Резюме від 15 березня 2024 Файл

Юлія

Бізнес-асистент, заступник керівника, керуюча відділом, магазином

Вік:
45 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юлія Ковбасюк
Контакти
м.Вінниця, тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вища – Національна Академія внутрішніх справ України (2004), Київ. Спеціальність – правознавство.
Середня спеціальна – Технікум м'ясної та молочної продукції
(1999), Вінниця. Спеціальність – юрист широкого профілю.

Досвід роботи
2003-2020 роки Фізична Особа Підприємець (основна сфера діяльності-консалтингові послуги та послуги у сфері права).
2003-2014 роки керівник відділу документообігу торгівельної мережі «Мегаспорт». Єдина в галузі національна роздрібна торгівельна мережа з Українським корінням (30 міст, 70 магазинів, Nike, Adidas, Reebok, Speedo, та інш.)
Відділ документообігу сформований з нуля, впровадження контролю за первинною документацією, впровадження архіву первинної документації.

2005-2014 роки замісник Виконавчого директора торгівельної мережі «Мегаспорт». Розробка та реінженіринг схеми господарської діяльності організації. Розробка стратегії мотивації персоналу, розробка та впровадження функціональних стратегій підрозділів організації.
2015-2021 роки керівник відділу документобігу, замісник керуючого інтернет-магазину «Мастер-Плюс». Розробка схеми господарської діяльності підприємства, розробка шаблонів договорів та первинної документації, розробка стратегії мотивації персоналу, розробка та впровадження функціональних стратегій підрозділів організації.

Основні навички
Формування схеми діяльності підприємства/організації.

Розробка та впровадження договорів та шаблонів всієї первинної документації до них.

Впровадження методів контролю за документацією підприємства.

Цифрове архівування документації підприємства.

Складання бюджету відділу документообігу, впровадження бюджетних коридорів для всіх відділів організації.
Формування бачення підприємства.
Участь у розробці, чи реінжинірингу корпоративної стратегії.
Супровід розробки функціональних стратегій.
Участь у реінжинірингу бізнес процесів та оргструктури, згідно обраної стратегії.
Участь у організації впровадження концепції керування підприємством під обрану стратегію, галузь, та етап життєвого циклу підприємства (чи його підрозділів):
Участь у формуванні та створенні проектних груп та функціональних підрозділів підприємств.

Бажані посади
Керівник підприємницької організації

Замісник керуючого/директора підприємницької організації

Керуючий рестораном/кафе

Керуючий магазином

Керуючий будинком

Особисті якості

Відповідальність, дисциплінованість, уміння комунікувати та домовлятись з людьми.

Уміння мотивувати персонал, створювати позитивну атмосферу.

Чесність та принциповість.

Відсутність страху робити щось нове.

Об'ємне мислення та бачення ситуацій.

Маю гарний смак, розуміюсь на нішевих та гурме продуктах деяких направлень (парфуми, вина, інше).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: