Резюме від 10 квітня 2024 Файл

Віталій

Менеджер з продажу постачання, комерційний директор, супервайзер

Вік:
38 років
Місто:
Калуш

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дата народження: 29.08.1985
Місто: Калуш
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Смірнов Віталій вадимович
Ціль: Заміщення вакантної посади мененджер
Освіта:вища,менеджмент організацій
Вересень 2002 р. – червень 2007 Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, факультет «управління галузевим та регіональним економічним розвитком, диплом бакалавра денна форма навчання
Досвід роботи:
Завідувач виробництвом 09.09 2007-05.10.2015 ТОВ «кафе Тістечко» Функціональні обов,язки : -Організація виробничих процесів по наданню послуг населенню -забезпечення оперативного обліку ходу підприємства -здійснення контролю над дотриманням правил і норм охорони праці,техніці безпеки,виробничої санітарії та пожежної безпеки,а також вимог санітарних органів які здійснюють технічний контроль -організацію навчання та підвищення кваліфікації працівників -управління персоналом,який задіяний в провадженні робіт по наданню послуг населенню
Комерційний директор -планування та координація роботи фінансово-господарської діяльності підприємства у сфері матеріально-технічного забезпечення,придбання та зберігання сировини,ефективного використання матеріальних та фінансових ресурсів підприємства,зниження їх витрат,прискорення обороту обігових коштів - здійснення заходів щодо своєчасного укладення договорів з постачальниками ,забезпечення виконання завдань та зобов’язань на поставку продукції,і її відповідність згідно договорів - організація роботи складського господарства - забезпечення своєчасного складання кошторисно-фінансових та інших розрахунків - поліпшення економічних показників роботи підприємства - підвищення рентабельності виробництва, зміцнення фінансової дисципліни і господарського розрахунку, запобігання утворенню наднормативних запасів товарно - матеріальних цінностей, а також перевитрат матеріальних ресурсів -контроль над дотриманням правил та умов охорони праці Представник торгівельний 05.2015-11.2022 « Прикарпатський торговий дім»
Функціональні обов,язки: - забезпечення виконання планових показників по обсягу збуту і клієнтській чисельності на ввіреній території -укладання від імені підприємства договорів на постачання продукції -здійснення марчендайзингу в торгових точках -аналіз показника дебіторської заборгованості -контроль поставки та відвантаження товару -консультування клієнтів з питань властивостей і якості товарів та їх правильного розміщення -створення позитивного іміджу компанії в очах працівників роздрібних мереж і кінцевих споживачів продукції -відвідування семінарів та тренінгів для вдосконалення професійних навичок
-налагодження довготривалих партнерських відносин з клієнтами на взаємовигідних умовах
-стрессостійкість,порядність,вічливість,вміння презентувати товар та долати заперечення! -За час роботи на даній посаді було зроблено приріст по збуту продукції на 300-400%,збільшення клієнтської бази на 100% Менеджер зі збуту 10.01.2024-28.02.2024 «Торговий будинок Імператив»
Функціональні обов,язки:
-Організація та координація збутової діяльності відповідно до замовлень та укладених договорів
-забезпечення постачання продукції споживачам у встановлені терміни
-обробка замовлень та формування первинних документів
-ведення CRM системи та обробки лідів
-робота з 1с
-холодний продаж продукції
-моніторинг ринку та аналіз конкурентів
Професійні навички: - володію комп’ютером (MS Office ,Excel , Word,1c), інтернет;
- досвід ведення переговорів;
- вміння працювати з документами;
- ведення СRM системи та обробки лідів
- досвід ведення та розширення клієнтської бази;
- власна клієнтська база;
- неконфліктність
- вміння розв,язувати проблеми та працювати в колективі
- Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень, - наявність водійського посвідчення кат. В С Е, стаж водіння20 років
Особисті якості:
Відповідальність, уважність до деталей, пунктуальність, багатозадачність, вміння працювати з великими обсягами інформації.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хоббі: спорт (плавання, теніс), автоспорт

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: