Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Вікторія

Головний бухгалтер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Диканька
Готовий працювати:
Диканька, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2023 по нині (8 місяців)
ПП "Компанія "Надєжда", Полтава (Готельно-ресторанний бізнес)

Функціональні обов'язки:
- ведення первинної документації, робота з 1С:8;
- Складання звітності для подання до контролюючих органів (Податкові накладні) через систему Медок;
- створення заявок на оплату в 1-С;
- Нарахування витрат;
- Модернізація ОЗ та МНМА;
- Ведення ОЗ, МНМА, ПММ та запасів;
- Проведення щомісячних інвентаризацій.

Головний бухгалтер

з 04.2022 по 08.2023 (1 рік 4 місяці)
Гімназія №36 Полтавської міської ради, Полтава (Державні організації)

Функціональні обов'язки:
- Організація роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу:
1.Обробка та формування проекту бюджету;
2.Бюджетування та зміни до кошторисів;
3.Нарахування та проведение виплати заробітної плати по реестру через систему Клиент-банк (штат 42 чоловіка);
4.работа з СДО- Казначейство (відкриття розрахункових рахунків та підготовка документів для їх відкриття, реєстрація юридичних та фінансових зобов'язань, платіжних інструкцій та інших документів);
5.Робота з постачальниками. Організація та підтримання функціонування харчоблоку (власне виробництво сніданків, обідів, та полудника)
6.Складання и подача звітності через систему Медок.
7.Робота по поліпшенню програмного забезпечення з організацією що займається обслуговуванням (технічні завдання програмістам).
-Здійснення керівництва діяльністю бухгалтерської служби, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку
-Погодження проектів договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна :
1.Аналіз потреб підприємства, підготовка документів для заключення договорів. Прямі договора, підготовка та проведення тендерних закупівель.(погодження оплат, формування реестрів, контроль виконання зобов’язань);
2.Виконання юридичної роботи ( консультації щодо необхідних документів, спільна підготовка документів за запитами);
-Здійснення у межах своїх повноважень заходів щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок
-Подання керівникові бюджетної установи пропозицій щодо:
1.Визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями
2.Вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи. З урахуванням особливостей діяльності установи для ведення бухгалтерського обліку використовується програмне забезпечення «IS-Pro», а також установлено та підключено до СДО «Клієнт казначейства – Казначейство» та АС «Є-Звітність»;
3.Створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

Керівник цеха

з 09.2020 по 12.2021 (1 рік 3 місяці)
FOOD AND GASTRONOMY services s.r.o. (04645915) (Care for pets Czech s.r.o. (04545532)), Інші країни (Харчова промисловість)

Функціональні обов'язки:
- контроль працівників при процесі сортування продукції;
- контроль якості м'яса для виробництва сировини (корм для котів та собак);
- складання плану роботи на робочий тиждень;
- коригування кількості робітників (основні та які приходять на підробіток) залежно від обсягу продукції, що надходить;
- виконання особистих доручень від власника компанії.
Досягнення :
- Розроблення індивідуального плану роботи та збільшення прибутку компанії

Бухгалтер

з 05.2020 по 08.2020 (3 місяці)
ТОВ «АТУМ ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА», Дніпро (Енергетика)

Функціональні обов'язки:
- ведення первинної документації, робота з 1С:8;
- Складання звітності для подання до контролюючих органів (Податкові накладні, ЄСВ, 1ДФ, ПДВ) через систему Медок;
- проведення платежів у клієнт-банку;
- рознесення банківських виписок до 1-С;
- формування щоденного звіту про рух грошових коштів;
- нарахування заробітної плати в 1-С;
- формування відомостей для банків щодо виплати заробітної плати та контроль здійснення;
- робота з банками (відкриття розрахункових рахунків та підготовка документів для їх відкриття, оформлення банківської гарантії та інших документів).

Провідний спеціаліст з фінансової діяльності ГК «Снек Продакшн»

з 12.2018 по 01.2020 (1 рік 1 місяць)
ГК «Снэк Продакшн», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:
- Обробка та формування платіжного календаря на поточні дати;
- Формування реєстру оплат;
- Проведення оплати по реєстру через систему Клієнт-банк;
- робота з банками (відкриття розрахункових рахунків та підготовка документів для їх відкриття, оформлення договору факторингу, овердрафту та інших документів);
- Проведення роботи за договором факторингу (погодження оплат, формування реєстрів, контроль виконання зобов'язань)
- робота з АТБ (погодження щодо наповнення бюджету ГК);
- Валютні контракти (розробка проекту, складання контрактів як на імпорт сировини так і безвідсоткові позики);
- робота з юр. відділом (постановка завдань, консультації щодо необхідних документів, спільна підготовка документів на запити);
- звітність щодо роботи з нерезидентами (форма 4PX);
-робота з документами;
- Контроль внутрішньої дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення щоденних оплат);
- Збір інформації за напрямами ЦК для складання бюджетів руху коштів;
- збирання інформації щодо валютного взаєморозрахунку та контроль його виконання.

Бухгалтер

з 08.2017 по 11.2018 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Консультант Помічник», Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Функціональні обов'язки:
- ведення первинної документації, робота з 1С:7;
- Складання звітності для подання до контролюючих органів (Податкові накладні, ЄСВ, 1ДФ, ПДВ, Баланс) через систему Медок;
- Проведення платежів у клієнт-банку;
- рознесення банківських виписок до 1-С;
нарахування видатків;
- Формування щоденного звіту про рух грошових коштів;
- нарахування заробітної плати в 1-С (6 співробітників);
- формування відомостей для банків щодо виплати заробітної плати та контроль здійснення.

Помічник керівника

з 03.2012 по 08.2016 (4 роки 5 місяців)
ФОП «Онищенко І.С.», Дніпро (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
-Контроль персоналу (3 особи);
- Складання та запуск реклами;
- Проведення закупівель товару;
- Пошук постачальників;
- Аналіз попиту покупців;
- Аналіз пропозиції виробників;
- Індивідуальна робота з клієнтами

Освіта

Дніпропетровський Національний Університет ім.О.Гончара

«Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», Дніпро
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки)

Маю ступінь Бакалавра, навчалася на заочному відділенні по спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

Днепропетровский коледж економіки та бізнеса ДНУ ім. О.Гончара

«Комерційна діяльність», Дніпро
Середня спеціальна, з 2009 по 2011 (2 роки)

Маю диплом спеціаліста з Комерційної діяльності. Навчалась на денній формі навчання.

КЗО "СЗШ № 128" ДМР

Дніпро
Середня, з 2004 по 2009 (5 років)

КЗО "НВК №37" ДМР

Дніпро
Середня, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

Продуктивність MS Excel M.E.Doc Користувач 1С Клієнт-Банк ISpro Є-Звітність Є-Казна Постановка задач Знання ПКУ 1С:Бухгалтерія Вичитка договорів Укладання договорів Ведення первинної бухгалтерської документації Ведення звітності Самостійність Стресостійкість

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я не боюся складнощів, мені подобається їх вирішувати. Кожна ситуація особлива та потребує індивідуального вирішення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: