Резюме від 24 квітня 2024

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9965566

Менеджер, помічник менеджера із закупівель (держзакупівлі), 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер із закупівель складського та торговельного обладнання

з 11.2021 по 07.2022 (8 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Термінал Розетка» (ROZETKA), Київ (Роздрібна торгівля)

акупівля складського та торговельного обладнання (стелажі, меблі, примірочні, візки, корзини, сейфи, госп.товари і т.п.) для відкриття нових магазинів;
•підготовка та укладання договорів та контрактів (повний цикл відповідно до Регламенту Компанії);
•робота з комерційною, технічною та бухгалтерською документацією, звітністю;
•проведення оплат та виконання вимог ЗУ про первинний бухгалтерський облік у межах своїх обов'язків;
•проведення нагляду за виконанням підрядниками своїх зобов'язань щодо постачання та монтажу обладнання згідно з підписаними договорами;
•загальний контроль виконання графіка відкриття, комунікація з іншими відділами

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

з 08.2020 по 11.2021 (1 рік 3 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРИТЕЙЛ», Київ (Роздрібна торгівля)

•проведення щомісячних звірок із контрагентами (Постачальниками товару);
•перевірка первинної документації (повернення, списання, переміщення ТМЦ у системі обліку);
•відображення руху ТМЦ, товарних запасів у системі обліку;
•проведення та перевірка в обліку операцій щодо руху ТМЦ (товарних запасів) на складах ТОВ

Провідний спеціаліст з документообігу групи управління проектами

з 08.2018 по 04.2020 (1 рік 8 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА»,, Київ (Роздрібна торгівля)

•складання, укладання, ведення бази договорів відділу експлуатації: закупівлі, підряду (ТО кондиціонерів та вивісок, ТО та перезарядка вогнегасників, ТО систем протипожежного захисту), комунальних послуг.
•складання, укладання, ведення бази договорів групи управління проектами: будівельно-монтажні та ремонтно-оздоблювальні роботи, проектування та монтаж СПЗ на нових магазинах, оцінка дизайн проектів.
•узгодження договорів та ін. договірних документів у системі електронного документообігу СЕД із суміжними підрозділами Компанії
•ведення управлінського обліку:
- створення видаткових документів (вихідне платіжне доручення)
- проведення тендерів (експрес-тендерів) у бюджетній системі
- рознесення витрат за статтями та видами витрат
- складання казначейських планів
•перевірка Кошторисів за ремонтно-відновлювальні, загальнобудівельні роботи на магазинах, та проведення їх у фінсистемі (1С Закупівлі)
• робота з первинними бухгалтерськими документами (рахунки, видаткові
•накладні, акти виконаних робіт, прибуткові, акти переміщення, акти списання, кошториси, акти звірки)
•контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
•робота з вхідною та вихідною кореспонденцією

Економіст 1-ї категорії

з 08.2001 по 08.2018 (17 років)
КП СПБ «АРСЕНАЛ», Київ (Машинобудування)

•складання, укладання, ведення бази договорів науково-виробничого технологічного комплексу: постачання, підряду, проведення будівельно-монтажних робіт, здійснення контролю за їх виконанням у встановлені терміни (у тому числі укладання договорів із зарубіжними країнами на постачання готової продукції), договорів страхування вантажів
•робота з первинними бухгалтерськими документами (рахунки, видаткові
•накладні, акти виконаних робіт, податкові накладні, інвойси)
•робота з товаротранспортними документами та накладними на перевезення (CMR, ТТН, Air WayBill), вантажні відомості, пакувальні листи, специфікації тощо.
• розрахунок ФОП заробітної плати ІТП та робітників від 250 осіб
• ведення кадрового обліку
• калькулювання собівартості готової продукції
• підготовка внутрішньої звітності

Освіта

КЕИМ

Фінанси
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

Адаптивність MS Excel Користувач 1С MS Office Комунікабельність Здатність до навчання MS Word Привітність Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Оперативність Ведення CRM Відповідальність Уміння користуватись оргтехнікою Просування в Instagram Знання офісних програм Ведення соціальних мереж MS Outlook

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: