• Файл

Анастасія

Адміністратор рецепції

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анастасія Чернишук
05.2023 - 08.2023 Адміністратор барбершопа Обов’язки:
Прийом телефонних дзвінків та запис клієнтів на послуги
Контроль графіка роботи майстрів та розподіл клієнтів
Надання консультації клієнтам щодо послуг та продуктів
Організація роботи приймальні та підтримка порядку у салоні
Ведення обліку та звітності
10.2020 - 04.2021: ТОВ Кнопка Трейд
Особисті дані Посада: менеджер - консультант с продажу товарів
Обов'язки: консультація клієнтів стосовно асортименту, виконання розрахунків при покупці
того, чи іншого товару, робота з касовими операціями, ведення переобліку товару
Ім'я
Анастасія Чернишук 10.2014 - 12.2014: ТОВ «Еффіус Груп»
Посада: помічник менеджера із збуту у інтернет магазині оптово роздрібного магазину
Адреса
Київ "Фуршет"
Обов'язки:обробка вхідних заявок клієнтської бази, контроль за якістю товару та його
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») пакування, консультація та підбір найкрощої пропозиції для клієнта 01.2012 – 04.2013:
Державна Податкова Служба України
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Посада: помічник директора Департаменту фінансування бухгалтерського обліку та
звітності
Інтереси Обов'язки: адміністративно-господарська підтримка офісу, робота з документами,
відправка і розподіл кореспонденції, набір наказів та розпоряджень, вчинення
корпоративних розсилок по електронний пошті, зустріч гостей офісу, координація роботи
Кулінарія прибиральниці, допомога в організації свят і корпоративних заходів, підтримка позитивної
Вело прогулянки атмосфери колективі
Читання книг 07.2011 - 01.2012: Державна Податкова Служба України
Посада: помічник заступника директора Департаменту з адміністративно - господарського
Мандрівки по іншим містам та
країнам забезпечення
Обов'язки: планування і порядок оформлення приміщень, контроль дотримання підлеглими
Мови працівниками трудової дисципліни, організація та контроль роботи прибиральниці,
взаємодія з орендодавцем з питань комунального обслуговування орендованих площ
12.2010 – 07.2011: Управління по експлуатації адміністративних будинків податкових органів
Українська Рідна мова України в місті Києві
Англійська B1 Посада: старший адміністратор організаційно-господарчого відділу
Обов'язки: контроль та підготовка залу для проведення нарад керівництва, ведення
графіку нарад, складання таблиць необхідного інвентаря для забезпечення комфортного
проведення заходів, робота с комунальними підрозділами, вирішення господарських питань
в департаменті
10.2010 - 12.2010: Управління по експлуатації адміністративних будинків податкових органів
України в місті Києві
Посада: інспектор бюро перепусток
Обов'язки: оформлення і видання відповідно до встановленого порядку постійні, тимчасові
і разові документи, які надають право проходу(виходу) на підприємство, ведення реєстру в
журналах або інших формах документів і ведення обліку одержуваних незаповнених
бланків, виданих і повернених перепусток, складання щоденних звітів про видання та
повернення перепусток різних видів

Навички

Організація заходів

Документообіг

Адміністративна
підтримка керевніка

Підтримка жєттєдіяльеості
офісу

Діловодство
Вмілий користувач ПК,
офісними програмами

Документообіг

Освіта і кваліфікації

Магістр вер 2008 - лип 2013
Національний університет державної податкової служби України, Ірпінь
Спеціальність "Фінанси і кредит"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: