• Файл

Мар'яна

Провідний бухгалтер

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пахолок Мар’яна Василівна

Дата народження: 31.08.1992
Адреса фактичного проживання: м. Івано-Франківськ, вул. Південний Бульвар, 38, кв.46
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2007 – 2010 – Івано-Франківський державний коледж технологій та бізнесу, спеціальність – банківська справа, молодший спеціаліст
2010 – 2012 – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність – фінанси і кредит, бакалавр
2012 – 2013 – Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність – фінанси і кредит, магістр
2014 – 2016 – працювала в Івано-Франківському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на посаді економіста
З 2016 року по даний час працюю в Івано-Франківському національному медичному університеті на посаді провідного бухгалтера з нарахування заробітної плати.

Професійні навички:
– володію комп’ютером (знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, «M.E.Doc».);
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;
– нарахування заробітної плати (580 осіб);
– нарахування листків тимчасової непрацездатності, своєчасне оформлення на порталі ПФУ заявок на отримання компенсації за лікарняними листами;
– відрахування та виплата по виконавчих листах, аліментах, звіт про здійснені відрахування та виплати - до органів державної виконавчої служби;
– ведення кадрового діловодства (заповнення табелів обліку робочого часу, складання наказів за штатним розписом, прийомом, звільнення, переведення співробітників, відпустки);
– робота з персоналом;
– досвід формування платіжних доручень;
– знання податкового законодавства;
– уміння працювати в команді.

Володіння іноземними мовами: українська – рідна, російська – вільно, англійська – середній рівень (достатньо для спілкування та роботи з літературою).

Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, дотримання дедлайнів, цілеспрямованість, комунікабельність, оперативність, креативність, пунктуальність, легко навчаюсь.

Інтереси: література (науково-пізнавальна, художня), туризм, спорт (тренажерний зал), велосипедні поїздки, вивчення англійської мови.
Сімейний стан: незаміжня
Діти: ні
Можливість відряджень: так

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: