Резюме від 11 квітня 2024

Станіслав

Адміністративний асистент

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
19 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Немирів (Вінницька обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

ВІННИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ЗУНУ

Економічний факультет
Незакінчена вища, з 2019 по 2024 (5 років)

Знання і навички

Уважність Комунікабельність Робота в команді Урегулювання конфліктів Адаптивність Креативність Управління проєктами Ведення переговорів Уміння працювати в режимі багатозадачності MS Excel Економічний аналіз виробництва Знання офісних програм Уміння планувати Водійські права кат. B MS Office Адміністрування офісу Відповідальність Уміння користуватись оргтехнікою Ведення документації Привітність Грамотна усна та письмова мова Оперативність Ведення CRM Ведення соціальних мереж Ресторанне обслуговування Конфіденційність Ініціативність Просування в Instagram MS Word MS PowerPoint MS Access Здатність до навчання Тайм-менеджмент Гнучкість Продаж Критичне мислення Наполегливість Управління магазином Лідерство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Англійська — середній

Рекомендації

Лучко Костянтин Сергійович

Лучко Костянтин Сергійович

Начальник відділу організаційно-адміністративного та програмного забезпечення, Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної адміністрації

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

- Уважність: Уважне ставлення до деталей та завдань, здатність уникати помилок та забезпечувати точність в роботі.

- Комунікабельність: Вміння ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами та іншими стейкхолдерами, успішне ведення переговорів і передача інформації.

- Робота в команді: Здатність працювати в команді, співпрацювати з іншими та досягати спільних цілей, приклади успішної співпраці в командних проектах.

- Урегулювання конфліктів: Здатність вирішувати конфлікти та досягати компромісу, приклади успішного врегулювання конфліктів у робочому оточенні.

- Адаптивність: Швидке пристосування до нових ситуацій, змін та вимог, приклади успішної адаптації до нових технологій або робочих процесів.

- Креативність: Генерація нових ідей та підходів до вирішення проблем, приклади успішного застосування креативних рішень у роботі.

- Управління проєктами: Планування, організація та керування проектами.

- Ведення переговорів: Навички ведення переговорів, досягнення взаємовигідних угод та забезпечення успішного співробітництва з партнерами.

- Уміння працювати в режимі багатозадачності: Здатність ефективно виконувати кілька завдань одночасно та керувати своїм часом.

- Знання офісних програм: Володіння офісними програмами, такими як Word, PowerPoint, Outlook та інші, для виконання різноманітних робочих завдань.

- Уміння планувати: Здатність ефективно планувати свою роботу, включаючи установлення пріоритетів, розподіл часу та ресурсів для досягнення цілей.

- Водійські права категорії B: Наявність водійських прав категорії B для потенційних робіт, що вимагають пересування або виконання службових обов'язків за допомогою автомобіля.

Адміністрування офісу: адміністративна робота та знання процедур та обов'язків, пов'язаних з управлінням робочим простором та адміністративною підтримкою.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: