Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Оксана

Бухгалтер

Вік:
36 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Задніпряна Оксана Анатоліївна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Одеса
Бухгалтер, касир *неповна зайнятість

Освіта:
Одеський Державний Економічний Університет
Обліково-економічний факультет
Спеціальність – Облік і аудит
Ступінь - Магістр
(2005 - 2010)

Досвід роботи:

Менеджер зі збуту ТОВ "Хотфрост Україна" (серпень 2017 - січень 2019)
• Торгівля з оптовими і роздрібними покупцями, ведення договорів від "А до Я" (допомога у виборі товару, укладання договорів, підготовка пакету всіх необхідних документів, контроль оплати, контроль термінів і умов доставки);
• Участь у тендерах (підготовка пакету документів, участь у торгах, супроводження клієнта до моменту виконання умов договору);
• Проведення інвентаризацій з основним і вторинними складами;
• Контроль процесів гарантійного і післягарантійного обслуговування;
• Контроль розрахунків з головними партнерами (центральний склад, сервісний центр, водії);
• Співпраця з транспортними компаніями, в т.ч. Нова пошта, Делівері (укладання договорів, контроль ттн, перевірка обсягу наданих послуг, розрахунки з постачальником).

Бухгалтер ТОВ "Хотфрост Україна" (червень 2014 - липень 2017)
• Ведення розрахунків з покупцями і постачальниками: первинна документація (рахунки, прибуткові / видаткові накладні);
• Формування, реєстрація податкових накладних, робота з M.E.Doc;
• Контроль документообігу;
• Робота з «клієнт-банк» (оплата платежів, банківські виписки);
• Проведення звірок зі складами / покупцями / постачальниками;
• Робота зі вхідною / вихідною кореспонденцією;
• Адміністративна допомога головному бухгалтеру і директору (складання запитів до державних установ, внутрішніх звітів, листування з контрагентами з робочих питань);
• Ведення адміністративно-господарської діяльності офісу.

Бухгалтер ТОВ "Одеський готель "Центральний"" (червень 2011 - лютий 2014)
• Ведення розрахунків з покупцями і постачальниками: виписка актів виконаних робіт-послуг; облік прибуткових накладних, податкові накладні; проведення звірок з постачальниками і покупцями;
• Облік оренди: виписка рахунків, актів, податкових накладних;
• Участь у проведенні інвентаризацій, списання ТМЦ;
• Робота з касою підприємства: облік касових операцій, проведення інкасацій, облік авансових звітів;
• Складання статистичної звітності;
• Робота з "клієнт-банк";
• Виписка довіреностей, ведення Книги обліку довіреностей;
• Ведення адміністративно-господарської діяльності офісу.

Керуюча магазином ТОВ "Меблева компанія України" (листопад 2010 - квітень 2011)
• Ведення первинної документації: рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, внутрішні звіти;
• Замовлення й приймання товару, проведення інвентаризацій;
• Робота з касовим апаратом, ведення касової книги;
• Рішення адміністративно-господарських питань.

Товарознавець ТОВ "Меблева компанія України" (жовтень - листопад 2011)
• Робота з клієнтами;
• Робота з касовим апаратом, проведення інкасацій.

Мови:
українська - вільно
російська - вільно
англійська - Intermediate (середній)
Професійні навички:
Первинний облік
Податковий облік
Укладання договорів
Інвентаризація
Робота з банком
Робота з касою
Адміністративна робота
Навички роботи з комп'ютером:
1С: Підприємство 7.7, 8.2, 8.3
M.E.Doc
Клієнт-банк
MS Office
Електронна пошта.
Особисті якості:
чесність
порядність
відповідальність
робота на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: