• PRO

Юлія

Керівник проєкту

Розглядає посади:
Керівник проєкту, Операційний директор, Спеціаліст з оптимізації бізнес-процесів
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
46 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційне керівницство регіону

з 03.2024 по нині (1 рік 5 місяців)
Інвайт, Вінниця (Послуги для населення та бізнесу)

Ведення проектів в регіоні Вінниччина, Житомирщина, Хмельниччина; операційне управління бізнес-процесами; підбір, навчання, адаптація персоналу, формування команди, контроль персоналу; комунікація та підтримання взаємовідносин з замовником; контроль виконання бюджетів, складання та виконання плану грамотної оптимізації витрат підрозділу; контроль якості виконання робіт згідно з договорами на обслуговування.

Антикризовий менеджер, операційний керівник

з 09.2015 по 02.2021 (5 років 5 місяців)
Мастер Плюс, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Розробка та впровадження стратегій управління бізнесом для підвищення ефективності, координація роботи між різними підрозділами компанії, контроль за виконанням поставлених цілей та завдань, оптимізація бізнес-процесів

Юрист, керівник відділу документообігу, заступник CEO торгівельної мережі Мегаспорт

з 01.2003 по 08.2014 (11 років 7 місяців)
Megasport, Вінниця (Роздрібна торгівля)

Організація безперебійного документообігу, контроль за дотриманням внутрішніх процедур документообігу, розробка та реінженіринг схеми господарської діяльності організації, розробка стратегії мотивації персоналу, розробка та впровадження функціональних стратегій підрозділів організації.

Освіта

Національна Академія внутрішніх справ України

Правознавство, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

  • Управління рітейлом
  • Побудова системи OKR
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення документації
  • Здатність до навчання
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Комунікабельність
  • Оперативність
  • Знання офісних програм
  • Стресостійкість
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • Управління командою
  • Користувач Бітрікс24
  • Ведення переговорів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: