• Файл

Альона

Менеджер call-центра

Розглядає посади:
Менеджер call-центра, Помічник керівника
Вік:
21 рік
Місто проживання:
Лубни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Альона Шевченко
Спілкування з різними людьми приносить мені велике задоволення. Під час розмови я
спостерігаю за розвитком думки людини, що допомагає вести приємну розмову, а часом
переконувати і заохочувати. Не всі люблять навчатися, але, я вважаю, що заохочення, добрий
тон голосу і спільний пошук проблеми, шляху її вирішення допоможуть багатьом учням знайти
себе в житті. Я переконалася в цьому особисто, і хочу, щоб інші теж це відчули. А посада
менеджер call-центру мені в цьому допоможе.

Особисті дані Досвід роботи

Ім'я Виробнича практика в ПАТ БК "ПриватБанк" кві 2023 - тра 2023
Альона Шевченко
Лубни
Адреса
вул. Дачна 3
37502 Лубни Освіта і кваліфікації
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
молодший бакалавр вер 2020 - чер 2023
Email Відокремлений структурний підрозділ ", Лубни
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Наразі закінчую навчання за спеціальністю "Фінанси, банківська справа та страхування"
Дата народження
04-12-2003
Атестат про повну загальну середню освіту вер 2011 - тра 2020
Стать Загальноосвітня школа №7, Лубни
Жіноча
Національність Навички
українка
Сімейний стан
неодружена Microsoft Word
Посвідчення водія
відсутнє Microsoft Excel

Microsoft PowerPoint
Інтереси

Читання
Дослідження
Музика
Психологія

Мови

українська Рідна мова
англійська B2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: