• PRO

Юлія

Офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, адміністратор

Вид зайнятості:
повна
Вік:
43 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор 1С

з 03.2025 по 05.2025 (2 місяці)
Голден і К, Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення первинної документації (рахунки, накладні, акти, довіреності), ведення банківських операцій (рознесення банківських виписок в 1С), списання ТМЦ, тощо.

Фахівець - аналітик з дослідження товарного ринку

з 02.2024 по 08.2024 (6 місяців)
ТОВ "СУТП Коттон Україна", Харків (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Організація документообігу, оформлення замовлень та контроль за їх виконанням. Контроль за відвантаженням замовлень. Ведення клієнтської бази.

Секретар

з 04.2021 по 11.2021 (7 місяців)
КНП ХОР ОДТС №1, Високий (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Реєстрація, обробка вхідної та вихідної документації.
Підготовка засідань, нарад, оформлення протоколів.
Прийом та передача інформації.
Ведення діловодства.
Виконання обов'язків інспектора з кадрів:
- зарахування, звільнення працівників;
- ведення наказів по кадровому складу;
- ведення та зберігання трудових книжок ;
- ведення облікових особистих карток;
- складання звітів щодо кадрової роботи.

Помічник бухгалтера

з 02.2012 по 11.2016 (4 роки 9 місяців)
ФОП Муратова, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Ведення первісної документації, розрахунок вартості замовлення, прийом замовлень, контроль за їх виконанням, робота з постачальниками.

Освіта

Харківський національний університет імені Семена Кузнеця

Економіка і право, Харків
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Шахтарський технікум Донецького державного університету економіки і торгівлі

Бухгалтерський облік та аудит, Шахтарськ
Середня спеціальна, з 1997 по 2000 (3 роки)

Знання і навички

  • Вчасно, EDIN.
  • Програма Курбацького
  • Самостійність
  • Користувач 1С
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Ведення документації
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Здатність до навчання
  • Знання офісних програм
  • Клієнтоорієнтованість
  • Уважність
  • Привітність
  • Комунікабельність
  • MS Excel

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: