Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Ольга

Начальник відділу

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ВАСИЛЬЄВА ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА

Контактна інформація:
моб.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: «[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)»
м.Київ,
Керівник з управління персоналом
Бажана зарплата: від 30 тис.грн.
Вік:49 років
Держслужбовець 5 рангу

Освіта: дві повні вищі
магістр‚ Національна академія державного управління при Президентові України‚ 2009 р.‚ управління суспільним розвитком (магістр управління суспільним розвитком);
спеціаліст‚ Національний технічний університет України ”Київський політехнічний інститут”‚ 1999 р.‚ радіотехніка (радіоінженер)

Досвід роботи:
з 01.2016 по 07.2020--
заступник керуючого справами - начальник управління забезпечення роботи керівництва та міжнародних відносин виконавчого апарату Київської обласної ради
Посадові обов’язки:
Повний аналіз та контроль всіх документів, які надходять на ім’я голови ради, в тому числі й по підготовці проєктів рішень сесій на підпис керівництву, підготовка річного звіту голови на сесію.Контроль всіх кадрових питань, кординація роботи відділу кадрів виконавчого апарату ради та управління з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства щодо питань призначення керівників підприємств(транспорту, тепломереж, послуг), установ ( медзаклади, внз, заклади культури та ін), дотримання ними законодавства.

з 11.2015 по 01.2016-
начальник відділу забезпечення збереженості та обліку документів, Центральний державний кінофотофоноархів України імені Г.С.Пшеничного
Посадові обов’язки:
Підготовка звітності по збереженню документів, додатково займалась організацією роботи відділу кадрів.

з 10.2015 по 11.2015-
помічник-консультант народного депутата України Апарату Верховної Ради України
Посадові обов’язки:
надання роз’яснень та консультацій щодо трудового законодавства

з 04.2010 по 09.2014-
начальник Управління персоналу Державної фінансової інспекції України (ГоловКРУ)
Посадові обов’язки:
Організація роботи управління персоналом, надання кадрової звітності, проведення реорганізацій, ліквідацій центрального органу та його територіальних органів, розробка структури та штатного розпису, надання пропозицій керівнику щодо залучення кращих фахівців на роботу, просування їх по службі, звільнення з роботи, заохочення працівників або притягнення до відповідальності, дотримання працівниками трудового законодавства, затвердження річного графіку відпусток, планів роботи Управління, контроль за організацією підвищення кваліфікації ревізорів, спеціалістів і т.п.

з 03.2009 по 10.2009-
заступник директора з кадрової політики та координації роботи регіональних інститутів ДП ”Головний науково-дослідний та проектний інститут землеустрою”
Посадові обов’язки:
Організація підвищення кваліфікації для представників регіональних інститутів, сільгоспакадемії., працівників Держкомзему, читання лекцій.

з 02.2009 по 03.2009 - радник голови Держкомзему з кадрових питань на громадських засадах. (Надання консультацій по реорганізації, ліквідації, утворенню нових територіальних структурних підрозділів Держкомзему, аналіз всіх кадрових наказів по держоргану).

з 11.2008-02.2009 – експерт від України по співпраці з Радою Європи з питань адаптації українського законодавства до вимог ЄС.(контракт).

з 04.2005 по 01.2009-
начальник управління кадрів і навчальних закладів - Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту.
Посадові обов’язки:
Організація та контроль за веденням кадрового діловодства, повної кадрової звітності, заохочення персоналу, залучення професійних спеціалістів, просування їх по службі, заключення контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, що входять до сфери управління міністерства, формування держзамовлення на підготовку кадрів у ВНЗ сфери управління міністерства.
з 05.2004 по 04.2005-
головний спеціаліст відділу кадрів‚ Міністерство України у справах сім’ї‚ дітей та молоді.

Посадові обов’язки:
Прийом на роботу, переведення, звільнення з роботи, надання відпусток, оформлення та ведення трудових книжок, формування кадрового резерву, присвоєння рангів, обчислення вислуги років та встановлення надбавок і доплат, підготовка проектів штатних розписів, оформлення наказів по реорганізації та ліквідації як структурних підрозділів, так і державного органу в цілому, підготовка кадрової звітності, підготовка посадових інструкцій на працівників, положень про структурні підрозділи, надання довідок з місця роботи і т.д.

01.1999 по 04.2004- секретар керуючого відділенням‚ пров.спец. служби кадрового забезпеченн‚ Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів.

Знання ПК: Word, Exel.
Іноземні мови: російською-вільно, англійська–вище середнього
Додаткова інформація:
Завжди закінчую те, за що беруся. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення. Досконало знаю трудове законодавство, ведення кадрового діловодства, Закони України «Про запобігання корупції», «Про державну службу». Маю відомчі відзнаки кожного органу, де працювала, в т.ч. Грамоту ВРУ. Відповідальна, вмію працювати в команді.
Сімейний стан –одружена, маю сина- 28 років

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: