Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Андрій

Операційний директор, керівник розвитку

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу комунікацій, розвитку та партнерств

з 02.2022 по нині (2 роки 4 місяці)
Self employed волонтер "Степан Срака", Вся Україна (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Організація роботи від створення концепції, постановки завдань, контролю за ходом роботи та кінцевої мети;
- Комунікація з військовими з метою постійного оновлення потреб;
- Фандрейзинг та донор-менеджмент;
- Організація фандрейзингу.
- Аналіз поточних партнерств, генерування ідеї для нових колаборацій та спільних проєктів із партнерами та бізнесами;
- Комунікація з нинішніми та потенційними донорами та партнерами;
- Перевірка на відповідність законодавству документів;
- Організація роботи зовнішніх комунікацій;
- Пошук підрядників та робота з ними;
- Побудова довгострокових відносин з донорами та партнерами;
- Ведення звітності;
- Ведення та контроль документообігу від Запита до Акта прймання-передачі;
- Ведення зовнішньої економічної діяльності з підрядниками;

CO-FOUNDER, COO

з 10.2012 по нині (11 років 8 місяців)
Mom's manufacture. Виробництво декору. www.mamanufactura.com, Київ (Дизайн)

-Організація та налагодження виробництва;
-Адміністративний менеджмент;
-Кризовий менеджмент в період воєнного стану;
-Оптимізація процесів під стратегію розвитку бізнесу в умовах воєнного стану;
-Налагодження безперебійного постачання;
-Ведення бухгалтерської документації;
-Організація роботи від створення концепції, постановки завдань, контролю за ходом роботи та кінцевої мети;
-Project менеджмент;
-Контроль навчання нових співробітників ;
-Контроль та обслуговування технічного забезпечення виробництва;

FOUNDER, COO

з 08.2006 по нині (17 років 10 місяців)
Продакшн «SarymsakovStudio», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-Організація знімального процесу:
-Оптимізація процесів;
-Розробка концепцій, сценаріїв, сюжетів та стилю з клієнтами (Citroen, Mercedes Benz, Хлібний Дар, Інтертоп, Maserati, Louis Vuitton, Kenzo, Dsquared 2 і т.д.);
-Координація роботи команди;
- Контроль якості, термінів та бюджету;
-Забезпечування відповідності до цілей та вимог замовника, а також до нормативно-правових актів;
-Ведення перемовин та підписання договорів;
-Аналіз ринка та конкурентів;
-Довгострокові контрактні проєкти в Україні та закордоном (Франція, Китай, Італія, Іспанія, Швеція, Німеччина і т.д.);
-Створення відчутного впливу бренду в соціальних мережах;
-Складання та контроль бухгалтерської документації;

Освіта

Національний університет "Запорізька політехніка"

Інженерно-фізичний факультет, «Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій», Запоріжжя
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Освітній ступінь - Магістр

Знання і навички

Стресостійкість Уміння аналізувати Робота в команді Ведення переговорів Управління командою Планування бюджету Контроль ціноутворення Бізнес-планування Зосередженість Чесність Дисциплінованість Самостійність MS Excel Висока працездатність Пунктуальність Управлінські навички Управління персоналом Стратегічне планування Саморозвиток Ведення бухгалтерського обліку

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ УПРАВЛІННЯ:
Перетворюю хаос на ефективно робочі процеси, які
вимірюю метриками та результатами.
Легко працюю в режими багатозадачності, швидкого темпу та
непередбачуваних зовнішніх змін.

СКІЛИ:
- Критичне та аналітичне мислення;
- Кризовий менеджмент;
- Високий емоційний інтелект;
- Баланс командної та самостійної роботи;
- Самоорганізація;
- Гнучкість та адаптивність у прийнятті рішень;
- English - B1 Intermediate;

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
- вміння нести відповідальність за помилки в роботі та вміння знаходити варіанти їх вирішення;
- розуміння фінансових показників, бюджетування та вартісного управління;
- вміння планувати, організовувати та керувати проектами з початку до кінця,
забезпечуючи вчасну та якісну реалізацію;
- вміння оцінювати та вдосконалювати робочі процеси з метою забезпечення
максимальної ефективності;
- здатність розуміти стратегічні цілі підприємства та впроваджувати оперативні плани, які сприяють досягненню цих цілей;
- креативний підхід до вирішення складних ситуацій;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: