• Файл

Альбина

Адміністратор, офіс-менеджер

Вік:
32 роки
Місто:
Боярка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кузнецова Альбіна Сергіївна

Дата нарождення:20.07.1992р.
Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: розлучена

Мета: Постійний розвиток особистості, кар’єрний
ріст, динамічна та цікава робота

Освіта:
Роки навчання: 2007 – 2011 МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ;
Навчальний заклад: ВП НУБіП України «Боярський коледж екології і
природних ресурсів»
Кваліфікація: «Організація виробництва»

Освіта:
Роки навчання: 2011 – 2015 МАГІСТР;
Навчальний заклад: Національний університет біоресурсів і природо
користування України;
Кваліфікація: «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Досвід роботи:

ТОВ « ДЦ Україна »
Київ
Посада: Продавець консультант
Період роботи: жовтень 2010 - листопад 2018

Посадові обов`язки:
 консультування покупців по товарах та акціях;
 викладка товару.
 Надання консультацій з усіх послуг та координація дій клієнтів.
 обслуговування покупців на касі.
ТОВ «РУШ ЄВА»,
Київ
Посада: Адміністратор торгового залу
Період роботи: липень 2019- жовтень 2020

Посадові обов`язки:
 організувати роботу персоналу в торговому залі (контролювати викладку товару, слідкувати за
наявністю цінників, представленістю асортименту, працювати з планограмами).
 консультувати клієнтів з питань товару.
 працювати з касовим апаратом, складати касову звітність.
 прийняття товару та оформлення товаро-транспортної накладної.
 проводити інвентаризацію товару.
 організовувати процес навчання персоналу.
 контролювати збереження ТМЦ.

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ
СИСТЕМИ «КИЇВОБЛГАЗ», Київ
Посада: фахівець по роботі зі зверненнями
Період роботи: квітень 2020 - по теперішній час

Посадові обов`язки:
 Контроль чіткого дотримання термінів щодо виконання послуг та сервісів для клієнтів з
урахуванням вимог чинного законодавства.
 Збір та аналіз термінів виконання та надання послуг.
 Контроль за термінами та якістю надання послуг, які надаються АТ «Київоблгаз».
 Доведення звітів щодо прострочених термінів якості керівництву АТ «Київоблгаз», яким
надаються послуги згідно додатку до договору послуг, причин їх виникнення та варіанти
недопущення.
 Заключення та супровід договорів, закриття актів.
 Оформлення службових записок.
 Підготовка звітів для НКРЕКП щодо дотримання мінімальних стандартів якості надання
послуг.
 Ініціювання нововведень щодо покращення надання послуг та сервісів, зменшення термінів
виконання.
 Формування звітності даних різних структур, підрозділів АТ «Київоблгаз».

Особисті якості
 Здатність до навчання, наполегливість, обов’язковість та ретельність,
пунктуальність і комунікабельність.

Навики роботи з програмними комплексами
Впевнений користувач Exel, Word, 1СБухгалтерія, 1СДокументообіг, РГК-
Заявки, ServiceDesk, CRM.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: