Резюме від 10 червня 2023 Файл

Ілона

Керівник філії, відділу, менеджер з продажу, постачання

Вік:
39 років
Місто:
Кам'янське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ім'я: Ілона
Прізвище: Моргун
Рік народження: 08.09.1984р.
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бажане місце роботи: м. Кам’янське, Дніпропетровської обл. Можливі варіанти дистанційної роботи.

Сімейний стан: одружена, 2 дітей, син – 2009 р.н., дочка 2018 р.н.

Освіта: вища економічна.
Міжнародна академія управління персоналом ім. Наливайко Спеціаліст з міжнародного бізнесу та маркетингу. Напрямок «Економіка та підприємство».
Спеціальність «Міжнародний бізнес та маркетинг».

Адреса: Кам'янське, вул. Дунайська 39-104.

Навички у роботі:
• вміння працювати на результат,
• великий досвід керівної роботи у напрямку продажу страхових послуг (від агента до керівника відділенням у м. Кам'янське),
• відкриття та запуск роботи представництва у місті "з нуля",
• маркетингові дослідження ринку, підготовка та презентація комерційних пропозицій.
• підбір та навчання персоналу,
• навички роботи з запереченнями, стресу стійкість,
• пошук клієнтів та партнерів, оформлення та підписання договорів,
• робота з телефонними та прямими продажами,
• вміння вести переговорний процес,
• вміння формувати, опрацювати та розширювати клієнтську базу,
• ведення документообігу представництва, підготовка основної та проміжної звітності,
• креативність, позитивність,
• знання Microsjft Word, Exel, пошукові системи, соц. мережі, електронна пошта, офісна техніка,
• вільне володіння українською та російською мовами.

Досвід роботи:
Грудень 2021 - жовтень 2022 року займала посаду заступника начальника відділу маркетингу ВАТ «Диск-С». Звільнилася у зв’язку з зупинкою підприємства з причини військової агресії «російської федерації» 24.02.22.

Мої зобов'язання на посаді:
• пошук клієнтів, презентація можливостей та продукції підприємства. Підписання контрактів з приводу закупівлі продукції підприємства ( пінополістирол та вироби з нього). Підтримка роботи з діючими клієнтами та формування база нових замовників,
• відстеження виконання контрактних зобов’язань як виробництва так і замовника,
• підтримування безпосереднього зв’язку між замовником та виробництвом, контроль відвантаження продукції, підготування всіх супроводжувальних документів для відвантаження (робота в програмі 1С), приймання та врегулювання претензії від замовника,
• приймання та оброблення замовлень для підприємства, формування завдання для виробництва, контроль термінів виконання заказу та індивідуальних побажань замовника,
• підготування тендерної документації, проведення тендерів ( майданчик Прозоро),
• робота з дилерами підприємства,
• проведення маркетингових досліджень ринку конкурентів, написання пропозицій з приводу збільшення обсягу збуту підприємства з урахування існуючого ринку конкурентів,
• складання бази потенційних клієнтів,
• пошук нових ринків збуту,
• оцінка ефективності реклами,
• планування продажів на рік, та планування виконання вже існуючих контрактних зобов’язань виходячи з можливостей підприємства.

2018 – 2021 – працювала провідним фахівцем зі страхування «Страхова компанія Євроінс Україна». Звільнилася за угодою сторін. Займалася активним пошуком та обслуговуванням клієнтів зі страхування.
2018 – 2012 – займала посаду начальника управління по страхування м. Дніпродзержинськ ДД ПрАТ «Європейський страховий альянс». Звільнилася за угодою сторін.

Мої зобов’язання на посаді:
• Відкриття страхової компанії у місті з «нуля».
◦ Підбір персоналу та організація роботи колективу.
◦ Робота бренд-менеджерського напряму.
◦ Проведення комерційних презентацій для споживчої аудиторії.
◦ Налагодження та врегулювання партнерських відносин з підприємствами та організаціями міста.
◦ Просування компанії у різних сегментах страхового ринку міста, виконання планових показників.
◦ Створення агентської мережі та відкриття точок продажу по місту.

02.04.2012 -06.11.2012 – займала посаду начальника Дніпродзержинського відділення Дніпропетровської дирекції НАСК «Оранта». Звільнилася за угодою сторін.

Мої зобов’язання на посаді:
• підтримка вже працюючого відділення,
• підняття критично низьких показників продажів,
• врегулювання страхових випадків та їх документальний супровід,
• ведення звітності відділення.

20.03.12 – 03.12.2007 - працювала директором відділення у м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської філії відкритого акціонерного товариства «Страхова компанія Універсальна» Звільнилася за власним бажанням.

Мої зобов’язання на посаді:
• забезпечення якісного надання сервісу з послуги страхування,
• пошук та навчання персоналу,
• проведення переговорів з відповідальними особами підприємств міста, банків, автосалонів з приводу встановлення співробітництва,
• підписання договорів про співпрацю.

29.12.2007 – 05.02.2007 – після проходження навчання, була прийнята на посаду начальника відділу по бренд- менеджерським напрямам СК «АСКА». Звільнилася за власним бажанням.

Мої зобов’язання – максимальне просування бренду компанії в місті, проведення переговорів, підписання договорів про співпрацю, розміщення реклами, тощо.

2006 рік – працювала секретарем – діловодом на «Дніпродзержинський домобудівельний комбінат». Вела документообіг підприємства.

2005-2006 рік працювала екологом ООО «Строительная компания ХХІ век»
2004-2005 рік працювала продавцем, приватне підприємство «Вогник».

На даний момент займаюся пошуками роботи, на якій би заробітна плата відповідала виконаній роботі на займаній посаді з урахуванням рівня відповідальності.

Вашій компанії я можу бути корисною наступним: організаторськими здібностями, ведення переговорів та доведенням їх до логічного кінця. Відстоювання інтересів компанії, здатністю домовлятися з клієнтом. Досвідом роботи на керівній посаді, організація роботи колективу з урахуванням індивідуального підходу до кожного співробітника, підбір та навчання персоналу.

Особисті якості: цілеспрямованість, стресу стійкість, наполегливість, всебічний розвиток, вміння працювати з людьми, швидке навчання новому виду діяльності, вміння працювати в «режимі багато заданості», відповідальність, прагнення працювати та заробляти, комунікабельність.

Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: