Резюме від 20 травня 2024 PRO

Анастасія

Адміністративний асистент, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 08.2023 по 03.2024 (7 місяців)
Атмосферна Школа, ТОВ, Київ (Освіта, наука)

Ведення повного циклу підбору персоналу на відкриті вакансії;

Пошук нових каналів для залучення шукачів роботи;

Проведеня первинних співбесід, організація повторних співбесід з керівництвом;

Контроль процесу адаптації нових працівників;

Ведення бази даних кандидатів;

Аналіз ринку праці;

Ведення особистих справ співробітників: прийом на роботу, переведення, звільнення;

Мотивація і адаптація нових кадрів.

Провідний спеціаліст

з 12.2021 по 08.2023 (1 рік 8 місяців)
Верховний Суд, Київ (Державні організації)

Додержання вимог щодо складання, оформлення документів та організації ділових процесів, передбачених державними стандартами на організаційно-розпорядчу документацію та іншими нормативними документами з питань ведення діловодства;

Здійснення приймання, попереднього розгляду вхідної та вихідної кореспонденції, підготовки проєктів резолюцій для керівництва з подальшим внесенням відповідних доручень до АСДС, передача документів до відповідних структурних підрозділів апарату Суду, забезпечення зберігання та оперативний пошук інформації щодо них;

Ведення порядку, обліку, видачі, зберігання, використання та знищення печаток і штампів Суду;

Надання пропозицій до проєкту Зведеної номенклатури справ Суду;
Надання пропозицій до Плану роботи апарату Верховного Суду на відповідний період;

Збереження ввірених матеріальних цінностей – печаток, штампів;

Дбайливого ставлення до персонально закріплених матеріальних цінностей і вжиття заходів для попередження збитків;

Своєчасного повідомлення керівництва про всі обставини, що загрожують забезпеченню збереження персонально закріплених матеріальних цінностей;

Ведення обліку, складання й звітування про рух та рештки персонально закріплених матеріальних цінностей;

Участі в інвентаризації персонально закріплених матеріальних цінностей.

Адміністративний менеджер

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
Belka Games, Київ (IT)

Організація та забезпечення ефективної життєдіяльності офісу;

Виконання доручень керівництва;

Закупівля канцелярських та господарських товарів для офісу;

Робота з кур'єрськими службами та підрядними організаціями;

Організація роботи клінінгового персоналу, підтримання порядку в офісі;

Замовлення поліграфічної продукції;

Робота з кур'єрськими службами та підрядними організаціями;

Пошук необхідної інформації, оперативне вирішення питань;

Реєстрація вхідних/вихідних документів;

Організація приїзду іноземних партнерів та клієнтів (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми заходів та поїздок);

Оформлення відповідним чином наданих постачальниками документів, передача їх у бухгалтерію;

Взаємодія з орендодавцем офісу на рахунок технічного обслуговування офісу, ремонту за потреби тощо.

Старший менеджер з адміністративної діяльності

з 10.2019 по 05.2021 (1 рік 7 місяців)
ТОВ НВП "Енглер", Київ (Освіта, наука)

Контроль за безперебійною роботою працівників офісу;

Адміністративно-госоподарська підтримка працівників всіх працівників офісу;

Організація логістики водіїв у компанії надання відповідних доручень;

Оформлення страхування на автомобілі компанії та керівників;

Ведення ділової кореспонденції з контрагентами;

Розподіл дзвінків між відділами;

Зустріч відвідувачів;

Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С: Підприємство ;

Оформлення банківських гарантій для тендерів;

Робота із Клієнт банком; ведення офісних витрат;

Робота з персоналом по обслуговуванню приміщення;

Контроль документів на підпис керівникам;

Робота з кур'єрськими службами (укрпошта/нова пошта/DHL);

Оформлення відряджень співробітників по Україні та за кордон (авіа, віза, страховка, трансфер, проживання);

Виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника та співробітників офісу.

Освіта

Київський університет інтелектуальної влісності та права Національного університету "Одеська юридична академія"

081 Право, Київ
Вища, з 2014 по 2024 (10 років)

Навчалась з 2014 по 2018 рік здобула освітній сутпень бакалавра.
Навчаюсь з 2022 по 2024 рік здобуваю освітній ступень магістра.

Знання і навички

Цілеспрямованість MS Office Користувач 1С Привітність Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Здатність до навчання Уміння користуватись оргтехнікою Оперативність Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

В пошуку тільки віддаленої роботи.
На зв'язку Viber/Telegram
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@anasteysha2704

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: