Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Светлана

Менеджер з туризму

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Греніха Світлана Володимирівна

Тел [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram)

E:mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 6. 12. 1982

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

13.12.2023 по теперішній час фахівець контакт центру проектного офісу Банк «Український Капітал»
Робота з Мобільним додатком банку ( Реєстрація діючих та нових клієнтів в мобільному додатку для особистого користування та для отримання кредиту через додаток банку
перевірка якості та правильності документів для реєстрації в мобільному додатку через Дія
перевірка якості та правильності документів для реєстрації в мобільному додатку через Відео
Проведення відео верифікації з клієнтами

09.052023 по 31.10.2023 головний спеціаліст контакт центру Банк «Альянс»
Консультування клієнтів по банківським продуктам
Допомога клієнтам в вирішенні їх питань
Робота з чатами ( вхідна лінія)

01.02.2017 Туристична агенція ФОП Греніха С.В до 31.01.2022
Пошук та оренда приміщення, отримання та продовження банківської гарантії, підписання договорів з операторами, бюджетування агенства, ведення та подання податкової звітності згідно своєї системи оподаткування, ведення та розширення клієнтської бази, робота зі створення сайту, робота з рекламними агенствами з реклами тур агенції ( контекстна реклама, SEO – просування сайту, соц мережі, вайбер розсилка, e-mail розсилки та ін.), робота з клієнтами (постійні та нові) підбір та бронювання турів, супровід туриста під час та після подорожі.

Досвід та знання
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, СRM, Бітрікс, 1-С, «Вчасно», «Арт –офіс»)
Досвід бронювання послуг у провідних туроператорів знання сайтів та систем бронювання провідних туроператорів
Знання основних туристичних напрямів
Знання готельної бази з масових напрямів
Знання загальноприйнятої термінології туристичного бізнесу
Маю особистий досвід мандрівок

17.11. 2020 -31.03.2021 ТОВ «Універсал Асістанс»
Менеджер по роботі з клієнтами (технічний асістанс автомобілів)
Вхідна лінія допомога клієнту – технічний асістанс автомобілів (евакуація, аварійне відкриття дверей, заміна колеса, доставка пального, запуск двигуна)

Вересень 2018
Викладач Європейського освітнього центру «Прогрес» з курсу «Менеджер з туризму» (Проектно згідно набору груп)
Читання лекцій очно та онлайн згідно з тематикою курсу
Відпрацювання та контроль виконання практичних завдань для слухачів курсу
Розробка та написання курсу «Менеджер з туризму» та «Директор турагенції»

01.07.2019 по жовтень 2019рр «Грошик Воркс» (Groshik Works) рекрутер ( працевлаштування за кордоном)
Консультації клієнтів з працевлаштування у Польщі
Ведення бази кандидатів
Закриття вакансій з працевлаштування за кордоном
Контроль та координація кандидатів на етапі збору та подачі документів для поїздки
Консультації з візових питань

01.08.2016 по січень 2017р. Туристична агенція «Кей Тур»
Підбір, бронювання та продаж турів, підготовка та видача пакету документів на тур клієнту, ведення бази клієнтів, робота з соціальними мережами, робота з сайтом

Жовтень 2012по квітень 2016 Агенція нерухомості
Менеджер з розвитку напрямку закордонна нерухомість
Координація проєкту
Пошук нових партнерів ,ведення переговорів, супровід та координація підписання угод про співпрацю
Робота з партнерами
Аналіз ринку нерухомості
Підбір персоналу (фрілансери)
Навчання та введення в посаду

17.05.2012-10.08.2012 АБ Банк «Південний» (Київська філія)
Менеджер з персоналу
забезпечення створення та підтримки в актуальному стані бази даних вакансій, резюме
пошук та підбір персоналу
формування кадрового резерву
моніторинг ринку праці та заробітних плат
ведення кадрового діловодства Київської філії банка

01.07.2008 – 29.12.2011 ТОВ «ТРАК Маркет»
Менеджер з персоналу (штат 140 осіб)
01.07.2011г – Головний менеджер з персоналу ( у підпорядкуванні одна людина, безпосередній керівник директор компанії)
Ведення кадрового діловодства (накази, прийом, звільнення, перевод, відпустки, оформлення доган тощо)
прийом та звільнення працівників
ведення табеля обліку робочого часу працівників
видача довідок про трудову діяльність працівників
складання графіка щорічних відпусток
оформлення та облік щорічних відпусток
відпусток без збереження заробітної плати
відпусток з догляду за дитиною
складання штатного розпису, внесення змін до штатного розпису оформлення та ведення особових справ працівників (П-2)
прийом, оформлення, зберігання та видача трудових книжок
оформлення відряджень працівників
прописання корпоративних стандартів, складання посадових інструкцій, участь у створенні організаційної структури підприємства, розробка та написання інструкцій, положень, що стосуються роботи кадрової служби (Положення «Про кадрове діловодство на підприємстві», Положення «Про використання та облік робочого часу працівників, Інструкція «Про відрядження по Україні та закордон, Положення «Про соціальну політику в компанії» та ін)
підготовка внутрішньої та зовнішньої кадрової звітності
консультування працівників по трудовому законодавству
складання профілю посади, підбір персоналу ( Київ, міста України,) робота з рекрутенговими агенствами з підбору персоналу
адаптація персоналу,
моніторинг ринку праці та заробітних плат.
Досягнення:
- Проведено внутрішній аудит кадрового діловодства;
- Впроваджено кадрову політику на підприємстві;
- Розроблено структуру компанії та штатний розклад;
- Розроблено правила, положення, інструкції, процедури для формування кадрової політики;
- Впроваджено програму 1С:7, Кадри;
- Організовано комунікацію структурних підрозділів;

08. 2006 – 04.2008 ВАТ Банк «Фінанси та Кредит»
Секретар Заступника Голови Правління Банку
Складання щоденного графіка робочого дня керівника, організація телефонних переговорів, прийом та передача повідомлень, здійснення прийому відвідувачів, прийом документації на підпис та кореспонденції, яка приходить на ім'я керівника, ведення обліку, обробка та передача після розгляду або затвердження керівникам структурних підрозділів або конкретним виконавцям, архіву та бази даних які необхідні керівнику, оформлення документів, необхідних для організації відряджень керівника за процедурою компанії та відповідно до чинного законодавства, координація процесу замовлення для керівника авіаквитків, транспорту, резервування готелів, отримання віз та інших документів, необхідних для відряджень, виконання роботи з підготовки засідань та нарад, які організовує керівник (збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце та порядок денний засідань або нарад).

Березень 2006 – травень 2006 ТОВ «Арсенал – Центр»
Помічник юриста
Робота з договорами, реєстрація змін у статутних документах підприємства, робота та взаємодія з державними органами, встановлення взаємовідносин із зовнішніми юридичними фірмами, посередниками (отримання додаткових консультацій, юридичних висновків, експертиз).

Липень 2005 – січень 2006 ТМ «ЮНОНА»
Офіс менеджер
Ведення діловодства та документообігу підприємства, кадрове діловодство, підбір та робота з персоналом, робота з договорами, організація зустрічей, нарад, (ведення протоколів нарад).

Січень 2004 – квітень 2005 ПП «Промтехкров»
Офіс менеджер
Ведення діловодства та схем документообігу підприємства, розробка внутрішніх (локальних) документів, підбір та робота з персоналом, ведення кадрового діловодства та обліку робочого часу працівників, робота зі ЗМІ та взаємодія з рекламними компаніями, робота з договорами, вирішення адміністративних та господарських питань підприємства, організація відряджень (бронювання квитків, готелів тощо)

Грудень 2002 – січень 2004 ТОВ «Українська Текстильна Компанія»
Офіс – адміністратор
Робота з вхідною, вихідною документацією, вирішення адміністративних та господарських питань підприємства, робота з водіями підприємства.

Курси та тренінги

Липень-серпень 2020р. освітній центр «Прогрес» пройшла курси SMM менеджер
Ніша турагенція (портфоліо instagram \sveta7_77)

2016р курси від Т&T Travel academy туристичні агенції Tours & Tickets «Спеціаліст у сфері туризму»

2016 курси за програмою «Практична лаборатія з туризму» при туристичній компанії «Туристична пошта
2010 – Університет Економіки та права «КРОК» друга вища освіта, спеціальність фінанси
2005 – Київський інститут «Менеджменту та Інформаційних Технологій», спеціальність юрист господарського права
2004 – Київський інститут «Менеджменту та Інформаційних Технологій», бакалавр права
2000 – 2003 – Київський коледж «БАКАЛЯР», спеціальність юрист молодший спеціаліст

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Сімейний стан: незаміжня
Мови:
Українська рідна мова
Турецька середній (розмовний)
Англійська шкільний рівень
ПК (Word, Excel, СRM, Бітрікс, 1-С, СКАТ, ПрофітСофт, PowerPoint, «Арт-офіс», «Вчасно»)
Знання чинного трудового законодавства
КЗпПУ –Кодекс законів про працю України, ЗУ «Про захист персональних даних, ЗУ № 2136 «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022р, ЗУ «Про відпустки», ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та ін. нормативні акти , ЗУ «Про оплату праці».

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Комунікабельність, системність, чіткість, уважність, почуття відповідальності за результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Адміністратор, продавець-консультант, менеджер (туризм)
17000 грн, Дистанційно, Вінниця

Менеджер з туризму
Дистанційно, Хмельницький, Інші країни

Менеджер з туризму
15000 грн, Дистанційно, Хмельницький

Менеджер по туризму
10000 грн, Дистанційно

Business trip manager
Дистанційно, Львів

Турагент-администратор, бизнес-консультант, переводчик (итальянский язык)
Дистанційно, Одеса, Інші країни

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: