробування, звільнення, переведення працівників.
Організація роботи з підбору персоналу на вакантні посади за заявками керівників структурних підрозділів за результатами оцінювання кваліфікації, особистих і ділових якостей кандидатів.
Організація згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями та наказами Генерального директора:
- своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників;
- ведення встановленої документації з обліку кадрів;
- видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; - оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;
Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, у сфері захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю Товариства;
Організація роботи зі складання графіків відпусток та контролю їх виконання.
Помічник нотаріуса
з 10.2019 по 05.2021
(1 рік 7 місяців)
Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу, Київ (Юриспруденція)
Участь в переговорах, ділових зустрічах, ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
Складання проектів нотаріальних документів (довіреності, заяви, запити);
Нотаріальне діловодство и ведення архіву ( збір/ сформування, прошиття, підписання, зробити посвідчуваний напис);
Ведення запису прийому до нотаріуса; Формування реєстраційних справ;
Фінансовий моніторинг;
Аналіз договорів поставки зерна та додатків до них; договорів застави майбутнього врожаю; договорів куплі-продажу;
Підготовка товарно-аграних розписок, фінансово-аграрних розписок;
Реєстрація товарно-аграрних розписок в РАР (CRR).
Ведення вхідної/вихідної кореспонденції, алфавітних журналів обліку);
Формування архіву;
Работа с електронною базою реєстрів (Державний реєстр обтяжень рухомого майна, реестр довіреностей, реєстр бланків);
Викладач кафедри господарського та адміністративного права
з 09.2012 по 09.2018
(6 років)
КПІ ім. Ігоря Сікорського, Київ (Освіта, наука)
Навчально-методичне забезпечення навчального процесу;
Викладання дисциплін: «Господарське право»; «Цивільне право»; «Трудове право»; «Адміністративне право»;
Написання наукових статтей, тез конференцій;
Помічник керівника кафедри господарського та адміністративного права.
з 08.2006 по 08.2019
(13 років)
КПІ ім. Ігоря Сікорського, Київ (Освіта, наука)
Розробка внутрішніх правил, положень, наказів, їх впровадження в діяльність
Замовлення всіх необхідних витратних матеріалів для забезпечення роботи офісу (основних засобів, канцелярії);
Організація відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів);
Організація прийому відвідувачів, зустрічей, протоколювання нарад;
Контроль візування та підписання вхідної та внутрішньої документації;
Ведення архіву справ, підготовка документів для архівації після закінчення встановлених строків поточного зберігання;
Узгодження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці, консультування;
Підготовка графіку щорічних відпусток та контроль за його виконанням;
Організація поштових та кур'єрських відправлень;
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
Підготовка та надсилання листів (прості, рекомендовані та цінні листи);
Систематизація та архівація документів;
Ведення кадрового обліку та діловодства;
Освіта
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
Факультет соціології і права, спеціальність "Правознавство", Київ, Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)
Диплом спеціаліста (з відзнакою)
Додаткова освіта та сертифікати
American English Center
2021
Навчальний центр «Данко» курси «Логіст; менеджер ЗЕД»
2019
Навчальний центр “Практикум” курси «Бухгалтерія +1 С Бухгалтерія 8.3» (2019 рік)
2019
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
За час роботи зарекомендувала себе як професійний, відповідальний і дисциплінований працівник, який може проявити ініціативу і прийняти правильне рішення в питаннях, що стосуються професійної діяльності і знаходяться в межах компетенції. Зарекомендувала себе позитивно, як професійний фахівець, а також творча і креативна людина. Серед особистий якостей відзначені постійне прагнення до розвитку та самовдосконалення.
Професійні навички та особисті якості відзначені рекомендаційним листом.
Особисті якості
Уважність, організованість, відповідальність, цілеспрямованість, ввічливість, порядність, наполегливість, вміння вести переговори, ініціативність, вміння швидко навчатись.
ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ З ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ (ЗБ. НАУК. ПРАЦЬ)
ВСЕУКРАЇНСЬКИХ
2016-2017
Назва заходу всеукраїнська науково-практична конференція "Глушковські читання" "Міждисциплінарні дослідження актуальних проблем застосування інформаційних технологій в сучасному світі"; Назва доповіді - Застосування інформаційних технологій на митниці; Автори - Журавльовва А.М., Співак І.В.; Місце проведення - м. Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського;
Дата проведення: 24.11.2016; Назва доповіді - Застосування інформаційних технологій на митниці; Автори - Журавльова А.М., Співак І.В.; Місце проведення - м.Київ, КПІ імені Ігоря Сікорського; Дата проведення: 24.11.2016
ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ ІЗ ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ МІЖНАРОДНИХ В УКРАЇНІ
2017-2018
Назва заходу Сучасні проблеми управління:імперативи забезпечення сталого розвитку; Назва доповіді - Реалізація та захист прав і свобод людини та громадянина в Україні; Автори - Журавльова А.М.; Місце проведення - КПІ ім.Ігоря Сікорського; Дата проведення: 23.11.2017 ; Мова публікації:українська
ДОПОВІДІ НА КОНФЕРЕНЦІЯХ, СИМПОЗІУМАХ, СЕМІНАРАХ ІЗ ПУБЛІКАЦІЕЮ ТЕЗ
ВСЕУКРАЇНСЬКИХ
2017-2018
Назва заходу «Industry 4.0. Людина і суспільство у вирі трансформацій»; Назва доповіді - ОСОБЛИВОСТІ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ГОСПОДАРСЬКОГО СУДОЧИНСТВА В УКРАЇНІ ; Автори - Журавльова А.М.; Місце проведення - КПІ ім.Ігоря Сікорського ; Мова публікації:українська
ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
ВКЛЮЧЕНИХ ДО ПЕРЕЛІКУ НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ
2016-2017
Бібліографічний опис:РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ЗАХИСТ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ ТА ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ//Вісник НТУУ КПІ Політологія.Соціологія.Право.; Мова публікації:українська
Бібліографічний опис: ПРАВА ЛЮДИНИ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ПРАВА В УКРАЇНІ /Вісник НТУУ "КПІ" Політологія. Соціологія.Право:зб. наук. праць. - Київ,2016 -№1/2 (29/30).- С. 187; Мова публікації:українська
ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
ВКЛЮЧЕНИХ ДО ПЕРЕЛІКУ НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ
2016-2017
Бібліографічний опис:РЕАЛІЗАЦІЯ ТА ЗАХИСТ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ ТА ГРОМАДЯНИНА В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ//Вісник НТУУ КПІ Політологія.Соціологія.Право.; Мова публікації:українська
Бібліографічний опис:ПРАВА ЛЮДИНИ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ПРАВА В УКРАЇНІ /Вісник НТУУ "КПІ" Політологія. Соціологія.Право:зб. наук. праць. - Київ,2016 -№1/2 (29/30).- С. 187; Мова публікації:українська
ПУБЛІКАЦІЇ СТАТТІ У НАУКОВИХ ВИДАННЯХ
ЩО ВХОДЯТЬ ДО НАУКОМЕТРИЧНИХ БД
2017-2018
Бібліографічний опис:Право на доступ до інформації // Порівняльно-аналітичне право.- 2018.- № 2. ; Наукометричні БД:Copernik; Мова публікації:українська
Схожі кандидати
Менеджер отдела продаж, помощник руководителя
30000 грн, Київ, Дистанційно
Офис-менеджер
Київ
Особистий водій, помічник керівника, охоронник
Київ
Офіс-менеджер
30000 грн, Київ
Офіс менеджер
14000 грн, Київ