Резюме від 10 лютого 2017

Лилия

Руководитель, директор филиала, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Коломия
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Коломия, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор магазини Торба

з 04.2015 по нині (9 років 2 місяці)
ПП СТД-Груп (ПП Демян- Сервіс), Коломыя (торговля)

Обязанности:
•Руководство магазинами сети через региональных директоров;
•Разработка операционных стандартов деятельности магазинов;
•Совершенствование работы магазинов по стандартам компании, контроль соблюдения действующих Правил и Стандартов;
•Улучшение и контроль уровня сервиса;
•Развитие программы лояльности;
•Улучшение и контроль методов мотивации, обучения и развития персонала;
•Участие в стратегическом и оперативном планировании развития сети;
•Контроль ведения документооборота, контроль организационных вопросов по регионам (соответствие работы региона утверждённой форме работы);
•Разработка и контроль внедрения концепции маркетинга и рекламных акций, оценка их эффективности;
•Увеличение прироста товарооборота по отношению к предыдущим периодам в сети и отдельных магазинах;
•Оценка экономической привлекательности объектов недвижимости под магазины;
•Оптимизация бизнес-процессов;
•Анализ рынка.
•Формирование ассортиментной политики;
•Формирование и внедрение оптимальной ассортиментной матрицы с целью удовлетворения покупательского спроса соответствующей стратегии компании и формату магазинов;
•Поиск и установление связей с поставщиками товаров, проведение переговоров, поиск новых и работа с существующими поставщиками;
•Анализ эффективности работы с поставщиками и получение лучших условий сотрудничества
•Координация работы региональных директоров по работе с поставщиками;
•Контроль выполнения договорных обязательств и условий работы с поставщиками, оценка всевозможных рисков.
•Организация поиска помещений под новые объекты в новых регионах (в т.ч. расчеты, переговоры, проектная работа, договорная работа);
•Разработка методики всесторонней оценки новой торговой площадки, участие в составлении инвестбюджета, презентация объекта;
•Первичный анализ всех предложений арендодателей c регулярным выездом в регионы Украины для проведения переговоров с арендодателями и оценки привлекательности объектов недвижимости;
•Запуск магазинов в новых регионах , обучение регионального руководителя работе по запуску магазина;

Директор супермаркету "Продукти 24"

з 11.2013 по 04.2015 (1 рік 5 місяців)
"Сноу- Групп" в ТК Буковель, Поляниця (торгівля)

Організація роботи цілодобового магазину
- набір, навчання та контроль роботи персоналу;
- домовленість про надання маркетингових послуг з постачальниками;
- підписання договорів по співпраці ;
- розрахунок з постачальниками;
- проведення акцій та дегустацій;
- замовлення товару;
- контроль за витратами та доходами магазину

Стажування на Керівник регіону

з 01.2013 по 04.2013 (3 місяці)
Єрмоленські напівфабрикати (торгівля)

Пошук та відкриття нових ТТ, набір і стажування персоналу, виконання плану по об"ємах продаж в регіоні.

Керуючий напрямком роздрібна торгівля

з 02.2006 по 01.2013 (6 років 11 місяців)
ПП Демян Сервіс (Роздрібна торгівля)

Стаж роботи:
2006р і на даний момент Керуючий напрямку роздрібна
торгівля (3 магазини
самообслуговування 200, 600 та 1000 м.кв)

Основне завдання
-забезпечення якісної роботи магазинів
-формування цінової політики
-організація роботи працівників
-навчання працівників
-контроль за нарахування заробітної плати
-домовленості з постачальниками
-контроль за відповідністю фактичних даних з даними обліку
-контроль за безперебійним та якісним постачанням товару
-контроль за розрахунками з клієнтами
-контроль за раціональним використанням коштів

Функції та обов’язки:
–розробка планів для покращення реалізації продукції та їх виконання
–визначення асортиментної політики магазину, формування прайсу - замовлень
–формування та дотримання цінової політики підприємства, визначення та контроль націнок, категорій та знижок
–організація і контороль роботи персоналу
–підготовка договорів з постачальниками
–забезпечення прибутку від реалізації
– аналіз дохідності від реалізації
–вивчення потреб та претензій клієнтів, впровадження відповідних заходів
–контроль за викладенням товару та цінами в торговому залі
–контроль за взаєморозрахунками з клієнтами

Створення бізнесу з нуля !

Додаткова інформація

Додаткові навики:
Комп”ютерІнтернет, Word, Excel
1С Бухгалтерія

Водійські права, категорія В
власний автомобіль

Проведення тренінгів по продажах.
Підбір та навчання персоналу.

Маю досвід відкриття нових магазинів.

Інтереси: Успішно завершила «Лідерську
програму » в «Центрі
психологічних
технологій» м. Київ

Особисті дані: Вік 36 роки
Цілеспрямована, енергійна та
відповідальна. Легко навчаюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: