Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Віталій

Операційний директор

Вік:
52 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВІТАЛІЙ КОВАЛЕНКО
Операційний директор
ДОСВІД РОБОТИ
06.2019 ТОВ "НІК Електроніка" (виробництво приладів обліку)
КЕРУЮЧИЙ З ЕФЕКТИВНОСТІ
- аудит організаційних аспектів роботи (структура, бізнес-процеси, економіка, фінанси) по підрозділах і підприємству в цілому;
- реструктуризація, організація роботи та управління структурними підрозділами підприємства;
- картування, аналіз, оптимізація та регламентація бізнес-процесів;
- розробка, впровадження та автоматизація систем управління (планування, контроль, аналіз, оптимізація) діяльністю підприємства
- реалізовано в чотирьох структурних підрозділах (виробництво лиття, метизів, ТПА, складальна лінія);

- фінансово-економічне моделювання, аналіз моделей, оцінка рівня ризиків, виявлення і контроль критичних показників бізнесу за
Лідерські якості напрямками - виробнича, операційна, інвестиційна, фінансова діяльність підприємства, впровадження системи бюджетування;
Організованість - розробка та впровадження різнорівневих систем мотивації персоналу;
Системний підхід 04.2017- 06.2019 ТОВ "Сангрейн Інвест" (закупівля зернових)
Відповідальність ДИРЕКТОР ФІЛІЇ
Порядність - розробив і реалізував стратегію розвитку філіальної мережі із закупівлі зернових "з нуля";

Орієнтованість на результат - сформував і навчив ефективну команду фахівців з активної закупівлі зернових в обсягах, що перевищують цільові показники на
25-50% (залежно від сезонності) і з максимальною по галузі маржинальністю;
Комунікабельність
Аналітичний склад розуму 04.2009 – 04.2017 ТОВ "Любимівський Маслозавод" (переробка олійних)
КЕРУЮЧИЙ, ДИРЕКТОР
- на основі системного аналізу ринкового оточення і стану підприємства розробив і реалізував стратегію реорганізації та
Володіння мовами:
реконструкції підприємства;
- українська (вільно) - організував роботу підприємства керуючись принципами ощадливого виробництва (Kaizen, 5S, TPM, SMED);
- російська (вільно) - розробив і впровадив системи управління бізнес-процесами підприємства та їх оптимізації;
- англійська (базова) - досягнуто дворазове збільшення виробничої потужності підприємства, максимальний рівень виходу готової продукції
встановленої якості та рентабельності серед підприємств з аналогічною технологією виробництва.

Комп'ютер - упевнений 06.2000-04.2009 "Дніпропетровський завод прецизійних труб" (виробництво труб)
користувач: CFO, ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ФІНАНСІВ, ГЛ. БУХГАЛТЕР
- 1С усі версії, QuickBooks; - розробив і реалізував стратегію реорганізації фінансово-економічного блоку підприємства;
- MS Office у т.ч. Power BI,
- впровадив системи бюджетування, планування та оптимізації доходів, витрат, податків, зобов'язань,
знання DAX
- реалізував постановку управлінського, бухгалтерського та податкового обліку з нуля на основі 1С;
- Google Sheets у т. ч. BI -
системи Google Data Studio; - забезпечив оптимально збалансований кредитний портфель підприємства із залученням позикових коштів від банківських і
небанківських структур, а також приватних осіб;
- CRM, ERP систем. - робота з українськими та зовнішніми фінансовими інститутами щодо залучення фінансових ресурсів (класичне кредитування,
Швидко опановую будь-який лізинг, фондове фінансування, торгове фінансування);
програмний продукт. - робота з банківськими інститутами з операційних питань (Україна, Німеччина);
- робота з фіскальними органами, зокрема в питаннях відшкодування ПДВ;
"Складні завдання", - робота з міжнародними компаніями-партнерами в питаннях операційної діяльності;
"побудувати з нуля", - контроль підготовки та аналізу фактичних показників CF; PNL - рік, квартал, місяць;
"самостійно приймати - контроль фінансового напряму операційної діяльності.
рішення і відповідати за
результати", "кризове Трудову діяльність розпочав з 1991 року, до описаного вище досвіду роботи, впродовж 6 років працював як головний
управління" - ВІТАЮТЬСЯ! бухгалтер.
У своїй роботі базуюся на системі регулярного менеджменту
Водійське посвідчення кат. В - Ключові навички та знання:
стаж більше 30 років; Управління всіма аспектами діяльності підприємства (розробка стратегії розвитку, планування, контроль, аналіз, оптимізація,
Маю власний автомобіль. вироблення та реалізація коригувальних дій);
Впровадження автоматизованих систем управління;
ХОБІ Побудова оптимальної організаційної структури та бізнес-процесів;
- Спорт Створення систем ефективної внутрішньоструктурної та міжструктурної взаємодії;
- Читання Прогнозування (моделювання) бізнес-процесів, показників, результатів;
Ожидаемый доход Управління ризиками - ідентифікація, класифікація, вироблення і впровадження блокувальних дій, кризис-менеджмент;
от 80 000 грн. Побудова бюджетного процесу, бухгалтерського та управлінського обліку;
Розроблення та впровадження політик, процедур і стандартів;
КОНТАКТИ
Управління персоналом, розробка і впровадження систем навчання, адаптації, тестування, атестації та мотивації персоналу;
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Знання господарського, податкового, трудового та цивільного законодавства, знання МСФЗ, НСБО.
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: Освіта - Вища:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») 1998 р., Національна гірнича академія України "Менеджмент у виробничій сфері" - Економіст
Skype: draivkos 1992 р. Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту. Педагогічний факультет.
Тренер зі спортивної гімнастики, викладач фізкультури.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: