Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Світлана

Головний спеціаліст відділу аналітичної роботи

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Перехрест Світлана
Олександрівна

Дата народження: 08.04.1993
Місце проживання: м.Київ, вул. Генерала-Матикіна, буд.3, кв.86
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
2010-2014 р.р. Черкаський національний університет ім.Богдана Хмельницького, м.Черкаси, спеціальність «Менеджмент», диплом бакалавра (ЕР №47142348).
2014-2016 р.р. Київський національний торговельно-економічний університет, м.Київ, спеціальність «Менеджмент організацій і адміністрування», диплом магістра (М16 №003962).
ДОСВІД РОБОТИ:
Помічник керівника
11.08.2015-05.04.2016 Головне управління Держпраці у Київській області
Функціональні обов`язки:
• Планування робочого часу керівника (зустрічі, телефонні дзвінки, тощо)
• Супровід керівника на зустрічах, нарадах
• За дорученням керівника узгодження та вирішення окремих питань з керівниками та працівниками структурних підрозділів
• Контроль за виконанням керівниками та працівниками структурних підрозділів окремих доручень і наказів керівника
• Обробка та узагальнення отриманої інформації та матеріалів від керівників і працівників структурних підрозділів
• Прийом та перевірка документів на підпис керівнику
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надійшла на ім`я керівника, оперативна передача документів
• Ведення запису на особистий прийом до керівника та організація прийому відвідувачів
Головний спеціаліст віддділу оргінізаційно-аналітичного забезпечення
05.04.2016-до сьогодні Головне управління Держпраці у Київській області
Функціональні обов`язки:
• Знання законодавства, що відноситься до компетенції відділу
• Ведення протоколів апаратних нарад
• Організація колегій Головного управління
• Підготовка відповідей на запити та звернення
• Підготовка та подання проектів наказів керівництву
• Ведення журналів обліку інформації
• Реєстрація протоколів та постанов про адміністративні правопорушення
• Систематизування та формування документів проведення планових та позапланових заходів державного нагляду(контролю) суб`єктів господарювання у єдині справи
• Формування проектів планів проведення заходів державного нагляду(контролю) суб`єктів господарювання на рік
• Контроль за заповненням інформацією сайту ІАС ДНК інспекторами та подання звітності керівництву
• Формування річних звітів діяльності Головного управління
• Підготовка пропозицій, інформації та матеріалів для забезпечення організаційної та координаційної діяльності керівництва
• Підготовка та узагальнення керівництву показників та результатів роботи Головного управління
• Взаємодія з іншими державними органами
• Складання та подання систематичної звітності
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
• Впевнений користувач ПК (пакет MS Office)
• Знання законодавства
• Наявність сертифікату щодо рівня володіння української мови
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Комунікабельність
• Дисциплінованість
• Відповідальність
• Уважність до деталей
• Пунктуальність

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Сімейний стан: одружена
Діти: є

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: