• Файл

Антоніна

Касир, бухгалтер

Вік:
39 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Головко Антоніна Володимирівна

Дата народження: 29.09.1984
Місто: Полтава
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2001-2006 рр Полтавський Університет економіки і торгівлі, факультет – економіка і підприємство, спеціальність - економіст.

Досвід роботи:

2006-2007 рр ДП УЄАПО - Секретар
Обов’язки:
- робота з документами (діловодство);
- прийом і розподіл дзвінків;
- прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
- участь в організації різних масових заходів;
- підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень).

2007-2009 рр ПАТ «Акцент Банк» - Спеціаліст по кредитуванню
Обов’язки:
- залучення нових клієнтів;
- консультування клієнтів по банківським продуктам;
- аналіз первинної оцінки кредитоспроможності клієнта;
- формування пакету документів;
- формування звітів за підсумками виконаної роботи;
- виконання планових показників.

2009-2010 рр ПАТ «Акцент Банк» - касир-операціоніст
Обов’язки:
- визначення справжності та платіжності банкнот національної та іноземної валюти, платіжних карток;
- приймання та видача готівкових коштів за касовими операціями;
- формування готівкових коштів згідно вимог Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку;
- формування та брошурування касових документів;
- володіння касовим обладнанням для перерахунку, пакування, визначення справжності банкнот;
- формування та видача бригаді інкасації сумки(мішки) із підкріпленням/залишками готівки;
- оформлення супровідних документів до сумок(мішків) з готівкою;
- зведення каси на робочому місці/по закінченні касових операцій, забезпечення порядку звіряння касових документів, касових оборотів з даними бухгалтерського обліку;формування звітів, оформлення довідок;
- робота з ПОС-терміналом.

2013-2015рр ПАТ «Акцент Банк» - спеціаліст з обслуговування клієнтів
Обов’язки:
- надання інформації про продукти та послуги Банку існуючим та потенційним клієнтам;
- повна ідентифікація клієнта;
- консультація клієнтів з питань кредитування;
- оформлення кредитних договорів;
- оформлення та видача особистих, миттєвих, кредитних, зарплатних, пенсійних, соціальних карт ( MasterCard, VISA); робота з неплатіжністю карток;
- облік карт;
- укладання договорів, пов’язаних iз залученням коштiв на депозити, оформлення страхових продуктів: страхування нерухомості, особисте страхування;
- видача споживчих кредитів;розрахунок суми кредиту та розміру щомісячних платежів в рахунок погашення заборгованості, перевірка наявності необхідних документів;
- відкриття, закриття та обслуговування поточних, ощадних, депозитних рахунків;
- робота з картковими рахунками;
- відправка, виплати міжнародних грошових переказів;
- робота з готівковими коштами;
- вирішення проблемних ситуацій, які виникають на відділені.

2018-2019 рр ТОВ «Споживчий центр» - фахівець з обслуговування клієнтів
Обов’язки:
- надання інформації про послуги та тарифи існуючим та потенційним клієнтам;
- повна ідентифікація клієнта;
- консультація клієнтів з питань кредитування;
- оформлення кредитних договорів;
- видача грошових кредитів;розрахунок суми кредиту та розміру щомісячних платежів в рахунок погашення заборгованості, перевірка наявності необхідних документів;
- робота з готівкою;
- вирішення проблемних ситуацій, які виникають на відділені.

2021-2022 рр ПП «ДАСК-Центр» - менеджер
Обов’язки:
- розвиток та робота з прямим дилером;
- контроль стану замовлень, відвантажень та дебіторської заборгованості по клієнту;
- робота з претензіями клієнтів;
- врегулювання питань сервісного обслуговування;
- введення рекомендованої роздрібної ціни та її контроль

Професійні навички:
Презентабельна зовнішність, високі комунікативні навички, грамотна мова, впевнений користувач: MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), досвід роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Google Chrome) і електронною поштою (Outlook Express), професійні програми: 1С: Підприємство 8.2.

Про себе:
Уважна, працездатна, легко освоюю нове, відповідальна, уважна, доброзичлива,одружена та маю 2 дітей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: