Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Олег

Керівник напрямку комплаєнс-контролю, антикорупційної діяльності

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

РУДЕНКО Олег Анатолійович
Дата народження
16.09.1976 року
Адреса
м. Київ, проспект Романа Шухевича, 4 б, кв. 43;
Контактний телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЯ
Вища
Державний заклад післядипломної освіти «Академія фінансового моніторингу»
«Запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення»
Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая (МНТУ)

Магістр, Публічне управління та адміністрування, 2018-2020

Бакалавр, Здоров’я людини, 2015-2018
Міжнародний інститут управління, бізнесу та права, 1995- 1997
Бакалавр, Маркетинг
Володіння державною мовою
Національна комісія зі стандартів державної мови

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (ІІ ступеня)

СТАЖ РОБОТИ
12.02.1997 – 24.05.1997
Бухгалтер, КСП ім. Ватутіна

Бухгалтерський облік активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій, проведення інвентаризацій.
01.03.1999 – 31.03.2000
Оператор-касир, ТОВ «ВИСТ»

Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових коштів
01.04.2000 – 31.12.2004
Менеджер територіального напрямку, ПП «Тетяна»

Здійснення операцій, пов’язаних з прийманням та видаванням готівкових коштів підприємства, ведення фінансово-облікової документації, узагальнення зведених звітів міської мережі закладів для формування аналітичних планувань розвинення підприємства.
01.01.2005 – 31.05.2009
Регіональний менеджер України з розвитку мережі закладів, ТОВ «Клуб 2005»

Повне забезпечення функціонування мережі закладів, розробка та застосування кризис-маркетингових заходів, фінансовий аналіз дії філій, розширення та модернізація мережі, контроль виконання умов ліцензування та представлення інтересів підприємства у державних установах.
Керівний досвід – 3 роки
26.11.2003 – 23.07.2020
Фізична особа підприємець, керівник

Керування, розвиток та організація роботи підприємства. Створення та розвиток мережі роздрібної торгівлі, розвиток напрямку оптової торгівлі.
Керівний досвід – понад 16 років
12.08.2020 – 03.11.2021
Головний державний інспектор праці, Головне управління Держпраці у Київській області

Дотримання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів
Стаж державної служби – 14 місяців
11.11.2021 – 29.09.2022
Головний фахівець відділу з питань запобігання та виявлення корупції, Державне підприємство Міжнародний аеропорт «Бориспіль»

Проведення службових розслідувань, перевірка контрагентів тендерних закупівель, аналіз доцільності та фінансової відповідності закупівель, контроль роботи окремих напрямків підприємства, аналіз існуючих технологій, керівництв та подання рекомендацій щодо раціоналізації роботи підрозділів.

30.09.2022 – по теперішній час
Головний фахівець сектору антикорупційної діяльності, акціонерне товариство «Державна продовольчо-зернова корпорація України»
Головний фахівець відділу комплаєнсу, акціонерне товариство «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

Проведення службових розслідувань, перевірка контрагентів на наявність конфлікту інтересів при здійсненні закупівель, перевірка на наявність конфлікту інтересів працівників, контроль за дотриманням виконання працівниками службових, посадових положень та законодавства, ініціативні пропозиції та їх втілення з метою вдосконалення документообігу при роботі з управлінням персоналу.

Додаткова інформація:
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Комунікабельність, вміння працювати в команді, швидка адаптація та вміння йти на компроміси, завжди є бажання рости та вдосконалюватись у професійному напрямку, націленість на результат, чесність, відповідальність, пунктуальність, здібність до аналітичного обґрунтування для комплексного рішення завдань, організаційність, управління персоналом, стресостійкість, навички ведення перемовин.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: