Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Ірина

Логопед

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СМОЛЯНА ІРИНА

Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДАТА НАРОДЖЕННЯ:
24 серпня 1986 р.

АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

СІМЕЙНИЙ СТАН:
Незаміжня

ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ:
досвід роботи з ПК (впевнений користувач), знання MS Office ( Word, Excel, Access), e-mail, Outlook Express, Internet, e-mail вміння роботи з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер).

Українська та російська мова – вільне володіння, англійська мова – базовий рівень.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Доброзичлива, комунікабельна, пунктуальна, націлена на результат, відповідальна.
Вміння знаходити спільну мову з клієнтами; клієнторієнтована; вміння працювати в режимі багатозадачності з визначенням пріоритетів; хороший рівень самоорганізації.

Мрію працювати з дітьми та завжди знаходжу з ними спільну мову. Адже спілкування з дітьми моє натхнення.

ОСВІТА
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
2004р.-2008р. - бакалавр
Денна форма, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», вища освіта.
2008р.-2009р. – магістр
Денна форма, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», диплом з відзнакою.

Український державний університет імені Михайла Драгоманова
2021р. – 2024р. - бакалавр
Заочна форма, спеціальність «Логопедія»
ДОСВІД РОБОТИ:
ТОВ «Новопечерська школа-ліцей І-ІІІ рівнів» - адміністратор
Липень 2019 року – 01 вересня 2023 року
 Прийом та обробка телефонних дзвінків та консультація клієнтів з питань навчального процесу, питань щодо вступу до школи та забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів;
 Робота з клієнтською базою, комунікація з клієнтами та вчителями щодо навчального процесу, проведення опитування, адміністрування справ клієнтів та співробітників;
 спілкуватися з клієнтами школи, приймати та обробляти запити від клієнтів та співробітників;
 приймати участь в організації шкільних заходів,
 допомагати в робочому процесі учням та колегам;
 замовлення і контроль наявності витратного матеріалу;
 оформлення та підписання договорів з клієнтами. Архівування договорів;
 проведення зустрічей-екскурсій для потенційних клієнтів.
 робота з CRM системою (внесення нової інформації щодо клієнтів);
 контроль чистоти та порядку.
Досвід проведення співбесід.

ТОВ «Центр здоров’я спини «Кипарис» - адміністратор
Січень 2015 року – липень 2019 року
 Ведення документації
 Робота з пацієнтами (зустріч пацієнтів та супроводження на консультацію, заняття, масаж)
 Ведення абонементів пацієнтів
 Вхідні та вихідні телефоні дзвінки
 Підготовка звітних документів
 Надання інформації про послуги та акцій реабілітаційного центра
 Ведення телефонних переговорів
 Спілкування та зустріч клієнтів
 Запис пацієнтів на консультацію, масаж, заняття
 Рішення адміністративно-господарських питань
 Облік та складання графіку відвідування пацієнтів
 Підбір персоналу і організація робочого процесу
 Пошук та залучення нових клієнтів ( партнерів), розширення клієнтської бази
 Організація проведення акцій (складання макетів акцій)
 Співпраця з програмістами по розміщенню та обновленню інформації на сайті
 Розміщення постів в соціальних мережах
 Контроль за чистотою та порядком
 Складання графіків для співробітників

«Побуттех сервіс» - адміністратор
Грудень 2011 року – листопад 2014 року
 забезпечення роботи з ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умови;
 прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, консультування клієнтів;
 робота з програмою 1 С;
 прийом побутової техніки на ремонт та видача після ремонту ;
 видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт);
 здійснення готівкового розрахунку з клієнтами сервісного центру;
 здійснення контролю за дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання;
 вирішення конфліктних ситуацій і проведення відповідних організаційних заходів;
 складання графіка для майстрів, прийом заявок на виїзд для ремонту та підключення великої побутової техніки.

ТОВ «Епос» - адміністратор
Листопад 2009 року – лютий 2010 року
 прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків;
 робота з офісною технікою; - робота з програмою 1 С;
 ведення бази даних;
 прийом техніки на ремонт та видача;
 видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт);
 здійснення безготівкового та готівкового розрахунку з клієнтами сервісного центру.
КУРСИ
- «Основи логопедичного масажу» ( ручний масаж)
- «Алалія. Діагностика. Методи подолання»
- «Нейрологопедична діагностика мовлення»
- «Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень.
Логопедичний висновок»
- «Структура корекційного онлайн заняття»
- «Корекція звуковимови для дітей з ООП»
- Мовленнєві порушення»

Схожі кандидати

Логопед
Київ

Логопед, терапевт мови та мовлення
Київ

Вчитель підготовки до школи, логопед
Київ

Вчитель, дефектолог
18000 грн, Київ, Тернопіль, Кременець

Логопед
15000 грн, Київ

Логопед
Київ, Бориспіль

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: