Резюме від 3 серпня 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9819670

Помічник керівника

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ГУК КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА

ОСОБИСТІ ДАНІ ДОСВІД РОБОТИ
Ім’я: МЕНЕДЖЕР (УПРАВИТЕЛЬ) З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ
Гук Катерина Олегівна «АКВАРІУС ГРУП», ДІЛОВОД М. КИЇВ
СЕРПЕНЬ 2022 – БЕРЕЗЕНЬ 2023
Дата народження: Функціональні обов’язки:
03-10-1993 • складання, редагування актів приймання-передачі;
• складання і редагування договорів, контроль їх підписання та
Номер телефону: повернення від контрагентів;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • контроль, реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції;
• структуризація документообігу (актів, видаткових), підготовка до
Email: передачі їх в Міністерство;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • проведення переговорів, вирішення спірних питань з партнерами
та представниками інших організаційних структур;
Стать: • реєстрація і підготовка документів на підпис керівнику, перевірка
жіноча наявності відповідних підписів, штампів та печаток;
• складання документації за звітний період;
Сімейний стан: • виконання інших доручень керівника.
одружена
МЕНЕДЖЕР ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ • ТОВ «ВАВІЛОН КОМПАНІ» •
НАВИЧКИ ЛИПЕНЬ 2021 – СІЧЕНЬ 2022 • М. БРОВАРИ
Функціональні обов’язки:
• уміння працювати з базовими • вхідні, вихідні дзвінки, консультація клієнтів, допомога у
програмами MS Office (Word, вирішенні спірних питань;
Excel, Power Point), CRM; • консультація постійних клієнтів та залучення нових;
• виїзні ділові зустрічі з клієнтами, обговорення і корегування
замовлень, підпис договорів та розрахунок клієнтів;
• ведення комунікацій між клієнтами та дизайнерами меблів;
• звітність перед клієнтом про етапи виконання замовлень.
• реєстрація і підготовка документів на підпис керівнику;
• робота в CRM: внесення, редагування та контроль даних;
• виконання інших доручень керівника.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
АДМІНІСТРАТОР, ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА • ТОВ «МЕЛОН» •
ТРАВЕНЬ 2022 – ЛИПЕНЬ 2022 • М. БРОВАРИ
Функціональні обов’язки:
• організація життєзабезпечення офісу;
• контроль графіку співробітників;
• зустріч відвідувачів офісу;
• допомога керівнику у поточних справах, складання робочого
графіку, реєстрація і підготовка документів на підпис керівнику;
• ведення обліку складського господарства (номенклатуру,
сортамент матеріальних цінностей, що зберігається). Рух і
реєстрація матеріальних цінностей, оформлення супровідних
документів на них та проведення інвентаризації;
• контроль за своєчасним оновленням каталогів продукції компанії,
допомога у їх оформленні.

АДМІНІСТРАТОР • ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР «МЛИНІВСЬКИЙ» •
СЕРПЕНЬ 2016 Р. – ВЕРЕСЕНЬ 2020 Р. • М. РІВНЕ
Функціональні обов’язки:
• організація функціонування офісу;
• організація прийому клієнтів, потенційних орендарів торгових
площ та їх супровід;
• прийом і розподіл дзвінків;
• складання договорів, контроль їх підписання;
• пошук та залучення співробітників;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• організація корпоративних і масових заходів;
• облік роботи співробітників, складання графіків роботи та видача
заробітної плати;
• реєстрація та передача показників лічильників торгових
приміщень, виписка видаткових, та контроль оплати їх
орендарями;
• підготовка документів для керівника (прийом документів та
особистих заяв на підпис керівнику, оформлення наказів);
• виконання особистих доручень керівника та головного бухгалтера;

ОФІЦІАНТ • ТОВ «ПОРТЕР ПАБ • 2014 Р. – 2015 Р. • М. КИЇВ

ОСВІТА
МАГІСТР •2015-2017 • ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ
ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ СЕМЕНА КУЗНЕЦЯ
факультет «Міжнарожних економічних відносин», спеціальність
«Туризм»

БАКАЛАВР • 2011-2015 РР. • КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ
УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
факультет «Готельно-ресторанного та туристичного бізнесу»,
спеціальність «Організатор туристичної діяльності».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: