Резюме від 13 червня 2023 Файл

Олена

Керуючий

Місто:
Умань

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Верещак Олена Володимирівна

Дата народження 13.10.1973
Сімейний стан : одружена
Адреса: Умань, вул. Чехова 12
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета
Резюме подається на отримання посади керівника .
Освіта:
1990-1995 Уманський педагогічний інститут.
2007-2009 Уманський університет (фінансово-економічний ф-т)
Досвід роботи:
Професійні навички :
2012 -2018- ФОП Олішевська І. М..
2015 -2016- ФОП Кислиця В. В.
Посада: виконавчий директор та директор за сумісництвом.
Налагодження роботи існуючого персоналу, планування і оцінка потреб в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу, організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, проведення тестувань, формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників, планування професійної кар'єри співробітників, оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом, організація і проведення корпоративних заходів.
Ведення кадрової документації, прийом, звільнення співробітників. Планування кошторису закладу, та контроль за його використанням.
2009-2011р ТОВ « ГРАВІС».
Посада: головний бухгалтер
Посадові обов'язки: Нарахування та облік заробітної плати. Розрахунки з дебіторами і кредиторами. Складання підзвітних, матеріалів. Ведення журналів ордерів, головна книга. Складання бухгалтерської та податкової звітності.
2008-2009р Українсько-американське підприємство «Альтаір»
Посада: бухгалтер із обліку та нарахування заробітної плати
Посадові обов'язки: Нарахування з/п. Складання та здача статистичних звітів за формою № 1 та №2. Робота із банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Досвід ведення обліку у програмі 1С-7.7.

Додаткові відомості: ПК- досвідчений користувач (Програма 1С Бухгалтерія; програми «Банк-Кліент», Word, Excel) .
Особисті якості:
Відповідальність, вміння швидко приймати необхідне рішення, зосередженість, наполегливість, уважність, старанність, стресостійкість, дисциплінованість, вмію працювати в команді, маю організаторські здібності. .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами