• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9947921/

Помiчник бухгалтера

Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Савінова Марина Анатоліївна
ПРІЗВИЩЕ, ім’я, по батькові

Вказати повну назву посади, на яку претендуєте:
Бухгалтера
Контактна інформація: телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), електронну пошту: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті дані (дата народження; сімейний стан)
30.12.1984року, не одружена.
Освіта: У 2008 році закінчила Харківську національну академію міського господарства і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік та аудит» . У 2013 році закінчила коледж «Освіта» вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «України» за спеціальністю «Правознавство» здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста – юрист.

Досвід роботи: Працювала головним бухгалтером з 05.05.2010р. по 11.05.2021р. в КНП ХОР «ОПТД № 5»

Професійні навички та знання:

-ведення бухгалтерського та податкового обліку; - здійснення банківських операцій; -надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності; - облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
-участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів.
Професійні навички: -володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
-досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
-досвід роботи з контролюючими органами; -досвід проходження перевірок контролюючими органами; -досвід формування платіжних доручень і вимог;
-досвід ведення переговорів;
-уміння працювати в команді;
-знання мов: українська .
Особисті якості: Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: