Резюме від 18 вересня 2023 Файл

Анна

Юрисконсульт

Вік:
39 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ШАХОВА АННА
Юрист

ПРО СЕБЕ ОСВІТА
Комунікабельна, відповідальна, Донецький національний університет
пунктуальна, працелюбна, маю 2011 — 2014
організаторські здібності, дотримуюсь отриманий рівень освіти: бакалавр
правил time-management, володію спеціальність: юрист-правознавець
грамотною мовою, з почуттям гумору все
гаразд 😊. Донецький державний університет управління
2001 — 2006
Очікуваний рівень заробітної плати: отриманий рівень освіти: магістр
40 000,00 грн., але якщо Ви навчите мене спеціальність: економіст-маркетолог
чомусь новому, то згодна на Ваші умови.

ДОСВІД РОБОТИ
КОНТАКТНІ ДАНІ
ТОВ "ТРАЙГОН-ЕКСПОРТ", ВХОДИТЬ ДО ГРУПИ КОМПАНІЙ
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») AGROMINO A/S, ЮРИСКОНСУЛЬТ
з липень 2021 по теперішній час
Facebook: 1. Підготування проектів договорів з урахуванням відповідних бізнес умов;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 2. Розробка, аналіз, правова експертиза договорів та іншої документації;
00003484290504 3. Погодження проектів договорів з внутрішніми відділами та контрагентами;
4. Розробка проектів договорів, додаткових угод та додатків до існуючих
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: договорів (поставки, підряду, транспортно-експедиторських послуг, оренди
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») рухомого та нерухомого майна, послуг, зберігання);
5. Розробка та аналіз зовнішньоекономічних контрактів відповідно до умов
міжнародних проформ (Gafta / Fosfa);
6. Аналіз та погодження з контрагентом умов договорів фрахтування та купівлі-
ХОБІ продажу судна;
біг 7. Перевірка контрагентів, правомірність їх господарської діяльності, оцінка
велоспорт ризиків;
ландшафтний дизайн 8. Підготовка відповідей на запити контролюючих органів;
малювання акрилом 9. Вирішення корпоративних питань, внесення змін до ЄДР (підготовка
театр протоколів загальних зборів, рішень);
10. Отримання сертифікатів регіональних торгово-промислових палат про
підтвердження вливу обставин-непереборної сили на невиконання зобов’язань;
11. Ведення претензійно-позовної роботи та складання процесуальних
документів.
12. Робота з відкритими державними та міжнародними джерелами.

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНСТАНТА ХОЛДИНГ", ЮРИСКОНСУЛЬТ
з вересень 2020 по липень 2021
1. Юридичний супровід діяльності групи компаній з виробництва та реалізації
комбікормової продукції.
2. Підготовка, вичитка та аналіз договорів поставки, послуг, оренди, рухомого та
нерухомого майна.
3. Перевірка контрагентів, правомірності їх господарської діяльності, оцінка
ризиків співпраці.
4. Ведення претензійно-позовної роботи.
5. Внесення змін до статутних документів (підготовка протоколів загальних
зборів учасників, рішень), внесення змін до відомостей, що містяться в єдр.
6. Складання процесуальних документів та відповідей на них.
7. Надання правової допомоги структурним підрозділам підприємства.
8. Розробка внутрішньої документації (положення, накази, колективний договір
тощо).
9. Робота з відкритими державними онлайн ресурсами.

ТОВ "ХАРВЕСТ ХОЛДИНГ", Юрист з договірної роботи
з лютий 2020 по серпень 2020
1. Ведення договірної роботи.
2. Надання правової допомоги структурним підрозділам, участь у підготовці
обґрунтованих відповідей.
3. Перевірка контрагентів, правомірності їх господарської діяльності, оцінка
ризиків співпраці.
4. Правовий аналіз договорів, додаткових угод, меморандумів, аграрних
розписок та інших доповнень до договорів, визначення ризиків за договорами
та їх доповненнями та додатками.
5. Погодження договорів у відповідності до внутрішніх правил.
6. Аналіз договорів лізингу, сублізингу, поставки з валютною складовою, оренди
майна та землі, послуг, страхування, брокерських послуг.
7. Розробка проектів договірних документів.

ТОВ «СТАРК ІНВЕСТ ЛТД» Юрист
Жовтень 2017 — вересень 2019
1. Розробка та правовий аналіз договорів (оренда та суборенда приміщень та
транспорту, послуги, агентські, поставки, рекламних послуг).
2. Складання протоколів розбіжностей.
3. Аналіз та укладання додаткових угод.
4. Підготовка супровідних документів для укладання договорів.
5. Внесення змін до статутних документів (підготовка протоколів загальних
зборів засновників, внесення змін до статуту, реєстрація змін в статутних
документах відповідно до чинного законодавства).
6. Ділове листування.
7. Претензійно-позовна робота.
8. Робота з контролюючими органами.
9. Розробка і складання внутрішньої документації (колективний договір, накази,
протоколи, довіреності).
10. Доопрацювання посадових інструкцій та трудового договору.
11. Консультаційна діяльність.
12. Ведення реєстрів договорів.
13. Створення електронної бази договорів.

Физична особа-підприємець (надання юридичних послуг) Юрист
2008 — 2014
1. Представництво інтересів в загальних та господарських судах.
2. Складання заяв, клопотань, скарг і подання їх до відповідних органів.
3. Представництво інтересів у виконавчих органах.
4. Правовий аналіз договорів (оренди, купівлі-продажу, послуг, підряду)
складання протоколів розбіжностей.
5. Укладання додаткових угод.
6. Ведення претензійно-позовної роботи.
7. Супроводження діяльності ФОП (складання і подача звітності, укладення
договорів про надання юридичних послуг, договорів про надання IT-послуг,
складання актів виконаних робіт та invoice)
8. Реєстрація ТОВ та внесення змін до статута і т.д.
9. Робота з контролюючими органами.

ПрАТ «МТС-Україна» Економіст-аналітик
2005 — 2008
1. Збір, аналіз і консолідація даних необхідних для планування.
2. Участь в процесі стратегічного планування, бізнес-планування та
бюджетування.
3. Підготовка презентацій з бюджету і бізнес-плану та щомісячних презентацій
за результатами діяльності.
4. Контроль бюджету (затвердження закупівель) CAPEX і OPEX.
5. Розподіл і введення бюджету в систему SAP з подальшою перевіркою
підсумків.
6. Участь в закупівельних процедурах на вибір постачальників.
7. Складання заявок на оплату відповідно до рахунків та договорам.
8. Робота з договорами оренди, електроенергії, обслуговування, купівлі-
продажу та ін.
9. Робота в проекті щодо вдосконалення баз даних (біля 3000 договорів були
внесені в систему SAP)

КУРСИ
Юрист підприємства, строк проходження курсів 1,5 міс. Дата закінчення
23.01.2020

НАВИЧКИ
Знання мов: українська – вільно
російська – вільно
англійська – pre-intermediate
Робота з компьютером: MS Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Online
services (One drive, Google disk, Вчасно, Дія), Internet, SAP, 1C.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: