Резюме від 25 липня 2023 Файл

Альона

Заместитель управляющего магазином

Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Панфілова Альона Миколаївна
45 років
Посада: заступник керуючого магазином
Моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E.mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Кривий Ріг, Покровський район,
м-н 5-й Зарічний
Сімейний стан: одружена, донька (26 років)
Освіта: вища, диплом спеціаліста.
Кваліфікація: спеціаліст з металознавства
Криворізький інститут ПВНЗ «Кременчуцький
університет економіки, інформаційних технологій і управління» .
Досвід роботи
13.10.2021-07.04.2023р.р. (1 р. 6 міс.) Директор з матеріально-технічного забезпечення ТОВ «СТІЛ ВОРК» (підлеглих 6 осіб)
Примітка: в ТОВ «А.П. ІНДАСТРІАЛ СЕРВІС ХОЛДИНГ» (далі Холдинг) входять такі компанії, як: ТОВ «СТІЛ ВОРК», ТОВ «КТВЗ», ТОВ «НВП БЕСТ ЛАЙН», ТОВ «БЕСТ ЛАЙН». Спеціалізація Холдингу- ремонт гірничо-металургійного обладнання, виготовлення біметалевих листів.
- організація закупок у локальних та глобальних постачальників. Забезпечення компанії
запчастинами, інструментами, матеріалами та різними послугами згідно заявок.
- забезпечення логістичними послугами підприємство, контроль витрат палива та
суміжних матеріалів.
- контроль проведення пошуку постачальників (моніторинг ринку з найбільш вигідними
умовами, запит комерційних пропозицій, проведення тендеру)
- ведення переговорів, узгодження договорів перед підписанням (в тому числі із
зарубіжними постачальниками)
- контроль виконання графіка поставок та строків відвантаження товару згідно умов
договору (або виконання послуг)
- робота в 1С 8.3 УТП , ведення документообігу (рахунки, акти виконаних робіт,
прибуткові та видаткові накладні)
- узгодження та подача рахунків на оплату
- планування бюджету на закупку товарів та послуг (на місяць)
- проведення щомісячної та щоквартальної звітності (Excel)
- робота з претензіями
- контроль роботи служби постачання та логістики, підбір кадрів, проведення співбесід

01.07.2021-12.10.2021р.р. (4 міс.) Директор з матеріально-технічного забезпечення ТОВ «А.П.
ІНДАСТРІАЛ СЕРВІС ХОЛДИНГ» (підлеглих 13 осіб)
- контроль роботи відділів постачання та логістики таких підприємств: ТОВ «СТІЛ ВОРК»,
ТОВ «КТВЗ», ТОВ «НВП БЕСТ ЛАЙН», ТОВ «БЕСТ ЛАЙН»
- ведення переговорів з найбільш вагомими та зарубіжними постачальниками Холдингу
- контроль проведення тендерів та узгодження вибору постачальника
- розгляд та узгодження договорів з постачальниками (контроль умов прописаних в
договорі)
- узгодження рахунків, що подаються на оплату
- контроль виконання графіка поставок та строків відвантаження товару (або виконання
послуг)
- планування коштів на закупку товарів та послуг (на місяць)
- формування єдиної звітності щомісячної та щоквартальної роботи служб постачання
підприємств Холдингу (Excel), та проведення аналізу роботи служб
- приймання рішень для покращення роботи відділів постачання Холдингу, формування
наказів
- контроль дотримання всіх бізнес-процесів з постачання
- робота з претензіями та вирішення «спірних» питань
- підбір кадрів на посади начальників відділів постачання підприємств Холдингу,
проведення співбесід
03.05.2019-30.06.2021р.р. (2 р. 2 міс.) Начальник відділу з матеріально-технічного забезпечення
ТОВ «СТІЛ ВОРК» (підлеглих 6 осіб)
- організація закупок у локальних та глобальних постачальників. Забезпечення компанії
запчастинами, інструментами, матеріалами та різними послугами згідно заявок
- забезпечення логістичними послугами підприємство, контроль витрат палива та
суміжних матеріалів.
- контроль проведення пошуку постачальників (моніторинг ринку з найбільш вигідними
умовами, запит комерційних пропозицій, проведення тендеру)
- ведення переговорів, узгодження договорів перед підписанням (в тому числі із
зарубіжними постачальниками).
- контроль виконання графіка поставок та строків відвантаження товару(або виконання
послуг)
- робота в 1С 8.3 УТП , ведення документообігу (рахунки, акти виконаних робіт,
прибуткові та видаткові накладні)
- узгодження та подача рахунків на оплату
- планування бюджету на закупку товарів та послуг (на місяць)
- проведення щомісячної та щоквартальної звітності витрат коштів відділом постачання
(Excel)
- робота з претензіями
- контроль роботи служби постачання та логістики, підбір кадрів, проведення співбесід
14.08.2018- 02.05.2019р.р. (8 міс.) Менеджер з постачання ТОВ «НВП БЕСТ ЛАЙН»
- пошук постачальників
- запит КП, оформлення конкурентних листів, проведення тендеру
- ведення переговорів та підготовка договору для підписання
- ведення переписки з постачальниками в ел. пошті Outlook, робота з 1С
- контроль виконання графіка поставок та строків відвантаження товару (або виконання
послуг)
- ведення документообігу(рахунки, акти виконаних робіт, прибуткові та видаткові
накладні)
- подача рахунків на оплату
14.112017-01.06.2018р.р. (7 міс.) Директор магазину (продаж меблів). ФОП Давидов В.В. (підлеглих 3 особи)
- контроль продажів
- приймання маркетингових рішень з ціллю покращення продажів магазину (реклама,
проведення акцій, підбір асортименту товарів)
- контроль стану салонів та експозиції відповідно до корпоративних вимог
- контроль логістики та відвантаження товарів до клієнтів
- вирішення спірних питань
- контроль фінансів
- формування звітності
- підбір, навчання та адаптація персоналу
- ведення табеля
- контроль дотримання персоналом стандартів обслуговування клієнтів
- вирішення адміністративно-організаційних питань, пов’язаних з функціонуванням
магазину
17.09.2012- 26.12.2013р.р. (1р. 4 міс.) Менеджер з продажу в ТОВ «МіК» (виробник кондитерських виробів).
Робота з продажу продукції в супермаркети: «АТБ», «ФОРА», «Сільпо», «Велика кишеня», «АШАН» і т. д.
-ведення переговорів
- підписання договорів на постачання продукції
- контроль своєчасних поставок продукції в супермаркети
- робота з мерчендайзерами, операторами (прийом заявок), водіями
- контроль дебіторської заборгованності
- робота з претензіями
- аналіз продажів
- формування звітності
25.09.2008- 06.03.2012р.р.(3 роки 5 міс.)Менеджер з продажу у ТОВ «БЕСТ ЛАЙН»
- ведення переговорів з керівництвом металургійних заводів та гірничо-
збагачувальними комбінатами України
- формування та подача комерційних пропозицій
- участь в проведенні тендерів
- підготовка договорів для подальшого підписання
- контроль строків виконання робіт
- ведення документообігу
- контроль та супровід відвантаження продукції Замовнику
- робота з дебіторською заборгованістю
- формування звітності
01.08.2006- 24.09.2008р.р.(2 роки 2міс.) Менеджер з продажу ГСМ у ТОВ «Веста Сервіс»
- продаж талонів на паливо по готівковому та безготівковому розрахунку
- проведення інкасації
- формування звітності
21.10.2002-30.08.2004р.р. (1рік 10 міс.)Продавець-консультант у магазині «Тріумф» (ФОП Клімась Т.С.)
- продаж електроінструмента та садової техніки.
Знання мов: українська, російська, англійська (базова)
Особисті і ділові якості
Здатна до швидкого навчання, комунікабельна, енергійна, стресостійка, відповідальна, вимоглива, цілеспрямована, порядна, маю лідерські якості, організаторські здібності та здатність до самостійного прийняття рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: