Резюме від 26 лютого 2024

Крістіна

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач сектору інформаційної взаємодії

з 10.2007 по нині (16 років 6 місяців)
Головне управління ДПС у Миколаївській області (Державні організації)

Освіта

Миколаївській національний аграрний університет

Менеджмент організацій
Вища, з 2005 по 2013 (8 років)

Знання і навички

Старанність MS Excel MS Word Комунікабельність Привітність Уміння користуватись оргтехнікою Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Оперативність Ведення соціальних мереж MS Outlook Здатність до навчання Управління командою Пунктуальність Лідерство Адміністрування офісу Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Німецька — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: