Резюме від 23 серпня 2023 Файл

Світлана

Продавець-консультант

Місто:
Рокитне (Рівненська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рудницька Світлана Леонідівна
(Svitlana Rudnytska)


Дата народження: 06.08.1977
вул. Паркова, буд. 2 А, кв. 11, смт. Рокитне, Сарненський район, Рівненська область
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: заміщення вакантної посади.

Освіта: вересень 1994 року – червень 1999 року, Рівненський державний технічний університет, факультет «Механічний», спеціальність «Автомобілі і автомобільне господарство», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:
• лютий - березень 2001 року – курси навчання за програмою «Оператор ЕОМ»;
• лютий - березень 2023 року – курси навчання за програмою «Бухгалтерський облік для початківців».

Досвід роботи:

Головний механік: липень 1999 року – лютий 2001 року ВАТ «Автотрансервіс». Функціональні обов’язки:
• керування працівниками відділу і підрозділами, які здійснюють ремонтне обслуговування устаткування, організація роботи з підвищення їх кваліфікації;
• організація з використанням ЕОМ основної роботи з управління та планування технічного обслуговування і ремонтних робіт механічного устаткування;
• керування розробкою нормативних матеріалів щодо ремонту устаткування, витрат матеріалів на ремонтно-експлуатаційні потреби, аналіз показників його використання, складання кошторисів на проведення ремонтів, оформлення заявок на придбання матеріалів та запасних частин, необхідних під час експлуатації устаткування;
• облік та зберігання запасних частин;
• контроль за якістю робіт з монтажу устаткування, раціональними витратами коштів на капітальний ремонт, за правильністю зберігання устаткування на складах, своєчасністю перевірки та пред’явлення інспекції державного технічного нагляду підйомних механізмів та інших об’єктів;
• розробка та впровадження заходів щодо створення безпечних і сприятливих умов праці під час експлуатації та ремонтування устаткування і т. д.

Головний спеціаліст (сектор членства, страхових внесків та фінансів; сектор сектор збору страхових внесків та реєстрації страхувальників, сектор обліку страхувальників та забезпечення надходження доходів, сектор по роботі з роботодавцями): квітень 2001 року – липень 2017 року, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Сарненському районі.
Функціональні обов’язки:
• здійснення контролю за сплатою страхових коштів;
• ведення щоденного обліку в електронному режимі за виписками казначейства;
• забезпечення взяття на облік та зняття з обліку страхувальників;
• приймання від страхувальників щоквартальної та щорічної звітності;
• проведення в порядку визначеному законодавством України планових та позапланових перевірок страхувальників;
• співпраця з судами (складання претензій та позовних заяв, участь в судових засіданнях);
• притягнення страхувальників до адміністративної відповідальності за порушення законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
• співпраця з органами Державної виконавчої служби щодо стягнення заборгованості по сплаті страхових коштів до Фонду;
• забезпечення відповідних заходів щодо капіталізації платежів страхувальниками і т. д.

Завідувач сектору обліку страхувальників та доходів, головний спеціаліст (сектор з організації медичної реабілітації, сектор медичних та соціальних послуг): серпень 2018 року – квітень 2023 року, Сарненське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області.
Функціональні обов’язки:
• ведення автоматизованої системи збору, накопичення та обробки даних про страхувальників, облік та аналіз надходження страхових коштів до бюджету Фонду;
• оперативний контроль за погашенням заборгованості зі сплати страхових коштів страхувальниками;
• проведення перевірок страхувальників;
• розгляд в установлені строки листів, пропозицій, заяв і скарг страхувальників, що входять до компетенції;
• вдосконалення організації своєї роботи, використовуючи сучасну комп’ютерну техніку, підвищення своєї професійної кваліфікації;
• надання застрахованим особам і страхувальникам консультацій з питань застосування законодавства про соціальне страхування;
• участь в засіданнях медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) та засіданнях лікарсько-консультативних комісій (ЛКК) в межах виконання статутних завдань Фонду;
• забезпечення реабілітаційним лікуванням застрахованих осіб (за медичними скеруваннями) за рахунок коштів Фонду;
• забезпечення потерпілих лікуванням, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, спеціальним медичним, постійним стороннім доглядами та побутовим обслуговуванням, додатковим харчуванням, технічними та іншими засобами реабілітації (протезно-ортопедичними виробами, ортопедичним взуттям, колясками тощо), слуховими апаратами, зубопротезуванням, очним протезуванням, окулярами, контактними лінзами, постільною та натільною білизною, постільними речами, гігієнічними виробами, перуками, професійним навчанням або перекваліфікацією за індивідуальними програмами реабілітації, компенсаціями витрат на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування осіб з інвалідністю;
• здійснення розрахунків до кошторису та плану асигнувань, розподіл видатків за кодами економічної класифікації згідно із законодавством про загальнообов’язкове державне соціальне страхування за напрямком роботи в межах повноважень;
• приймання заяв-розрахунків для своєчасного фінансування матеріального забезпечення відповідно до діючих нормативно-правових актів страхувальників;
• ведення технологічного обліку страхувальників за допомогою відповідного програмного забезпечення і т. д.

Професійні навички: володіння комп’ютером, досвідчений користувач (впевнено працюю з програмами MS Office, Word і Excel, мережа Інтернет, (легко знаходжу потрібну інформацію в Інтернеті), швидко освоюю нові комп'ютерні програми; володіння оргтехнікою, навички нарахування лікарняних листків, досвід проведення перевірок щодо ведення бухгалтерського обліку (нарахування заробітної плати та ін.), навички складання кошторисів, досвід формування платіжних доручень; навички роботи з первинною документацією; досвід роботи з контролюючими органами; досвід підготовки та підписання договорів, оприлюднення їх на офіційних сайтах (наприклад, Є-Дата); уміння працювати в команді; грамотна письмова і усна мова. Знання мов: українська – рідна, російська – вільно володію, англійська – середній рівень.
Особисті якості: відповідальність до роботи, відкритість, чесність, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, акуратність, старанність, здатність швидко навчатись чомусь новому, вміння працювати в команді.
Додаткова інформація: сімейний стан - не одружена, дітей не маю.

Схожі кандидати

Продавець-консультант, офіціант
Рокитне (Рівненська обл.)

Продавець-консультант
Рокитне (Рівненська обл.)

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: