• Файл

Олександра

Менеджер з продажу

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Матяш Олександра
18 січня 1987 року народження
Телефон, telegram, viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адміністратор

Освіта
•Національний авіаційний університет, спеціаліст, «Маркетинг» (2007-2008)
•Промислово-економічний коледж НАУ, бакалавр, «Економіка підприємства» (2005-2007)
• Промислово-економічний коледж НАУ, молодший спеціаліст «Комерційна діяльність» (2002-2005)

Досвід роботи
• cпеціаліст по роботі з клієнтами, колл-менеджер, тімлід Комп’ютерна академія ШАГ (IT Step) (грудень 2021-травень 2023);
• спеціаліст з обслуговування клієнтів АТ КБ «ПриватБанк» (лютий 2021- жовтень 2021);
• оператор Adelina call-center (жовтень 2020 – січень 201);
• директор закладу, кав’ярня «Будильник» (лютий 2018- червень 2018);
• директор, ТОВ «УАПБ», комерційна діяльність (жовтень 2014 - травень 2015);
• менеджер з продажів, ТОВ «Толк консалтинг» (лютий 2012 - жовтень 2014);
• менеджер з реклами, Банк «Південний» (квітень 2010 – жовтень 2011);
• інженер 1 категорії кафедри економічної теорії Інституту міжнародних відносин НАУ (вересень 2009 - квітень 2010);
• менеджер з реклами, журнал «Вокруг света» (вересень 2008 - грудень 2008).

Обов'язки на попередніх посадах
• продаж банківських продуктів, продаж навчальних IT-курсів, продаж курсів англійської мови;
• консультація клієнтів, особисто по телефону та через месенджери;
• обробка вхідних та вихідних дзвінків, консультація клієнтів на гарячій лінії;
• навчання нових співробітників, контроль роботи;
• фіксація звернень у CRM-системі;
• створення рекламних макетів в журнал;
• написання статей, постів, рекламних оголошень;
• робота з підрядниками;
• ведення звітності;
• організація заходів на 20-50 чоловік (корпоративи, вручення подарунків, дитячі заходи);
• підбір персоналу;
• постановка завдань персоналу та контроль їх виконання.

Володіння ПК
Впевнений користувач Microsoft Office, Salesforce, Arom, Comarch, Magenta, CRM,
Володіння англійською на рівні В1-В2 (зараз проходжу курс з бізнес англійської на рівні В2).

Трохи про себе
У мене є такі навички, як: багатозадачність, швидкість реакції, вміння знаходити спільну мову з «примхливими клієнтами», відповідальність і тайм-менеджмент.
Знаю що таке виявлення потреби, приєднання, тональність, заклик до дії, встановлення часових рамок. Маю почуття гумору, пишу хороші тексти, маю можливість працювати з дому, доначу на ЗСУ. В ідеалі хотіла б приймати участь у маркетинговій стратегії компанії. Також зараз покращую свій рівень англійської і було б чудово мати можливість застосовувати його в роботі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: