Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Олеся

Бухгалтер

Вік:
46 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Войтюк Олеся Анатоліївна

Вік:45 р.
Місто проживання: м. Вінниця
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада:бухгалтер, головний бухгалтер

Досвід роботи

• Назва компанії: КП «Чернівчанка»
Посада: головний економіст
Сфера діяльності: виробництво одягу
Період роботи:1998-2004рр.

• Назва компанії: ЗАТ «Укрмостдорбуд»
Посада: бухгалтер
Сфера діяльності: будівельні матеріали
Період роботи: 2006-2010рр.

• Назва компанії: ПрАТ «МКЗ «Регіна»
Посада: заступник головного бухгалтер
Сфера діяльності: виробництво та продаж мінеральної води
Період роботи: 2010р. по сьогодні

• Назва компанії: ТОВ «Фондова компанія «ТЦП «Реєстр-Консалтинг»
Посада: головний бухгалтер (єдиний за сумісництвом)
Сфера діяльності: торгівля цінними паперами та депозитарні послуги
Період роботи: 2017р. по сьогодні

• Назва компанії: ТОВ «Компанія «Філіп ЛТД»
Посада: директор та бухгалтер (за сумісництвом)
Сфера діяльності: виробництво води, на даний час призупинена діяльність
Період роботи: 2017р. по сьогодні

Освіта

• Навчальний заклад: Чернівецький державний університет ім. Ю.Федьковича
Назва спеціальності та ступінь: повна вища освіта за спеціальністю «Облік та аудит»
Період навчання:1995-1998рр.

Вміння та навики

До спектру моїх обов’язків входить, або ж входило в свій час, вести та організовувати управлінський та бухгалтерський облік по підприємству в залежності від специфіки діяльності підприємства на всіх ділянках бухгалтерського відділу.
А саме: організація та ведення документообігу, складання договорів, контроль за дотриманням правил та законів ведення бухгалтерського обліку, контроль за своєчасною сплатою податків, складання податкової, статистичної та фінансової звітності з наступним поданням її контролюючим органам. Надходження і списання ОС, НМА, ТМЦ. Документи реалізації (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти наданих послуг). Нарахування та виплата ЗП. Робота із Клієнт-банками. Касові та банківські операції. Авансові звіти, відрядження. Акти звірок та комунікація із контрагентами, робота менеджера із реалізації продукції.Складання звітів для керівництва компанії з управлінського обліку. Певні ооперації по роботі відділу кадрів. Знання 1С7,1С8,ВАF,M.E.Doc., додатками програми Windows.
Так як під час моєї роботи на вказаних вище підприємствах в залежності від часу покладались різнопланові обов’язки, які я вміло та відповідально виконувала, мені було довірено посаду головного бухгалтера та директора.

Додаткова інформація про себе

• Відповідальне ставлення до обов’язків, що покладаються
• Наполегливість в роботі та максимальна віддача
• Бажання навчатись, вдосконалювати свої професійні здібності
• З повагою ставлюсь до колег по роботі та до їх праці

19.07.2023

Схожі кандидати

Бухгалтер
20000 грн, Вінниця

Бухгалтер
Вінниця

Бухгалтер
Вінниця

Бухгалтер
Вінниця

Бухгалтер
Вінниця

Бухгалтер по зарплате
Вінниця

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: