Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Саша

Операційний менеджер

Вік:
26 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лунів Олександра Михайлівна
04.07.1997
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

2015 -2021
ПЮІ (Полтавський Юридичний Інститут ім. Ярослава Мудрого)
Факультет : право
Спеціальність : правознавство

Трудова діяльність

1. Операційний директор мережі Food Cartel

Період роботи на посаді - червень 2021 - лютий 2023

Функціонал :
- систематизація роботи в компанії
- планування маркерних показників (місячний об’єм продаж, середній чек,
комплексність, формування лімітів по змінних витратах - спільно з фінансовим
директором)
- управління ціноутворенням (зниження собівартості, збільшення об’єму продаж,
встановлення цін на продаж)
- участь в роботі маркетингової стратегії та роботі даного напрямку
- управління структурними підрозділами (найм, навчання, підвищення та
переміщення працівників у посадах в межах компанії, постановка задач,
контроль виконання, контроль ефективності роботи, звільнення)
- робота з франчайзі
- щомісячний контроль роботи закладів і прийняття операційних рішень
(збільшення маркетингової активності, закриття ресторану, зміна формату
роботи закладу, введення нового бренду в форматі dark kitchenі т.д.)
- розробка мотиваційних програм для працівників
- формування щомісячної робочої звітності для керівників ресторанів
- проведення щотижневих зустрічей з усіма керівниками підрозділів з метою
покращення роботи і обговорення робочих планів та задач
- введення нових страв в продаж, зняття з продажу страв
- контроль товарних залишків та управління ними (виведення “мертвих залишків”
шляхом прямого перепродажу або інтеграції в діючу концепцію продаж
- робота з впровадженням нових і оптимізацією діючих програмних забезпечень
(спільно з іншими працівниками в компанії відповідно до профільних і
структурних розподілів)

2. Спеціаліст із навчання та розвитку мережі Food Cartel

Період роботи на посаді - жовтень 2019 - травень 2021

Функціонал :
- опис посад і робочого функціоналу в компанії ( від працівників торгової точки до
офісних працівників)
- стандартизація всіх робочих процесів в компанії ( від найму працівників і
знайомства з компанією до етапу звільнення працівника )
- навчання працівників і проведення тренінгів
- розробка навчальних матеріалів
- впровадження нових процесів і програмного забезпечення в компанії
- робота з таск менеджером (формування задач, контроль виконання)
- забезпечення якісної взаємодії всіх працівників в компанії (поєднання і
інтегрування процесів по всій вертикалі компанії)
- найм, навчання і звільнення працівників торгових точок (керуючий ресторану,
адміністратор, старший зміни, сушист, заготовщик, кур’єр, прибиральниця)
- участь в роботі стратегічних сесій і визначення напрямку роботи і розвитку
мережі ( відповідно до профільного блоку )
- участь в розробці мотиваційних програм, стратегій формування фонду оплати
праці працівників на різних рівнях

3. Керуючий рестораном (формат take away) KILOGRAMM.Sushi Project.

Період роботи на посаді - травень 2019 - вересень 2019

Функціонал :
- контроль та координування роботи ресторану
- пошук, адаптація та контроль стажування працівників
- контроль роботи працівників відповідно до встановлених стандартів
- проведення інвентаризацій
- заповнення документації та звітності (офіційна, відповідно до вимог чинного
законодавства та внутрішня, встановлена в компанії)
- робота з оплатами
- підвищення виручки та рентабельності ресторану
- пошук та налагодження роботи з постачальниками (пошук кращої сировини по
якості, пошук альтернативного товару, заміна інгредієнтів на більш дешеві,
заключення договорів з постачальниками, ведення переговорних процесів)
- оптимізація робочих процесів
- формування командного духу працівників

4. Старший адміністратор G.Bar

Період роботи на посаді - грудень 2018 - березень 2019

Функціонал :
- контроль сервісу та обслуговування відповідно до стандартів компанії
- комунікація з майстрами стосовно зворотного зв’язку від клієнтів
- підтримка робочої обстановки між працівниками в команді

5. Адміністратор G.Bar

Період роботи на посаді - травень 2018 - листопад 2018

Функціонал :
- зустріч клієнтів у просторі, ведення запису, піклування про клієнта під час
перебування на послугах
- створення крутої атмосфери і підтримка хорошого настрою в команді
- продаж супутньої групи товарів
- консультування клієнтів стосовно послуг та товарів
- ведення комунікації з клієнтами в діректі (інстаграм)

6. Оператор Call-Center групи компаній МАУ

Період роботи на посаді - листопад 2017 - березань 2018

Функціонал :
- прийом вхідних дзвінків і вирішення питань клієнтів та консультування
- оформлення квитків, скасування, продаж додаткових опцій

7. Хостес ресторану Козачка

Період роботи на посаді - травень - вересень 2015

Функціонал :
- зустріч клієнтів і розміщення на території закладу
- прийом замовлень і розподіл їх між офіціантами
- прийом передзамовлень і формування меню
Про мене

- я обожнюю працювати у супер швидкому темпі з багатозадачним форматом
роботи
- готова вчитись і відкривати нові напрямки в роботі для себе і з метою розвитку
компанії
- вмію працювати на результат і видавати його в строки, які завчасно встановлені
- готова працювати з максимальним фокусом в рамках проекту, від якого буду
отримувати задоволення в роботі і нові знання
- я можу чогось не знати і не мати профільних вмінь і знань в певній галузі або
напряму, але якщо компанії потрібна інформація або робота пов’язана з тим,
чого я не знаю - мені потрібно трохи часу і я обов’язково розберусь і буду готова
віддати знання, перетворивши їх в практичний досвід і покращення роботи
компанії
- кожну компанію, в якій працювала - обирала із цікавістю роботи в ній і великим
бажанням навчитись вдосконалитись, а разом з тим - спробувати дати компанії
щось корисне (покращити сервіс, збільшити продажі, задовольнити клієнта)

Схожі кандидати

Операційний менеджер
Дистанційно

Supply Chain, Import Control, Operations manager
80000 грн, Дистанційно

Операційний менеджер
30000 грн, Дистанційно

Операційний менеджер
Дистанційно

Operations manager
Кропивницький, Дистанційно

Операційний менеджер
Кропивницький, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: