Резюме від 12 жовтня 2023 Файл

Юрий

Казначей, економіст

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юрій Колбасін

Дата народження: 24 серпня 1987р.
Київ
Сімейне положення: не одружений
Діти: ні
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Застосувати мій попередній досвід у фінансовій сфері, досягнення та результати, високу мотивацію та вміння ефективно працювати як у команді так і самостійно у подальшому професійному та кар'єрному розвитку

__________

Ключова інформація:

- Успішний досвід управління фінансовими потоками, залучення та супровід
фінансування (кредитні та факторингові операції), підготовка управлінської звітності
- Знання казначейських операцій, основ бюджетування, фінансового аналізу
- Аналіз господарської діяльності торговельного та виробничого підприємства, продажів, закупівель та
залишків продукції
- Завжди орієнтований на якісний результат та ефективність
- Аналітичний склад розуму
- Уважність до деталей. Ефективно працюю в режимі багатозадачності

Налаштований на довгострокову співпрацю, на продуктивну роботу, на досягнення високих результатів у своїй роботі

Освіта:
Дніпропетровський державний аграрний університет (м. Дніпропетровськ, Україна)
Фінанси, Магістр (червоний диплом) Рік закінчення 2009
навчання в аспірантурі (фінансування аграрних підприємств)
__________

Досвід роботи:

Квітень 2023 – Липень 2023
ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ» (торгівля продовольчими та непродовольчими товарами) штат понад 4000чол

Посада: Казначей, фінансовий контролер (декретна посада, строковий контракт):
• Управління грошовими потоками компанії Групи: аналіз грошових потоків та залишків, підготовка та погодження щоденного бюджету, контроль виконання та відхилення, внутрішньо групові розрахунки, оптимізація залишків, розміщення коштів на депозити;
• Управління кредитним портфелем: аналіз поточної вартості ресурсів на ринку, визначення потреби та строків у фінансуванні, контроль вибірки та погашення траншів, цільове використання кредитних коштів, оптимізація строків та вартості кредитного портфелю, побудова стратегії, паритетність умов та залишків заборгованості між банками, підготовка та надання необхідних документів;
• Поточна робота по розрахунково- касовому обслуговуванню компанії Групи: проходження ідентифікації, оновлення та надання інформації (процедури KYC), моніторинг проведення платежів, контроль тарифів РКО та їх фактичного виконання, надання розпорядження фахівцям Платіжного центру щодо створення та виконання платежів;
• Поточна внутрішня робота по блоку Казначейства, підготовка необхідних звітів та інформації для співробітників інших підрозділів компанії;
• Підготовка внутрішніх управлінських звітів за допомогою налаштувань звітів програми Desktop Business Objects (на базі Oracle) та на основі отриманої інформації від бухгалтерії: по дебіторській заборгованості, надходжень гарантійних платежів та платежів за послуги, термінів відтермінування та зміни умов оплати, аналіз отриманої інформації, відхилень та динаміки;
• Контроль та погодження строків оплат у платіжні дні згідно умов підписаних договорів, контроль платіжної дисципліни по регулярним та поточним платежам;
• Збір та консолідація інформації по поточній діяльності Компанії, підготовка презентації для керівництва;
• Організація та адміністрування онлайн зустрічей щодо поточних питань та результатів діяльності, виконання поточних завдань по блоку Фінансового контролінгу

Вересень 2022 – Січень 2023
ТОВ «Торговий дім «Український Термінал» (оптова торгівля нафтопродуктами) штат 10чол.

Посада: Старший економіст з питань фінансової роботи
- Залучення оборотного фінансування: підготовка всіх необхідних документів на старті проекту,
підготовка презентацій, ТЕО та відповідей на питання аналітиків для виходу на кредитний комітет
банку, комунікації з менеджерами Банку щодо моніторингу та оптимізації вартості ресурсу, підготовка звітності згідно умов кредитних угод, розшифровок до квартальної фінансової звітності, моніторинг виконання ковенант;
- Комунікації з банками з поточного казначейського обслуговування Компанії, оптимізація умов
співробітництва, моніторинг та оптимізація тарифів РКО;
- Робота з платежами в національній валюті (отримання рахунків на оплату, підготовка заявок на оплату,
погодження реєстрів платежів, проведення платежів у системі Клієнт Банк, розвантаження та рознесення
платежів в обліковій програмі 1С 8.3 УТП).
- Робота з платежами в іноземній валюті (узгодження договорів з ЗЕД з банками, підготовка та надання
необхідних документів, підготовка повного пакету документів для оплати, підготовка документів у
системі Клієнт Банк для купівлі валюти та відправки платежу, закриття валютного контролю);
- Підготовка звіту про рух коштів, моніторинг поточної ліквідності Компанії, розміщення вільних коштів
на депозити, прогноз залишків.

Листопад 2015 – Вересень 2022 (6 років 10 міс)
ТОВ «Украгроком» (дистрибуція ЗЗР, мікродобрив, мін добрив, насіння), штат 200 чол.

Посада: Фінансовий менеджер
- Обслуговування обігового, інвестиційного та факторингового фінансування - залучення фінансування,
документарні операції (факторинг, гарантії, векселі): досвід інвестиційного автокредитування,
отримання та пролонгація кредитних ліній, овердрафтів, документарних лімітів (підготовка всіх
необхідних документів на старті проекту, підготовка презенту відповідей на питання аналітиків для
виходу на кредитний комітет Банк, комунікації з менеджерами Банку щодо моніторингу та оптимізації
вартості ресурсу, погодження проектів кредитних договорів щодо виконання ковенант
Аналіз витрат, аналіз основних засобів,
- Супровід фінансування та документарних операцій (контроль виконання ковенант за кредитними
договорами та підготовка необхідної інформації для проходження щорічних, піврічних ревью,
щоквартальна підготовка розшифровок фінансової звітності, звітів/довідок для обслуговуючих Банків,
контроль вартості та наявності заставного майна, підготовка необхідних документів, відсотків та
своєчасне їх погашення, контроль та своєчасне погашення основних зобов'язань, згідно з графіками
погашення, проведення лонгації раніше отриманого фінансування (кредитних траншів) згідно з
оптимальною ринковою вартістю ресурсу, підготовка іншої поточної інформації на запит Банків)
- Супровід партнерських програм з Банками (узгодження умов співробітництва, підписання документів,
залучення та супровід клієнтів, підготовка та аналіз заявок на фінансування)
- Супровід лізингового портфеля (узгодження, підписання лізингових договорів, контроль виконання
ковенант, контроль погашення заборгованості, моніторинг лізингових активів)
- робота з оціночними компаніями (проведення тендерів на оцінку активів, оптимізація витрат на оцінку,
акредитація оціночних компаній у банках, підготовка необхідних документів для проведення оцінки
активів - автомобілі, нерухомість, обладнання, погодження звітів щодо оцінки з представниками Банку)
- Страхування активів (проведення тендерів на страхування, узгодження оптимальних страхових
тарифів, оптимізація витрат на страхування, підготовка, погодження та укладання договорів
страхування - автомобілі, товари в обороті, нерухомість, обладнання, введення страхового
портфеля Компанії, контроль своєчасності сплат та строків дії договорів страхування,оптимізація витрат
за дострокового розірвання договорів страхування)
- Ведення кредитного портфеля Компанії для надання керівництву Компанії, контроль та управління
фінансовими ресурсами для оптимізації фінансових витрат, контроль
коректності залишків кредитів та грошових коштів в обліковій системі 1С,
- Підготовка планового та фактичного звітів ДДС по Компанії у розрізі напрямків на місяць з розбивкою
на тижні, визначення дефіциту/профіциту коштів, аналіз виконання плану, Аналіз витрат, аналіз
основних засобів
- Збір, угруповання, консолідація, аналіз інформації за допомогою зведених таблиць, функції ВПР,
підготовка аналітичних звітів та таблиць на запити керівництва Компанії:
- контроль за виконанням платіжної дисципліни, відповідно до підписаних графіків оплат, бюджетування
видатків, підготовка план-факту, моніторинг заборгованості, моніторинг надходження коштів,
погодження курсу по валюті.
- Аналіз ринку та оптимізація витрат на РКО (гривневих та валютних
- Контроль рознесення платіжних доручень за статтями, формування заявок на оплату в 1С
- Робота з реєстрами платежів: підготовка, погодження, підписання платіжних доручень у різних
програмах клієнтів банків;
- Відкриття/закриття поточних гривневих та валютних, депозитних рахунків, підготовка необхідних
документів
- Автоматизація процесів в обліковій програмі 1С, написання технічних завдань програмістам, тестування
отриманих звітів.
- Підготовка документів для проходження щорічного аудиту Компанії, комунікації з аудиторами
- Виконання обов'язків начальника відділу Казначейства (візування заявок на оплату, підготовка та
візування реєстру платежів, відправка платежів до Клієнт – Банк, згідно з реєстром платежів, купівля –
продаж валюти, підготовка документів для купівлі валюти, оптимізація курсу купівлі валюти шляхом он-лайн комунікації з скарбниками Банку, керівництво співробітником відділу – 1 особа)
- Робота з відділом аналітики-аналіз витрат, аналіз основних засобів, аналіз фінансових результатів
Компанії

Липень 2013 - Вересень 2015 (2 роки 3 міс)
ТОВ «КОЛОС ЛТД» Виробнича компанія (хлібобулочне виробництво та продаж, своя роздрібна мережа, продаж у зовнішні торгові мережі)

Должность: Экономист по финансовой работе
- План факт з виробничих процесів, підготовка бази з продажу
(Аналіз реалізації, покупців, собівартості, каналів продажів, контрагенти)
- Обслуговування факторингового фінансування
- Проекти з рефінансування, залучення нових кредитів, факторинг
- Розрахунок маржинальності, аналіз цін на сировину
- Проведення інвентаризацій
- Формування зведеного звіту за ключовими показниками діяльності підприємства;
звіряння та аналіз внутрішньогрупових заборгованостей, звіряння з покупцями та постачальниками,
фінансовими установами;
- Щоденний контроль надходжень коштів, дебіторської та кредиторської
заборгованості, товарних залишків;
- Аналіз продажів підприємства в цілому та за торговельними точками в натуральному та грошовому
виразі;
- Складання управлінської бази продажу;
- Складання аналітичних звітів із закупівель підприємства, виявлення відхилень щодо
закупівельними цінами (у табличному та графічному видах);
- Розрахунок собівартості та ціни продуктів;
- Планування виробництва;
- Участь у процесі бюджетування та прогнозування діяльності підприємства;
участь у складанні ТЕО, бізнес-планів, прогнозів щодо руху коштів;
- Формування внутрішньої управлінської звітності з господарських операцій з
вимогу керівництва;
- Супровід кредиту нерезидента; складання звітності до НБУ за кредитом нерезидента;
- Постановка технічних завдань програмістам 1С щодо вдосконалення облікової системи;
проведення інвентаризацій.
Причина звільнення: бажання фінансового розвитку, нестабільний стан компанії

Червень 2008 - Липень 2013 (5 років 2 міс)
ТОВ «Вега-С», ТОВ «АВ Метал Груп» ( оптова та роздрібна торгівля металопрокатом)

Посада: Економіст з питань фінансової роботи

- Управління та аналіз руху коштів компаній групи, розрахунки між компаніями
усередині групи;
- Складання звіту про рух грошових коштів у розрізі бізнес-проектів та по підприємству (1С);
- Контроль та складання звіту з кредиторської та дебіторської заборгованості (за
підрозділам та підприємства в цілому);
- Підготовка документів для отримання кредиту (складання заявок на отримання кредиту, анкет,
балансових довідок щодо заставного майна вибірки, погашення), контроль стану
кредитних договорів, робота із зовнішніми контрагентами (банки, страхові компанії);
- контроль за розрахунковою дисципліною (складання реєстрів платежів на оплату, контроль залишків)
коштів, своєчасність оплати);
- купівля-продаж валюти. Здійснення валютного контролю. Формування пакета документів
для банку з ЗЕД;
- робота з договорами щодо ЗЕД;
- Робота в системі «Клієнт-Банк»: оформлення гривневих та валютних платіжних доручень,
відкриття розрахункових рахунків, розміщення коштів на депозити;
- рознесення виписок у 1С;

Володіння мовами

Англійська - нижче середнього (вимагає відновлення до попереднього рівня Advanced, готовий динамічно відновлювати)
Українська - вільно
Російська - вище середнього

__________
Курси, тренінги, сертифікати:

«Ексель для бізнесу» Міжнародна онлайн бізнес-школа «Laba»
Рік закінчення 2023

«Актуальні аспекти МСФЗ ІІ» Академія бізнесу «Ернст енд Янг» Київ (м. Київ Україна)
Рік закінчення 2014

«Директор з фінансів» Міжнародна бізнес-школа «NIKLAND» м. Київ(м. Київ Україна)
Рік закінчення 2013

"Податки в Україні" за програмою міжнародної сертифікації CIPA. (м. Дніпропетровськ Україна)
Рік закінчення 2012

"Бюджетний аналіз та контроль - основа для прийняття рішень" компанія "Сучасні технології управління" (м. Київ Україна)
Рік закінчення 2011

"Управлінський облік 2 та Фінансовий менеджмент" за програмою міжнародної сертифікації CIPA; (м. Дніпропетровськ Україна)
Рік закінчення 2010

"Фінансовий облік 1 та Управлінський облік 1" за програмою міжнародної сертифікації CIPA; (м. Дніпропетровськ Україна)
Рік закінчення 2009

практики під час навчання в Університеті: Райффазен банк, Приват банк ( кредитне управління). МТБ

Додаткова інформація


ПК – впевнений користувач (Excel – зведені таблиці, формули; клієнт банк; 1C 7.7; 8.3);
Права водія категорії В, стаж водіння 17 років
Є власне житло у Києві

ЗП – від 20 000грн

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: