Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Андрей

Директор з маркетингу (консалтинг, англомовні ринки, Європа, Україна)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експерт з маркетингу

з 07.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Маркетинговий консалтинг, London (Маркетинг, реклама, PR)

НЕ ПРАЦУЄ МАРКЕТИНГ?
Нет результату? Хочете досягти більшого?

ЗНАЮ, ЯК ЗРОБИТИ ВАШ МАРКЕТИНГ ЕФЕКТИВНИМ.

Експерт в області маркетингу з 16-річним досвідом. Працюю в Лондоні з міжнародними та локальними компаніями на проектній та контрактній основі. Оказую Маркетинговий консалтинг і створюю ефективні стратегії для бізнесів будь-якого розміру. Буду рад допомогти Вам досягти бажаного результату.

1 Працюю з ринками UA, EU, UK, US, CA, AU, TR.
2 Працював з 20 різними індустріями В2В і В2С.
3 Успішно Возглавлял 10 відділів маркетингу InHouse.
4 Згенерував 98 мільйонів доларів чистого прибутку компаніям.
5 Управляв маркетинговими бюджетами до $200 000 на місяць.
6 Написав 58 ефективних маркетингових стратегій.
7 Середнє збільшення віддачі від інвестицій у маркетинг 6x.
8 Більше 10 років розвиваю Instagram, Facebook, Linkedin, Google, Bing, Messenger канали продаж.
9 Експерт в органічному (SEO) і платному (PPC) просуванні.
10 Полная конфиденциальность.

Спектр послуг:
•Маркетинговий аудит
•Маркетинг Стратегія та тактика
•Клієнт Маркетинг
•Перформанс Маркетинг
•Digital маркетинг
•PPC маркетинг
•SEO маркетинг
•Social network маркетинг
•UX/UI, customer journey
•AI development
•Digital design

Закажить 30 хвилин безкоштовну консультацію!

Для зв'язку у Telegram: @Andrey_Slabko

Head of marketing

з 05.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
Future Agency Consulting Limited, London (Дизайн)

Розроблення та імплементація комплексного тактичного та стратегічного Digital B2B та B2C маркетингу для рінків Англії, Америки, Канади, Австралії, Європи.

Досягнення за 11 місяців:

Website target visitors (цільові відвідувачі сайту у місяць) +4000%
Ads site visits (відвідувачів по платній рекламі) +265%
Avg.cost per click (середня вартість переходу на сайт по рекламі) -69%
Cost per action (вартість заявки) -54%
Paid leads (кількість лідів по рекламі в місяць) +1100%
CAC (вартість залучення клієнта) -63%
ROAS (повернення від рекламних інвестицій) +692%
ASV (Середня вартість реалізованих послуг за контрактом) +37%

Директор з маркетингу та продажу

з 04.2021 по 05.2022 (1 рік 1 місяць)
Grandstep project (AC-step) https://ac-step.com/ua/, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:

• Створення стратегії бізнесу (Go to market) на основі аналізу конкурентного середовища
• Створення та виведення в інтернет B2B платформи оптового продажу взуття
• Залучення фінансових інвестицій для запуску проекту
• Розробка асортименту взуття для продажу через платформу
• Розрахунок вартості та матеріалів для створення взуття, відшивши зразків для презентацій
• Залучення виробників для розміщення товарів на платформі
• Участь у виставці Leather and Shoes 22 для збору контактів клієнтів та презентації продукції
• Підготовка до виробництва продукції

Функціональні обов'язки:

• Розробка та розрахунок бізнес моделі проекту
• Створення маркетингової стратегії бізнесу
• Розробка технічного завдання для створення сайту, прототипів сторінок та сервісів на основі поведінки цільового покупця
• По канальний аналіз конкурентного середовища ринку
• Розробка позиціонування інтернет-платформи
• Підготовка асортименту (відбір, прототипування, пошиття досвідчених зразків, оптимізація собівартості виробництва)
• Управління відділом маркетингу та продажів

Директор з маркетингу холдингу

з 07.2020 по 01.2021 (6 місяців)
Mitridat (https://bexhilltrading.net/), Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Холдинг MITRIDAT

Досягнення за 4 квартал 2020 року:

- Збільшення кількості лідів із сайту +85%;
- Збільшення кількості лідів із соц. мереж +180%;
- Збільшення кількості лідів із месенджерів + 140%;
- Збільшення кількості лідів з маркетплейсів +55%;
- Збільшення вхідних дзвінків +70%;
- Збільшення трафіку сайту +250%;
- Виведення у топ 5 за ключовими запитами органічного пошуку Google;
- Cтворення глобального agile бюджету відділу маркетингу холдингу;
- Створення KPI кожного маркетингу напряму, постановка планів по KPI;
- Cтворення ТЗ на конверсійну головну сторінку, особистий кабінет, парсери, Quiz форми;
- Розробка score системи оцінки якості комунікації ВП та лідів, вирв продажів.

Функціональні обов'язки

Формування та реалізація:
- Глобальної маркетингової стратегії 9 компаній холдингу;
- Стратегії лідогенерації по всіх каналах комунікації (Онлайн, офлайн);
- Конкурентної стратегії щодо основних та нішевих конкурентів;
- Digital стратегії (E-commerce, SMM, PPC, messenger, E-mail, Content, копірайтинг);
- Глобального маркетингу бюджету холдингу за компаніями, напрямами, управління
реалізацією бюджету;
- Побудова структури відділу, підбір персоналу, створення та розвиток Project команд;
- Постановка та щоденний контроль завдань командам з чекпоїнтів та дедлайнів.

Директор з Маркетингу та розвитку

з 12.2016 по 05.2020 (3 роки 5 місяців)
Бергамо Украина (https://bergamo.ua/), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:

- Збільшення обороту компанії на 25-46% за рахунок маркетингу щорічно;
- Актуалізація та оновлення асортименту СТМ на 23% (SKU);
- Скорочення складського запасу товару, що низько обертається, на 17%;
- Створення ефективної комунікаційної моделі «компанія-партнер»;
- Створення концепції та проведення глобальних заходів для партнерів (понад 200 осіб);
- Якісне та кількісне зростання KPI (кількість активних клієнтів бренду,
- Якості та кількості замовлень, ефективності маркетингових акцій).

Функціональні обов'язки

Формування та реалізація:
- Асортиментної стратегії,
- Trade маркетингової стратегії,
- Digital стратегії (E-commerce, SMM, E-mail, Content, копірайтинг),
- Комунікаційної стратегії (клієнти, постачальники),
- Конкурентного аналізу з кожної групи продуктів, системи атестації знань ВП
- Закупівельної стратегії (Відрядження Азія, Європа. Підбір постачальників)
- Планування поставок асортименту (Новинки та поточний асортимент),
- Аудит та управління портфелем брендів, бюджетування;
- Аналітика ринку (4P, SWOT, B2B клієнти, B2C споживачі, конкуренти),
- Event-management (цілі, концепція, організація, проведення).

Директор з продажу та маркетингу

з 02.2016 по 03.2017 (1 рік 1 місяць)
СТЕН (https://cten.com.ua/), Тернополь (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:

- Збільшення чистого прибутку компанії на 24%;
- Забезпечення поквартального зростання виторгу +20-43%;
- Розробка та впровадження передових методик продажу ТП (онлайн замовлення/Чек Ін);
- Створення прозорої системи мотивації, орієнтованої на результат;
- Якісне та кількісне зростання KPI (кільк. SKU в рахунку, відвідування РТТ, кільк. заявок);
- Зменшення щомісячної простроченої дебіторської заборгованості на 32%;
- Запуск нового каналу продажу (створення сайту, підготовка до виведення інтернет-магазину).
- Створення скриптів комунікації торгових представників;
- Зменшення складської номенклатури кат. на 31%;
- Зменшення логістичних витрат на 18% – оптимізація маршрутів, чек-ін;
- Формування програм маркетингу з постачальниками та залученням їх бюджетів.

Функціональні обов'язки:

- Стратегічний та тактичний розвиток компанії;
- Зменшення витрат, збільшення маржинального прибутку;
- Управління відділом продажів, закупівель, маркетингу;
- Управління портфелем брендів, планування та аналітика продажів компанії;
- Маркетинговий комплекс та бюджет, щомісячне планування трейд-маркетингу;
- Аналіз ринку (клієнти, споживачі, асортименти, конкуренти).

Директор бренд відділу, зам. директора з маркетингу

з 06.2014 по 03.2016 (1 рік 9 місяців)
Импорт Офис Украина (https://www.import-office.com.ua/), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:

• Збільшення чистого прибутку компанії на 18% (за 12 місяців);
• Забезпечення поквартального зростання виручки $+20-53%;
• Формування ефективної маркетингової комунікації із партнерами;
• Введення в асортимент нового напряму продажу – госп. група та побутова хімія;
• Виведення на ринок приват бренду Buroclean (комплексна ТМ хімія та госп. група);
• Збільшення валового обороту із ТОП клієнтами на 42%.

Функціональні обов'язки:

- стратегічний розвиток компанії, брендів, управління проектною діяльністю;
- управління портфелем брендів, планування та аналітика продажів компанії;
- маркетинговий план та бюджетування, планування трейд-маркетингу;
- аналіз ринку (клієнти, споживачі, асортимент, конкурент, митниця);
- навчання та проведення стратегічних мітингів, презентацій, заходів;
- Створення та управління project команд для реалізації мультимаркетингових стратегій.

Директор, бренд відділу, зам. директора з маркетингу

з 06.2011 по 08.2014 (3 роки 2 місяці)
VIST (https://new-vist.com/), Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:

• Збільшення обороту компанії з допомогою маркетингових активностей на 19-27% щорічно;
• Збільшення валового обороту із Key клієнтами на 34% за рахунок трейд маркетингу;
• Скорочення складського запасу продукції категорії С на 24%
• зростання обороту компанії за рахунок асортиментної політики на 8-16% щорічно;
• Створення та виведення на ринок брендів "Патріот", "Colorado", "Meteor".

Функціональні обов'язки:

- Управління портфелем приватних брендів, асортиментом, життєвим циклом товарів;
- Планування та аналітика продажів груп-товарів, брендів компанії (ABC, XYZ, P&L,
трекінг-моніторинг брендів);
- Трейд-маркетинг, плани заходів та платформ по брендам, сегментам клієнтів;
- Аналіз ринку (SWOT, 4P, сегментація ринку);
- Аудит брендів, подолання бар'єрів зростання. Створення бренду від ідеї до реалізації.
- Управління візуалізацією брендів – бренд буки, упаковки

Национальный менеджер по трейд маркетингу и стандартизации сегмента HoReCa.

з 08.2010 по 06.2011 (10 місяців)
СП «Марком», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:

• Створення єдиної інформаційно-аналітичної бази та трейд-маркетингових платформ
• Створення єдиних стандартів мерчандайзингу та візуалізації брендів.
• Збільшення зони покриття ТОП-5 брендів з 63 до 83% в Україні
• Збільшення товарної матриці партнерів категорії А з 48 до 71%

Функціональні обов'язки:

- Розробка системи трейд-маркетингу в сегменті HoReCa (готелі, ресторани, кафе)
- Створення, управління та контроль цінових, мотиваційних програм та акцій, маркетингових активностей, програм підвищення товарообігу та лояльності товаропровідних каналів, формування та контроль трейд-маркетингових бюджетів (300+ компаній по всій Україні), управління бюджетуванням TOP HoReCa

Освіта

Волжский инженерно-педагогический университет

Маркетинг, Нижний Новгород
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Управление взаимодействием и коммуникацией, Level consulting group, Киев

2019

Управление процессами деятельности, Level consulting group, Киев

2018

Техника эффективных продаж, Business Systems, Киев

2017

Комплексный Интернет маркетинг, PROFIT, Киев

2016

Управление проектами, KMBS, Киев

2014

Бренд менеджмент, KMBS, Киев

2013

Школа сомелье Винтаж, Киев

2011

Знання і навички

CRM Google Analytics Google Ads SEO Serpstat Google Tag Manager Mailchimp SimilarWeb Ahrefs Google Search Console Looker Studio HubSpot Balsamiq Majestic Microsoft Ads Chat GPT Facebook Ads Manager Linkedin ads Performance marketing Content marketing UX-дизайн Email-маркетинг Reddit ads app.diagrams Google My Business ZoomInfo Apollo.io MS Excel Ai Brand management Launch of new brands go-to-market startup

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ WhatsApp,Telegram або Viber. ПРАЦЮЮ У ЛОНДОНІ.

У Вас успішна компанія, і Ви думаєте над її розвитком в Україні чи виведенням Ваших продуктів на світові ринки? Це може значно посилити ваші позиції та забезпечити фінансову стабільність бізнесу, але також і таїть не мало загроз. Багато компаній з великими амбіціями починають реалізовувати свій проект без достатньої проробітки, залучають фахівців без належної підготовки і теряють сотні тисяч, не досягаючи бажаного результату. Тому так важливо правильно оцінити проект, провести економічний розрахунок і проаналізувати ринок, скласти грамотну маркетингову стратегію, забезпечити безперебійність операційної діяльності, тоді ваш проект буде успішним.

Я допоможу вам комплексно та ефективно розрахувати проект, інвестиції, скласти маркетингову стратегію та бюджет, сформувати дорожню карту проекту та умови її реалізації, максимально якісно вивести вашу компанію та бренди у топ Українського ринку та на англомовні ринки Великобританії, США, Канади та Австралії.

ПРАЧЮЮЧИ ЗІ МНОЮ ВИ ОТРИМАЄТЕ:

• Стратегію та тактику розвитку компанії та брендів.
• Досвід практикуючого маркетолога в Лондоні з розумінням менталітету та специфік споживачів та ринку.
• 8 років міжнародного маркетингового досвіду.
• 12 років досвіду у ролях керівника відділу/проектів, директора з маркетингу.
• Досвід роботи на 14 ринках товарів та послуг (B2B та B2C напрямки).
• 15 років практичного маркетингового досвіду (Online/Offline).
• Управління маркетинговими бюджетами від 1000 до 200 000 доларів на місяць.
• Управління портфелями брендів із оборотами 100.000.000 $ на рік.
• Практичні кейси створення та розвитку брендів.
• Досвід управління командами маркетингу 40+ спеціалістів
• Вимірюваний, прогнозований результат.

Оказую комплексні послуги (критичний аналіз, економічний аналіз, розробка стратегії і тактики виведення бренду на ринок, комплексне планування і бюджетування маркетингу і продажів, супровід проекту), а також секційні проекти (виявлення потенціалу ваших продуктів або послуг в англомовних країнах, маркетингові дослідження каналів, ринків і продуктової середовища, диджитал аналіз ринку).

Перші 25 хвилин консультації безкоштовно (знайомство та завдання проекту), далі проектна робота, проекти від 1000$

ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ

DIGITAL маркетинг:
- Створення глобальної DIGITAL мультиканальної стратегії компанії;
- SEO – стратегія ( Шлях користувача,Linkbuilding, Google analtics, Sepstat, Ahrefs, GSC, GMB);
- PPC - стратегія (Google ads-пошукова, КМС, товарні РК, аудиторії, Bing Ads);
- SMM - стратегія (Контент план, Таргетінг, FB ads manager, LinkedIn, postmypost, canva);
- Месенджер стратегія (viber, telegram канали – парсинг, інвайтинг, креатив-концепт);
- Створення та управління контент стратегії DIGITAL каналів (SMM, E-mail, копірайтинг, товарка);
- Парсинг, кластеризація, формування ЦА для аудиторій та націлення;
- Розробка ТЗ лідогенераційної концепції нового сайту, UX/UI дизайн, логіка та топологія;
- Створення шляху покупця, ефективних воронок продажів.

PRODUCT маркетинг:
- Управління портфелем брендів (стратегія, ексклюзиви/СТМ/не ексклюзиви, життєвий цикл бренду, ABC, XYZ, асортимент, введення/виведення);
- Створення бренду з «0», введення нових груп товару та напрямків;
- Підбір та введення нового асортименту компанії (групи товару/бренди, тренди);
- Управління якістю (вибір критеріїв, QC Китай, рекламації, ВТК);
- Створення унікальних продуктів відповідно до потреб ринку та ЦА;
- Управління залишками товару на складах;
- Ціноутворення та категоризація товару;

Управління процесом закупівлі:
- Створення календаря закупівель (графік поставок за групами товару – Китай, Європа);
- Планування та контроль поставок;
- Бюджетування закупівель;
- Китай, Європа – пошук постачальників, асортименту, підготовка замовлень, узгодження зразків, цін та якості продукту.

Глобальна аналітика компанії та ринку:
- Продажу компанії та холдингу (натуральний та вартісний аналіз, оборотність, сезонність, динаміка, прибуток, ефективність маркетингових заходів, АВС);
- Залишки складів (XYZ-аналіз, вартість складу, низькообертовуваний товар, категоризація);
- Клієнти (потреби, динаміка продажів, частота закупівель, асортимент, конкуренція);
- Конкурентне середовище компанії (частка ринку, сегмент, SWOT, 4P, продуктовий, ціновий, асортиментний аналіз).

Керування продажами:
- стратегія та тактика розвитку каналів продажів;
- розвиток території (покриття, ключові клієнти, частота візитів, маршрути);
- розвиток клієнтів (якісна та кількісна дистрибуція);
- планування (план продажів, прибутку, заходу грошей);
- створення скриптів комунікації для відділу продажів (Телефон, месенджери, E-mail).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: