• Файл

Катерина

Спеціаліст по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Спеціаліст по роботі з клієнтами, Керуючий магазином, Керівник підприємства, Адміністратор, Помічник керівника, Автор студентських робіт, Консультант з продажу, Менеджер з закупівель, Комірник, Адміністратор магазину
Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані:
Ім*я: Катерина Ополонська
Адреса: Академіка Глушкова,24, Київ
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 31.10.97
Місце народження: Чернігівська обл.., м. Бахмач
Стать: жіноча
Національність: українка
Сімейний стан: не одружена
Посвідчення водія: є
Досвід роботи:
лип 2016- чер 2022 Регіональний менеджер ( Роганський м*ясокомбінат, Суми)
На данній посаді виконувала такі обов*язки:
- пошук місць для відкриття нових ТТ, безпосередньо відкритя ТТ, підбір персоналу, його
стажування
- організація документообігу та договірної роботи, формування звітностей
- складання графіку роботи працівників
- замовлення товару, його націнка, переоцінка, повернення
- викладка товару, складання планограм
- робота з 1С, word, Exel
- проводження інвентаризацій та її підрахунок
- аналітика торгівельних показників
- контроль якості продукції, дотримання техніки безпеки, контроль касової дисципліни і
безпосередньо контроль роботи торгових точок.
вер 2022 – черв 2023 Керуюча магазином ( М*ясомаркет, Київ)
- підбір персоналу, контроль їх роботи
- ведення касової дисципліни
- замовлення, повернення, переміщення, списання товару
- контроль та аналіз товарних показників
- робота з 1С, В2В, РВІ і тд
- контроль дотримання санітарних норм
- моніторинг конкурентів
- проведення інвентаризації
серп 2023 - серп 2024 Помічник керівника, бухгалтер - операціоніст
- ведення первинної документації, прихідні накладні та видаткові накладні
- ведення обліку руху продукції ( внутрішні переміщення, повернення)
- звірка з контрагентами ( складання актів звірок)
- замовлення усе необхідне для комфортної роботи колег в офісі - канцтовари, воду,
каву/чай, смаколики тощо.
- приймати телефонні дзвінки, факси та повідомлення, надання консультації
- здійснювати роботу з вихідною кореспонденцією
-зустрічати і розміщувати відвідувачів, своєчасно оповіщати керівництво і інших від-
повідальних співробітників про відвідувачів
-виконання доручень керівника
серп 2024 - січн 2025 менеджер з продажів
- робота з гарячою базою клієнтів, розширення клієнтської бази
- прийом , оформлення та збір замовлень
- виконання планових показників
- робота з CRM, IP телефонієй , exel , google таблиці

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: