• PRO

Андрій

Операційний директор, керівник розвитку, 100 000 грн

Розглядає посади:
Операційний директор, керівник розвитку, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник проєкту

з 02.2022 по нині (3 роки 6 місяців)
ГО БФ, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Постачання БПЛА, генераторів, старлінків, поверстанцій;
- Фандрейзинг та донор-менеджмент;
- Комунікація з військовими з метою постійного оновлення потреб;
- Організація роботи від створення концепції, постановки завдань, контролю за ходом роботи та досягнення кінцевої мети;
- Аналіз поточних партнерств, генерування ідей для нових колаборацій та спільних проєктів із партнерами та бізнесами;
- Комунікація з поточними та потенційними донорами та партнерами;
- Перевірка документів на відповідність законодавству;
- Організація зовнішніх комунікацій;
- Побудова довгострокових відносин з донорами та партнерами;
- Ведення звітності;
- Ведення та контроль документообігу від Запиту до Акта приймання-передачі;
- Ведення зовнішньої економічної діяльності з підрядниками.
Досягнення:
Підбір БПЛА та проведення тендеру на закупівлю для аеророзвідки між моделями DeltaQuad Pro VTOL UAV (Dragonfish Autel Robotics), Penguin BE electric UAV platform (Edge Autonomy).
Відрядження на виробництво та приймання виробу DeltaQuad Pro. Участь у випробуваннях DeltaQuad Pro та передача у підрозділ.
Організація поточного ремонту DeltaQuad Pro та зв'язок з виробником для подальшої модернізації

CO-FOUNDER, COO

з 10.2012 по нині (12 років 10 місяців)
Mom's manufacture. Виробництво декору. www.mamanufactura.com, Київ (Дизайн)

- Організація та налагодження виробництва;
- Адміністративний менеджмент;
- Кризовий менеджмент в період воєнного стану;
- Оптимізація процесів під стратегію розвитку бізнесу в умовах воєнного стану;
- Налагодження безперебійного постачання;
- Ведення бухгалтерської документації;
- Організація роботи від створення концепції, постановки завдань, контролю за ходом роботи та досягнення кінцевої мети;
- Project менеджмент;
- Контроль навчання нових співробітників;
- Контроль та обслуговування технічного забезпечення виробництва;
Досягнення:
Налагодження виробничих потужностей (Верстати для лазерного різання картонних листів) та організація безперебійного постачання сировини для виробництва (Київський картонно-паперовий комбінат, Дунапак-УКРАЇНА).
Розробка бізнес-плану та організація подібного виробництва для Дунапак-Польща

FOUNDER, COO

з 08.2006 по нині (19 років)
Продакшн «SarymsakovStudio», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Оптимізація процесів;
- Координація роботи команди:
- Контроль якості, термінів та бюджету;
- Забезпечення відповідності до цілей та вимог замовника, а також до нормативно-правових актів;
- Ведення переговорів та підписання договорів;
- Аналіз ринку та конкурентів;
- Довгострокові контрактні проєкти в Україні та закордоном (Франція, Китай, Італія, Іспанія, Швеція, Німеччина і т.д.);
- Створення відчутного впливу бренду в соціальних мережах;
- Складання та контроль бухгалтерської документації;
Досягнення:
Розробка концепцій, сценаріїв, сюжетів та стилю з клієнтами (Citroen, Mercedes Benz, Хлібний Дар, Інтертоп, Maserati, Louis Vuitton, Kenzo, Dsquared 2 і т.д.).

Освіта

Національний університет "Запорізька політехніка"

Інженерно-фізичний факультет, «Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій», Запоріжжя
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Освітній ступінь - Магістр

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Уміння аналізувати
  • Робота в команді
  • Ведення переговорів
  • Управління командою
  • Планування бюджету
  • Контроль ціноутворення
  • Бізнес-планування
  • Зосередженість
  • Чесність
  • Дисциплінованість
  • Самостійність
  • MS Excel
  • Висока працездатність
  • Пунктуальність
  • Управлінські навички
  • Управління персоналом
  • Стратегічне планування
  • Саморозвиток
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Комунікабельність

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

СКІЛИ
•Критичне та аналітичне мислення.
•Кризовий менеджмент.
•Високий емоційний інтелект.
•Баланс командної та самостійної роботи та самоорганізація.
•Гнучкість та адаптивність у прийнятті рішень.
•English - B2 Intermediate.
•Посвідчення водія категорії В.
•Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Photoshop Lightroom, Capture One Pro.
•Microsoft Word, Excel, PowerPoint та Google Docs.
•Досвід роботи з ШІ: Perplexity, ChatGPT, KlingAl, Midjourney, HailuoAI.


ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ УПРАВЛІННЯ
Перетворюю хаос на ефективно робочі процеси, які вимірюю метриками та результатами.
Легко працюю в режимі багатозадачності, з високим темпом роботи та в умовах непередбачуваних змін


ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
•Відповідальність за помилки та вміння знаходити шляхи їх вирішення;
•Розуміння фінансових показників, бюджетування та вартісного управління;
•Планування, організація та управління проєктами від початку до кінця, забезпечення своєчасної та якісної реалізації;
•Оцінка та вдосконалення робочих процесів для забезпечення максимальної ефективності;
•Здатність розуміти стратегічні цілі підприємства та впроваджувати оперативні плани, які сприяють досягненню цих цілей;
•Креативний підхід до вирішення складних ситуацій;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: