• PRO

Юрій

Customer support specialist

Розглядає посади:
Customer support specialist, Client service representative, Technical Support Agent
Вид зайнятості:
повна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник проєктного менеджера

з 08.2024 по нині (1 рік)
Некомерційний проєкт (участь у проєкті), Дистанційно (IT)

скоротив час виконання завдань команди на 40%, завершуючи проєкти на 2 дні раніше завдяки чіткому виставленню пріоритетів. Координував комунікацію з клієнтами через чати, що зменшило кількість конфліктів та підвищило їхню лояльність на 10% завдяки оперативному інформуванню

HTML-верстальник

з 08.2022 по 07.2024 (1 рік 11 місяців)
It Solutions, Дистанційно (IT)

Верстка одно- та багатосторінкових сайтів (використання HTML5/CSS3, Figma):
Я оптимізував продуктивність 25 сайтів, підвищивши її на 15% і зменшивши час завантаження на 20%. Також забезпечив адаптивність та доступність, покращуючи досвід користувачів (UX) на 15% завдяки командній роботі.

Помічник менеджера (підтримка клієнтів)

з 08.2020 по 08.2022 (2 роки)
БаДМ, ТОВ, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Я обробляв понад 90 щоденних запитів через чат (Viber, Telegram, WhatsApp)/email, включаючи моніторинг платежів. Завдяки швидкому опрацюванню скоротив час обробки на 20% і збільшив задоволеність клієнтів на 10%.
Завдяки передачі складних кейсів в інші відділи забезпечив їх вирішення в термін. Це скоротило час обробки на 20% і підвищило задоволеність на 10%.

Освіта

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Менеджмент, менеджер готельного, курортного, туристичного сервісу, Дрогобич
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

School Go It

10 місяців

Знання і навички

  • Customer support
  • Technical support
  • Ведення CRM
  • Ввічливість
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Trello
  • Slack
  • HTML
  • CSS
  • MS Word
  • MS Excel

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Шукаю роботу в customer support як Chat Support Specialist або Customer Support Representative, щоб допомагати клієнтам вирішувати запити через чати та надавати якісний сервіс. Маю досвід роботи з платежами та бажаю розвивати навички, сприяючи командним результатам.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: