Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Еліна
Адміністратор ресторану
- Місто:
- Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9965773/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
РЕЗЮМЕ
Бондар Еліна Валеріївна
Особисті дані:
Дата і місце народження: 24 вересня 1987 року, м. Київ
Вік: 35 років
Сімейний стан: одружена
Місце проживання: Ірпінь, вул. Українська 48
Телефон: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Друга вища освіта: 2013-2016 в Національному університеті державної податкової служби України
Факультет: Фінансів та банківської справи (заочна форма навчання)
Перша вища освіта: 2004-2009 Київський національний університет культури і мистецтв.
Факультет: Менеджмент готельно - ресторанного бізнесу.
Спеціальність: Менеджмент організацій (денна форма навчання). З відзнакою захистила дипломну магістерську роботу на тему: Управління ціновою політикою в ресторанному бізнесі в умовах зміни попиту (при готельному комплексі «Хаятт»).
Досвід роботи:
01.08.2017-29.12.2017 р.р. посада головного спеціаліста Бородянського відділення міської Виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду (в порядку переведення);
30.06.2017-31.07.2017р.р. посада директора Ірпінської міської Виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ліквідація дирекції з подальшим переведенням в відділення);
02.08.2016-29.07.2017р.р. посада головного спеціаліста Ірпінської міської Виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
20.02.2013-01.08.2016 р.р. посада головного спеціаліста контрольно – ревізійного відділу в Виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
01.02.2011 - 01.11.2012 р.р. посада адміністратор ресторану "Заїр" (м. Ірпінь);
12.06.2010 - 31.12.2010 р.р. посада адміністратор-касир ресторану «ІЗЮМруд» мережа MallinaProject (вул. Гончара 15/3);
25.09.2009 - 23.01.2010 р.р. посада адміністратор ресторану «Жарден» (бул. Шевченка);
2005-2006 р. р. обслуговування банкетів в Міністерстві України у справах сім'ї, молоді та спорту.
Проходження практики:
2009 р. - готель «Хаятт Рідженсі Київ» проходження менеджерської практики;
2007 р. - кафе «Софіт» проходження технологічної практики;
2006 р. - готель «Київ» проходження практики в готелі;
2005 р. - ресторан «Щекавиця» проходження практики.
Володіння мовами:
Українська, Російська.
Навички роботи з комп'ютером та оргтехнікою:
Володіння ПК впевнений користувач (Windows, MS Office, Internet).
Знання Х - POS експерт; R-KEEPER - експерт, Компас-експерт
Знання касової дисципліни.
Функціональні обов'язки на посаді головного спеціаліста:
організація та проводення перевірок страхувальників стосовно дотримання вимог діючого законодавства із соціального страхування, ревізії та перевірки правомірності використання підприємствами, установами та організаціями коштів Фонду цільового призначення;
підготовка пропозицій про притягнення до відповідальності винних посадових осіб згідно із законодавством в разі виявлення під час проведення ревізій та перевірок фактів зловживання посадовими особами службовим становищем, порушень фінансової дисципліни;
здійснення контролю за плануванням та звітністю по контрольно-ревізійній роботі з боку робочих органів відділення та аналіз звітних даних.
організація відряджень працівників контрольно – ревізійного відділу (розроблення наказів та узгодження з приймаючою стороною);
табелювання та поточна робота у відділі.
Функціональні обов'язки на посаді адміністратора:
Підбір і навчання персоналу;
Розробка стандартів якісного обслуговування;
Взаємодія з гостями;
Розв'язання конфліктних ситуацій;
Складання щоденних звітів;
Розробка графіків робочого часу персоналу;
Правила внутрішнього трудового розпорядку;
Робота з касовим апаратом;
Участь у розробці маркетингової стратегії підприємства;
Робота з постачальниками (пошук, контроль якості продукції);
Організація банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
Участь у розробці меню (у його зміні, впровадженні сезонного меню) калькуляційних і технологічних карт;
Аналіз (зміна) цінової політики (для збільшення прибутку, зміни попиту на послуги).
Особистісні якості:
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, легка здатність до навчання, працьовитість, вміння працювати в колективі, впевненість у собі, послідовність, коректність, старанність, стійкість в стресових ситуаціях, вміння аналізувати ситуацію, систематизувати отриману інформацію і приймати рішення.
Бондар Еліна Валеріївна
Особисті дані:
Дата і місце народження: 24 вересня 1987 року, м. Київ
Вік: 35 років
Сімейний стан: одружена
Місце проживання: Ірпінь, вул. Українська 48
Телефон: [
Освіта:
Друга вища освіта: 2013-2016 в Національному університеті державної податкової служби України
Факультет: Фінансів та банківської справи (заочна форма навчання)
Перша вища освіта: 2004-2009 Київський національний університет культури і мистецтв.
Факультет: Менеджмент готельно - ресторанного бізнесу.
Спеціальність: Менеджмент організацій (денна форма навчання). З відзнакою захистила дипломну магістерську роботу на тему: Управління ціновою політикою в ресторанному бізнесі в умовах зміни попиту (при готельному комплексі «Хаятт»).
Досвід роботи:
01.08.2017-29.12.2017 р.р. посада головного спеціаліста Бородянського відділення міської Виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду (в порядку переведення);
30.06.2017-31.07.2017р.р. посада директора Ірпінської міської Виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ліквідація дирекції з подальшим переведенням в відділення);
02.08.2016-29.07.2017р.р. посада головного спеціаліста Ірпінської міської Виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
20.02.2013-01.08.2016 р.р. посада головного спеціаліста контрольно – ревізійного відділу в Виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
01.02.2011 - 01.11.2012 р.р. посада адміністратор ресторану "Заїр" (м. Ірпінь);
12.06.2010 - 31.12.2010 р.р. посада адміністратор-касир ресторану «ІЗЮМруд» мережа MallinaProject (вул. Гончара 15/3);
25.09.2009 - 23.01.2010 р.р. посада адміністратор ресторану «Жарден» (бул. Шевченка);
2005-2006 р. р. обслуговування банкетів в Міністерстві України у справах сім'ї, молоді та спорту.
Проходження практики:
2009 р. - готель «Хаятт Рідженсі Київ» проходження менеджерської практики;
2007 р. - кафе «Софіт» проходження технологічної практики;
2006 р. - готель «Київ» проходження практики в готелі;
2005 р. - ресторан «Щекавиця» проходження практики.
Володіння мовами:
Українська, Російська.
Навички роботи з комп'ютером та оргтехнікою:
Володіння ПК впевнений користувач (Windows, MS Office, Internet).
Знання Х - POS експерт; R-KEEPER - експерт, Компас-експерт
Знання касової дисципліни.
Функціональні обов'язки на посаді головного спеціаліста:
організація та проводення перевірок страхувальників стосовно дотримання вимог діючого законодавства із соціального страхування, ревізії та перевірки правомірності використання підприємствами, установами та організаціями коштів Фонду цільового призначення;
підготовка пропозицій про притягнення до відповідальності винних посадових осіб згідно із законодавством в разі виявлення під час проведення ревізій та перевірок фактів зловживання посадовими особами службовим становищем, порушень фінансової дисципліни;
здійснення контролю за плануванням та звітністю по контрольно-ревізійній роботі з боку робочих органів відділення та аналіз звітних даних.
організація відряджень працівників контрольно – ревізійного відділу (розроблення наказів та узгодження з приймаючою стороною);
табелювання та поточна робота у відділі.
Функціональні обов'язки на посаді адміністратора:
Підбір і навчання персоналу;
Розробка стандартів якісного обслуговування;
Взаємодія з гостями;
Розв'язання конфліктних ситуацій;
Складання щоденних звітів;
Розробка графіків робочого часу персоналу;
Правила внутрішнього трудового розпорядку;
Робота з касовим апаратом;
Участь у розробці маркетингової стратегії підприємства;
Робота з постачальниками (пошук, контроль якості продукції);
Організація банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
Участь у розробці меню (у його зміні, впровадженні сезонного меню) калькуляційних і технологічних карт;
Аналіз (зміна) цінової політики (для збільшення прибутку, зміни попиту на послуги).
Особистісні якості:
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість, легка здатність до навчання, працьовитість, вміння працювати в колективі, впевненість у собі, послідовність, коректність, старанність, стійкість в стресових ситуаціях, вміння аналізувати ситуацію, систематизувати отриману інформацію і приймати рішення.