Резюме від 8 травня 2024 Файл

Ольга

Директор, помічник керівника

Вік:
40 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЬГА КУКСА Досвід роботи
Помічник керівника підприємства січ 2020 - теп. час
ТГРК "Либідь Плаза", Хмельницький
Посадові обов'язки:
1. Здійснювала контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства
виданих наказів та розпоряджень.
2. Планувала робочий день керівника (зустрічі, телефонні дзвінки, організація
зустрічей, переговорів тощо).
3. Брала участь в ділових зустрічах, вела протоколи та складала необхідні
документи за результатами зустрічей, переговорів.
Особисті дані
4. Підтримувала зв'язок з іншими підприємствами та володіла всією інформацією
Адреса про всі підрозділи компанії.
м.Хмельницький
5. За дорученням керівника підприємства узгоджувала або вирішувала окремі
29009 Хмельницкий, Хмельницкая обл.
питання з керівниками та працівниками структурних підрозділів, контролювала
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») виконання ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також
Email отримувала від них необхідну інформацію і матеріали.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 6. Організовувала діловодство, вивчала та реєструвала кореспонденцію, що
Дата народження надійшла на ім'я керівника підприємства, в межах своєї компетенції готувала
29-10-1983 відповіді або рішення.
Місце народження 7. Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління
Хмельницький персоналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
Стать 8. Виконувала інші обов'язки та доручення керівника підприємства в рамках своєї
Жіноча
компетенції та спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.
Національність
українка
Також, окрім роботи помічником керівника, поєднувала роботу керуючої спа клубу
Сімейний стан
незаміжня Maiami.
Посвідчення водія Посадові обов'язки:
B 1. Команда:
контролювала процес роботи персоналу, відповідно до стандартів роботи та
Мови ціннісної орієнтації компанії;
працювала з мотивацією та адаптацією команди;
Українська
ініціювала та проводила необхідне навчання з метою вдосконалення рівня
Російська
сервісу або покращення професійної компетенції;
Англійська складала робочий графік персоналу, з урахуванням завантаження спа;
Вирішувала конфліктні ситуації в команді, та створювати здорову атмосферу в
колективі.
2. Показники ефективності:
аналізувала роботу спа, а саме: фінансові показники, продажі, % повернень
клієнтів;
контролювала виконання плану спа‑клубу;
працювати з клієнтською базою: опрацювала відгуки клієнтів;
Формувала місячні звіти за результатами роботи спа‑клубу.
3. Процеси:
налагоджувала ефективне виконання робочих процесів;
контролювала наявність необхідних матеріалів для повсякденної роботи
спа‑клубу;
Контролювала залишок, прихід та списання товарів.

Фінансовий директор січ 2016 - вер 2019
ТОО "APG Архитектура" ("АПГ – Архитектура»), Казахстан, м. Нур-Султан
Посадові обов'язки:
Нарахування заробітної плати.
Оформлення документації (вхідної і вихідної).
Облік і проведення рахунків.
Аналіз проведених угод компанії.
Планування фінансової політики.
Управління фінансовими і бухгалтерськими відділами.
Управління фінансовими потоками.
Ведення переговорів з клієнтами компанії та пошук нових.
Економіст відділу аналізу і контролю діяльності філій і вер 2007 - тра 2009
відділень
ВАТ "Комерційний банк "Актив-банк", Київ
Посадові обов'язки:
- Залучення на обслуговування клієнтів ‑ фізичних і юридичних осіб для
формування клієнтської бази.
- Проведення переговорів з клієнтами з питань банківських продуктів. Просування
депозитних програм.
- Обслуговування VIP‑ клієнтів банку.
- Координація питань в процесах встановлення індивідуальних тарифів і умов для
VIP‑ клієнтів банку.
- Відкриття депозитних рахунків, їх супровід і обслуговування, нарахування відсотків.
- Робота з приватними, зарплатними і пенсійними картковими рахунками.
- Аналіз і контроль систем грошових переказів "Аверс", "Western Union",
"MoneyGram".
- Оформлення заяв і активна співпраця з банком "Фінанси і кредит" по системах
грошових переказів.
- Організація термінового виготовлення платіжних карток та їх розсилки у
Регіональні Відділення.
- Формування статистичних звітів. Робота із статистично‑аналітичною інформацією.
Маркетингові дослідження ринку і динаміка попиту на банківські продукти.
- Підготовка договорів і анкет клієнтів за програмою "Представник банку".
- Нарахування клієнтові відсотків за програмою "Представник банку".
- Додаткове ведення сайту банку.

Економіст - менеджер Управління індивідуального чер 2007 - вер 2007
бізнесу
ВАТ "Комерційний банк "Актив-банк", Київ
Посадові обов'язки:
- Перехресні продажі.
- Проведення переговорів з клієнтами по банківських продуктах. Просування
депозитних програм.
- Підготовка і аналіз звіту по видах депозитів.
- Оформлення депозитних вкладів і відкриття поточних, пенсійних рахунків.
- Ведення інвентаризації юридичних справ клієнтів банку.
- Організація роботи регіональної мережі за напрямком обслуговування VIP‑
клієнтів.
- Консультація клієнтів відносно розміщення засобів на депозитних рахунках,
відкриття карток преміум класу, відкриття страхових полюсів, оформлення і
представлення на Кредитний комітет заяв клієнтів для отримання позик і
овердрафтів на карткові рахунки.
- Випуск і обслуговування платіжних карток.
- Робота з клієнтськими базами.

Фахівець сектору продажу корпоративних продуктів січ 2005 - бер 2005
відділу бізнесу юридичних осіб
"Перший Український Міжнародний банк" в м. Києві (Головний офіс) (Проходження
трудової практики), Київ
Посадові обов'язки:
- Прийом заявок від клієнтів.
- Контроль збору і подання документів з питань надання кредитів.
- Зведення кредитних угод в програмі "Б‑2".
- Оформлення кредитних договорів, договорів поруки та іпотечних договорів.
- Збір документів, попередній аналіз бізнесу клієнта, оцінка фінансового стану
клієнта.
- Внесення проектів на Кредитний комітет.
- Кредитування приватних підприємців у національній та іноземній валюті.
- Моніторинг існуючих позик приватним підприємцям, страхування заставного
майна.

Особисті якості: дипломатичність, стресостійкість, оперативність, працюю
на результат, цілеспрямованість, постійно самовдосконалююсь, ініціативність,
висока працездатність, активна життєва позиція, пунктуальність, відповідальність,
оптимізм, вмію працювати як самостійно, так і в команді.

Освіта і кваліфікації
Повна вища вер 2005 - чер 2006
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ
Спеціальність: "Фінанси", кваліфікація: "Економіст"

Базова вища вер 2001 - чер 2005
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ
Спеціальність: "Економіка і підприємництво", кваліфікація: "Бакалавр
фінансів"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: