Резюме від 6 червня 2023 Файл

Снежана

Керівник торгового центру

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Валентюк Сніжана Михайлівна

Вік: 50 років
Місто проживання: 29000, м.Хмельницький
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»))
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Керівник Торговельного центру, магазину, менеджер з продажу товару,
надання послуг.

Досвід роботи:
Назва компанії: ТОВ «Сільпо-Фуд»
Посада: керуючий Торговельним центром, менеджер з управління комерційною
нерухомістю мережі
супермактів «Сільпо» у м.Хмельницькому , м.Камянець-Подільському та м.Рівне
загальною площею 6800 кв. м.

Період роботи: 01.04.2014 р.-31.08.2018 р.
Обов’язки: управління роботою Торговельного центру, менеджер з комерційної
оренди.
Основні обов'язки:
- організація заходів та контроль щодо відповідності роботи Об’єкта вимогам пожежної
безпеки та охорони праці;
- організація роботи служби Охорони та контроль за виконанням підлеглими своїх
обов’язків;
- участь у перевірках Об’єкту контролюючими органами та усунення недоліків;
- управління відділом оренди;
- розробка бюджету та його виконання;
- планування та реалізація заходів щодо збільшення прибутку від оренди нежитлових
приміщень майнового комплексу;
- складання звітностей.
__________

Назва компанії: ТОВ «Сільпо-Фуд»
Посада: спеціаліст з управління нерухомістю.
Період роботи: 02.08.2013 – 31.03.2014 р.
Обов’язки:
- управління комерційною нерухомістю в Торговельному центрі та мережі
супермактів «Сільпо» у м.Хмельницькому , м.Камянець-Подільському та м.Рівне
загальною площею 6800 кв. м.
Основні обов'язки:
- монітодринг ринку комерційної нерухомості;
- пошук потенційних орендарів;
- укладання договорів оренди, додаткових угод та контроль за їх виконанням орендарями;
- планування та виконання бюджету на підконтрольних об’єктах;
- узгодження і затвердження планувань орендних приміщень ;
- контроль дебіторської заборгованості;
- ротація орендарів;
- складання звітностей.

Назва компанії: ТОВ «Чарівниця» м.Хмельницький.
Посада: торговий представник
Період роботи: 02.08.2011 – 05.10.2012 р.
Обов’язки:
- просування бренда компанії (кондитерсткі вироби) через представництво в роздрібній
мережі магазинів міста.
Основні обов'язки:
- пошук ринку збуту на підпорядкованій території;
- підтримання роботи діючих точок щодо реалізації продукції компанії та відкриття нових;
- контроль залишків товару, термінів придатності, викладки товару у торгових точках;
- розширення асорттменту;
- контроль за доставкою товару у торговельну мережу відповідно до замовлення;
- складання планів по збільшенню обсягів продажів та їх виконання;
- робота з дебіторською заборгованістю.
- складання звітностей.

Назва компанії: ТОВ «Полільський холод» м.Хмельницький.
Посада: торговий представник
Період роботи: 01.08.2011 – 01.08.2010 р.
Обов’язки:
- просування бренда компанії (м'ясні та ковбасні вироби) через представництво в
роздрібній мережі магазинів міста.
Основні обов'язки:
- пошук ринку збуту на підпорядкованій території;
- підтримання роботи діючих точок щодо реалізації продукції компанії та відкриття нових;
- контроль залишків товару, термінів придатності, викладки товару у торгових точках;
- розширення асорттменту;
- контроль за доставкою товару у торговельну мережу відповідно до замовлення;
- складання планів по збільшенню обсягів продажів та їх виконання;
- робота з дебіторською заборгованістю.
- складання звітностей;

Назва компанії: ПП Чабан м.Хмнльницький.
Посада: торговий представник
Період роботи: 02.09. 2009 – 01.09.2010 р.
Обов’язки:
- просування бренда компанії (молочна продукція, мінеральна вода, ікра, закуски) через
представництво в роздрібній мережі магазинів міста.
Основні обов'язки:
- пошук ринку збуту на підпорядкованій території;
- підтримання роботи діючих точок щодо реалізації продукції компанії та відкриття нових;
- контроль залишків товару, термінів придатності, викладки товару у торгових точках;
- розширення асорттменту;
- контроль за доставкою товару у торговельну мережу відповідно до замовлення;
- складання планів по збільшенню обсягів продажів та їх виконання;
- робота з дебіторською заборгованістю.
- складання звітностей;

Назва компанії: ПП Валентюк С.М.
Посада: приватний підприємець
- надання посередницьких послуг з нерухомості .
Період роботи: 01.10.1998 – 05.08.2009 р.

Основні обов'язки:
- надання посередницьких послуг з продажу, оренди, купівлі та продажу нерухомого
майна.
Освіта:
Навчальний заклад: Одеський національний університет ім.І.І. Мечнікова
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 01.09.1998 р-26.04.2004 р.

Особисті якості: - вміння працювати на результат.
- цілеспрямованість;
- відповідальність.
Вміння та навики:

Упевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Еxpress, Internet), робота з різними типами
електронних законодавчих баз.

Знання іноземних мов – англійська на базовому рівні.
Наявність водійського посвідчення категорії «В» та «С».

Сімейний стан: розлучена, маю сина 27 роки.

04.06.2023 р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: