Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Едуард

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник головного бухгалтера

з 10.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
ТОВ "Верба – ВВ", Ковель (Строительная промышленность и деревообработка)

Функціональні обов'язки:
1. Підготовка та подання податкової звітності до контролюючого органу (податок на прибуток, ПДВ, екологічний податок, звіт про контрольовані операції (ТЦО)).
2. Підготовка та складання фінансової звітності підприємства.
3. Ведення ПДВ (кредит, зобов'язання, реєстрація в ЄРПН податкових накладних/ РК
4. Реєстрація в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригувань.
5. Аналіз правильності бухгалтерських проводок, відображених у бухгалтерському обліку.
6. Участь у підготовці пропозицій щодо зміни прийнятої облікової політики підприємства, удосконалення принципів бухгалтерського обліку та документообігу.
7. Розробка наказів та інструкцій по підприємству, необхідних для виконання функціональних обов'язків.
8. Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
9. Підготовка звернень до контролюючих органів.
10. Взаємодія з податковими органами та іншими державними контролюючими органами.
11. Проведення спільно з юридичним відділом претензійної роботи щодо оскарження рішень контролюючих органів.
12. Коректна підв'язка проведених у 1С документів (рахунки 631, 361, 6442, 6441, 6431,6432).
13. Відшкодування ПДВ.
14. Закриття періоду в 1 С.

Головний бухгалтер

з 02.2022 по 10.2022 (8 місяців)
Комунальне підприємство "Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування", Харків (Харчова промисловість)

1. Організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності та контроль за економним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, збереженням власності підприємства відповідно до вимог чинного законодавства України.
2. Формування облікової політики виходячи із структури та особливостей діяльності підприємства, необхідності забезпечення його фінансової стійкості.
3. Організація роботи з підготовки та прийняття робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, що застосовуються для оформлення господарських операцій, за якими не передбачено типових форм, забезпечення порядку проведення інвентаризацій, контролю за проведенням господарських операцій, дотримання технології обробки бухгалтерської інформації та порядку документообігу.
4. Організація обліку майна, зобов'язань та господарських операцій, що надходять основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з їх рухом.
5. Забезпечення своєчасності та правильності нарахування та перерахування податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.
6. Контроль за дотриманням порядку оформлення первинних документів, витрачання фонду заробітної плати, проведенням інвентаризацій основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів.
7. Участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат та непродуктивних витрат.
8. Вжиття заходів щодо попередження нестач, незаконного витрачання коштів та товарно-матеріальних цінностей, порушень фінансового та господарського законодавства.
9. Взаємодія з банками, робота із Клієнт-банком.
10. Ведення роботи із забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової та касової дисципліни, кошторисів адміністративно-господарських та інших витрат, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку недостач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здачі їх у встановленому порядку.
11.Участь у розробці та впровадженні раціональної планової та облікової документації, прогресивних форм та методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки.
12. Складання фінансової звітності, спільно в економічним відділом складання статистичної звітності, подання її в установленому порядку до відповідних контролюючих органів.
13. Підготовка та подання до контролюючих органів податкової звітності підприємства (податок на прибуток, ПДВ, земельний податок, екологічний податок, рентна плата). Контроль за складанням та поданням до контролюючих органів об'єднаної звітності з ЄСВ, ПДФО та ВЗ.
14. Закриття періоду в 1С.
15. Керівництво відділом бухгалтерії.

Заступник головного бухгалтера

з 04.2016 по 01.2022 (5 років 9 місяців)
ДП "Завод імені В.О. Малишева», Харків (Машинобудування)

Функціональні обов'язки:

1. Організація та керівництво роботою з ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства відповідно до вимог чинного законодавства України.
2. Розрахунок податків і зборів до бюджетів усіх рівнів.
3. Підготовка та подання податкової звітності до контролюючого органу (податок на прибуток, ПДВ, земельний податок, орендна плата, екологічний податок, звіт про контрольовані операції (ТЦО)).
4. Контроль правильності складання об'єднаної звітності з ЄСВ, ПДФО та ВЗ.
5. Підготовка фінансової звітності підприємства за стандартами МСФЗ.
6. Аналіз правильності бухгалтерських проводок, відображених у бухгалтерському обліку.
7. Контроль за дотриманням працівниками бухгалтерії законодавства України про податки, збори та валютні операції.
8. Участь у підготовці пропозицій щодо зміни прийнятої облікової політики підприємства, удосконалення принципів бухгалтерського обліку та документообігу.
9. Розробка наказів та інструкцій по підприємству, необхідних для виконання функціональних обов'язків.
10. Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
11. Підготовка звернень до контролюючих органів.
12. Взаємодія з податковими органами та іншими державними контролюючими органами.
13. Супровід податкових, аудиторських та інших перевірок.
14. Погодження договорів з погляду податкового законодавства.
15. Проведення спільно з юридичним відділом претензійної роботи щодо оскарження рішень контролюючих органів та несвоєчасної реєстрації податкових накладних підприємствами-постачальниками в єдиному реєстрі податкових накладних.
16. Відшкодування ПДВ.

Освіта

Харківський національний аграрний університет імені В.В.Докучаєва

Економіка, Харків
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Знання і навички

Знання всіх ділянок бухгалтерського обліку. 1С 7.7. 1С УТП M.E.Doc Клієнт-Банк Знання електронного кабінету платника податків Word Excel. Досвід роботи з контролюючими органами Досвід проходження перевірок з боку контролюючих органів Досвід підготовки податкової звітності Досвід підготовки фінансової звітності Експортно-імпортні операції Знання міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (МСФЗ) Управління персоналом Грамотна усна та письмова мова Здатність до навчання

Додаткова інформація

Професійна діяльність до початку роботи на підприємстві ДП "Завод імені В.О. Малишева» (період 2004 р.- квітень 2016 р.):

- ПОСП «Мажарка» - головний бухгалтер (агропромисловий комплекс, спеціалізація підприємства: виробництво і реалізація сільськогосподарської продукції);

- ДП "ХУМ та Б" - заступник головного бухгалтера (спеціалізація підприємства: будівництво, надання послуг);

- ТОВ "Міжнародний Аудит" - бухгалтер-експерт (спеціалізація підприємства: бухгалтерський супровід підприємств);

- ТОВ "Миронівський хлібопродукт" - бухгалтер (спеціалізація підприємства: виробництво та реалізація м'ясної продукції );

- ДП "ХЗСМ" - бухгалтер (спеціалізація підприємства: виробництво, надання послуг);

- Податкова інспекція: головний податковий ревізор-інспектор.

Контакти: тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Вайбер, телеграм, ватсап [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: