Снежана
Керівник торгового центру
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9700589
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Вік: 50 років
Місто проживання: 29000, м.Хмельницький
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета:
Керівник Торговельного центру, магазину, менеджер з продажу товару,
надання послуг.
Досвід роботи:
Назва компанії: ТОВ «Сільпо-Фуд»
Посада: керуючий Торговельним центром, менеджер з управління комерційною
нерухомістю мережі
супермактів «Сільпо» у м.Хмельницькому , м.Камянець-Подільському та м.Рівне
загальною площею 6800 кв. м.
Період роботи: 01.04.2014 р.-31.08.2018 р.
Обов’язки: управління роботою Торговельного центру, менеджер з комерційної
оренди.
Основні обов'язки:
- організація заходів та контроль щодо відповідності роботи Об’єкта вимогам пожежної
безпеки та охорони праці;
- організація роботи служби Охорони та контроль за виконанням підлеглими своїх
обов’язків;
- участь у перевірках Об’єкту контролюючими органами та усунення недоліків;
- управління відділом оренди;
- розробка бюджету та його виконання;
- планування та реалізація заходів щодо збільшення прибутку від оренди нежитлових
приміщень майнового комплексу;
- складання звітностей.
__________
Назва компанії: ТОВ «Сільпо-Фуд»
Посада: спеціаліст з управління нерухомістю.
Період роботи: 02.08.2013 – 31.03.2014 р.
Обов’язки:
- управління комерційною нерухомістю в Торговельному центрі та мережі
супермактів «Сільпо» у м.Хмельницькому , м.Камянець-Подільському та м.Рівне
загальною площею 6800 кв. м.
Основні обов'язки:
- монітодринг ринку комерційної нерухомості;
- пошук потенційних орендарів;
- укладання договорів оренди, додаткових угод та контроль за їх виконанням орендарями;
- планування та виконання бюджету на підконтрольних об’єктах;
- узгодження і затвердження планувань орендних приміщень ;
- контроль дебіторської заборгованості;
- ротація орендарів;
- складання звітностей.
Назва компанії: ТОВ «Чарівниця» м.Хмельницький.
Посада: торговий представник
Період роботи: 02.08.2011 – 05.10.2012 р.
Обов’язки:
- просування бренда компанії (кондитерсткі вироби) через представництво в роздрібній
мережі магазинів міста.
Основні обов'язки:
- пошук ринку збуту на підпорядкованій території;
- підтримання роботи діючих точок щодо реалізації продукції компанії та відкриття нових;
- контроль залишків товару, термінів придатності, викладки товару у торгових точках;
- розширення асорттменту;
- контроль за доставкою товару у торговельну мережу відповідно до замовлення;
- складання планів по збільшенню обсягів продажів та їх виконання;
- робота з дебіторською заборгованістю.
- складання звітностей.
Назва компанії: ТОВ «Полільський холод» м.Хмельницький.
Посада: торговий представник
Період роботи: 01.08.2011 – 01.08.2010 р.
Обов’язки:
- просування бренда компанії (м'ясні та ковбасні вироби) через представництво в
роздрібній мережі магазинів міста.
Основні обов'язки:
- пошук ринку збуту на підпорядкованій території;
- підтримання роботи діючих точок щодо реалізації продукції компанії та відкриття нових;
- контроль залишків товару, термінів придатності, викладки товару у торгових точках;
- розширення асорттменту;
- контроль за доставкою товару у торговельну мережу відповідно до замовлення;
- складання планів по збільшенню обсягів продажів та їх виконання;
- робота з дебіторською заборгованістю.
- складання звітностей;
Назва компанії: ПП Чабан м.Хмнльницький.
Посада: торговий представник
Період роботи: 02.09. 2009 – 01.09.2010 р.
Обов’язки:
- просування бренда компанії (молочна продукція, мінеральна вода, ікра, закуски) через
представництво в роздрібній мережі магазинів міста.
Основні обов'язки:
- пошук ринку збуту на підпорядкованій території;
- підтримання роботи діючих точок щодо реалізації продукції компанії та відкриття нових;
- контроль залишків товару, термінів придатності, викладки товару у торгових точках;
- розширення асорттменту;
- контроль за доставкою товару у торговельну мережу відповідно до замовлення;
- складання планів по збільшенню обсягів продажів та їх виконання;
- робота з дебіторською заборгованістю.
- складання звітностей;
Назва компанії: ПП Валентюк С.М.
Посада: приватний підприємець
- надання посередницьких послуг з нерухомості .
Період роботи: 01.10.1998 – 05.08.2009 р.
Основні обов'язки:
- надання посередницьких послуг з продажу, оренди, купівлі та продажу нерухомого
майна.
Освіта:
Навчальний заклад: Одеський національний університет ім.І.І. Мечнікова
Назва спеціальності: правознавство
Період навчання: 01.09.1998 р-26.04.2004 р.
Особисті якості: - вміння працювати на результат.
- цілеспрямованість;
- відповідальність.
Вміння та навики:
Упевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Еxpress, Internet), робота з різними типами
електронних законодавчих баз.
Знання іноземних мов – англійська на базовому рівні.
Наявність водійського посвідчення категорії «В» та «С».
Сімейний стан: розлучена, маю сина 27 роки.
04.06.2023 р.
Схожі кандидати
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Одеса, Чорноморськ, Южне
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Одеса, Дніпро
,
ще 8 міст
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 грн, Одеса
Руководитель отдела снабжения, директор, заместитель директора, начальник
45000 грн, Одеса
Директор, руководитель, начальник производства
Одеса, Українка, Інші країни
Керівник, директор, начальник СБ
Одеса, Дніпро
,
ще 4 міста