Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Дмитро

Банкір

Вік:
36 років
Місто:
Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зарубаєв Дмитро Анатолійович
Банківська діяльність
Повна зайнятість.
Вік:35 років
Місто:Херсон
Контактна інформація
Адреса:м. Херсон, вул. Сенявіна.
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Досвід роботи
Начальник відділу
з 10.08.2023 р. по теперішній час
Менеджер обслуговування.
з 03.2010 по 11.2022 р (звільнений за згодою сторін у зв’язку з окупацією Херсону. )

10.08.2023 р. – АТ « Укрпошта »
Посада: начальник відділу розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами Херсонського регіону.
Обов’язки:
- Обслуговування діючих корпоративних клієнтів АТ « Укрпошта ».
- Робота з дебіторською заборгованістю.
- Пошук потенційних клієнтів на співпрацю.
- Договірна робота.
- Виконання встановлених планів отримання доходів від реалізації послуг корпоративним
клієнтам.

01.11.2020 - АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: менеджер з централізованої підтримки відділень для малого, мікробізнесу та корпоративних клієнтів.
Обов’язки:
- Консультація співробітників відділень щодо обслуговування малого, мікробізнесу та корпоративних клієнтів.
- Створення тестів для щомісячного проходження співробітниками відділень.
- Формування баз та звітів про виконану роботу.
- Прослуховування операторів.
- Формування загальних листів, додаткової інформації та відправлення у відділення банку.
- Надання доступів для співробітників банку.


01.03.2016 - 01.11.2020 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: головний економіст відділу валютного контролю приватних осіб-підприємців та юридичних осіб.
Обов'язки:
- Контроль проведення валютних платежів.
- Консультація клієнтів щодо діючого валютного законодавства України.
- Постановка та своєчасне закриття імпортних та еспортних митних декларації.
- Купівля та продаж валюти на МВРУ.
- Участь у проведенні ділінгових операцій.
- Формування та подання звітності до НБУ.
- Проведення фінансового моніторингу.

15.07.2013 - 01.03.2016 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: Головний спеціаліст відділу обслуговування клієнтів малого та мікробізнесу».
Обов'язки:
- здійснення телефонного обслуговування потенційних та діючих клієнтів малого та мікробізнесу.
- вирішення нестандартних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів.
- Підтримка клієнтів у разі виникнення глобальних проблем у наданні банківських послуг.
- участь у телемаркетингових кампаніях, спрямованих на клієнтів малого та мікробізнесу.
- формування баз та звітів про виконану роботу.
- Прослуховування операторів.

1.10.2012 – 15.07.2013 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Посада: Головний спеціаліст відділу інформаційної підтримки користувачів системи «Клієнт-Банк». Обов'язки:
- консультація клієнтів МСБ з питань обслуговування у системі «Клієнт-Банк»
- навчання у системі (створення зарплатних відомостей, платіжних доручень, продаж/купівля іноземної валюти, виписки), реєстрація в системі, вирішення проблемних ситуацій під час роботи в системі «Клієнт-Банк»;
- формування звітів про виконану роботу;
- Прослуховування операторів.

16.03.2011 – 1.10.2012 - «АТ «Райффайзен Банк Аваль» Посада: Провідний спеціаліст відділу еквайрингового бізнесу. Обов'язки:
- Обслуговування торгових точок;
- формування звітів та виписок;
- обробка листів та скарг;
- пошук потенційних клієнтів по регіонах (установка pos – термінального обладнання)

22.03.2010 – 16.03.2011. - АТ « Райффайзен Банк Аваль »
Посада: Спеціаліст 1-ої категорії відділу маркетингового продажу.Обов'язки:
- Пошук потенційних клієнтів;
- Призначення зустрічей;
- Здійснення планів продажів;
- Формування звітів.
Освіта
Херсонський Національний Технічний Університет
Економіка, Менеджмент організацій, Херсон
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг по коучингу (Україна, Херсон)
2013
Тренінг " Керування часом " (Україна, Херсон)
2012
Тренінг зі стресостійкості (Україна, Херсон)
2012
Тренінг з продажу (Україна, Херсон)
2011
Тренінг " Я впевнений в собі " ( Україна, Херсон)
2014
Тренінг : " Делегування. Управління персоналом " ( Україна, Херсон)
2014
Семінар " Управління емоційно-складними ситуаціями " ( Україна, Херсон)
2013
Тренінг " Робота з конфліктними ситуаціями " (Україна, Херсон)
2011
Тренінг " Lean методика" (Україна, Херсон)
2016
Знання і навички
MS Excel, MS Word, Користувач ПК, MS PowerPoint, Користувач Internet, Opera, Internet Explorer, Google Chrome, Робота з оргтехнікою, Mozilla Firefox, Робота з факсом, Робота з ксероксом, Bankmaster, Cisco, DMS, Google, IP (Internet Protocol) ЛІГА:ЗАКОН, Lotus Notes, Sales Base, Service Desk, UPC online та інші.
Знання мов
• Російська ─ вільно
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ середній
Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
- Здатність швидко навчатися.
- Здатність розбиратися в незнайомому матеріалі та вирішувати поставлені завдання.
- Працьовитість. Відповідальність. Пунктуальність. Грамотне мовлення.
- Вміння працювати в команді.
- Прагнення до знань та розвитку.

ЗАХОПЛЕННЯ:
- Футбол
- Автомобілі (маю права категорії «B»)
- Настільний теніс
- Більярд
- Боулінг

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: