Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Олексій

Директор

Вік:
50 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КОВАЛЕНКО
ОЛЕКСІЙ
ЮРІЙОВИЧ

Дата народження: 23 липня 1973 р.
Регіон: Харків.
Телефон(и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Viber, Telegram, WhatsApp, Signal, Messenger
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
live:.cid.d78b1a17a1e12847

Директор, Регіональний менеджер, Заступник директора з розвитку, Керівник або керуючий філії (мережі)
Ключова інформація
Досвід роботи на керівних позиціях у сфері торгівлі та виробництва, управління персоналом понад 18 років, уміння ставити завдання та цілі, контроль їх виконання, побудова ефективної команди у багатофункціональному колективі, підбір, навчання, організація та мотивація роботи персоналу.
Досвід роботи:
ТОВ «Ізолон»
Спеціалиізація: виробництво, оптова та роздрібна торгівля товарами для изоляції
Посада: Директор 16.09.2021 - 14.02.2022
Основні обов’язки:
• Підготовка, будівництво та запуск в эксплуатацію электричної підстанції КТП 10 КВ потужністю 1 МВт
• Монтаж систем вентиляції та систем охолодження, систем подачі повітря під тиском у виробничих цехах, пошук та взаємодія з підрядниками
• Монтаж та взаємодія з підрядниками з виконання електрифікації та прокладання силових ліній електроживлення для обладнання у виробничих цехах
• Будівництво та запуск в експлуатацію газопроводу високого тиску з переходом на середній тиск для використання у виробництві
• Супровід усіх проектів за погодженнями та дозвільною документацією, а також введення в експлуатацію
• Створення служби Охорони праці на підприємстві з «нуля»
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженного бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клиєнтами;
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес-процесів;

Досягнення:

-виконав запуск газопроводу високого тиску та його введення в експлуатацію
- виконав запуск електричної підстанції КТП 10 КВ потужністю 1 МВт
- виконав монтаж систем вентиляції та охолодження, а також повне розведення
систем силового харчування електричної мережі у виробничих цехах
-закрив питання щодо супровідної документації при виконанні різних договірних відносин

-істотно зменшив просрочену дебіторську заборгованість

-створив службу Охорони праці на підприємстві з "нуля"

ФОП Самойлов О.А.
Спеціалізація: виробництво, оптова та роздрібна торгівля товарами для ізоляції
Посада: Начальник контрольно-ревізійнного відділу 01.06.2021 - 15.09.2021
Основні обов’язки:

• Контроль виконання Бізнес процесів у компанії
• Робота з боржниками щодо повернення боргів
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів;
• Організація ефективної взаємодії підразділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес- процесів;

Досягнення:

-закрив питання щодо супровідної документації при виконанні різних договірних відносин за минулі періоди

-істотно зменшив просрочену дебиторську заборгованість

-привів у відповідність документообіг компанії

ТОВ «Імпульс-Схід», група компаній СТВ

Специалізація: оптова та роздрібна торгівля.
Посада: Менеджер (управитель) з регіонального розвитку
01.04.2019 - 27.06.2019
Основні обов’язки:
• Організація роботы філій (Суми, Конотоп, Чернігів), дистрибуція продукції Carlsberg на території Сумської та Чернігівської областей
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів компанії;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Контроль за виконанням планів продажу;
• Організація роботи підрозділів у межах затвердженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Досягнення планових показників з продажу на довіренній території
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Управління коллективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бізнес-процесів;
• Развиток продажу усіх SKU компанії виробника та партнерів;
• Аналіз продажів, прогнозування, оперативне вирішення проблем, що виникають.

Досягнення:

-вивів філії компанії на необхідні показники результативності
-збільшив обсяги продажів
-разробив та впровадив стандарти роботи для персоналу відділу продажів
-істотно зменшив просрочену дебіторську заборгованість

ТОВ фірма «Антарес»
Торгова група (3 юридичнііособи)
спеціалізація: роздрібна та оптова торгівля, кондитерське виробництво м. Харків

Посада: Заступник директора з регіонального розвитку

01.09.2016 - 31.03.2019

Основні обов’язки:

• Організація роботи філій (Суми, Конотоп, Чернігів) дистрибуція продукції Carlsberg на території Сумської та Чернігівської областей;
• Підготовка та контроль виконання стратегічних планів компанії;
• Організація ефективної взаємодії підрозділів філій (офіс, склад-логістика, торговельний відділ);
• Аналіз роботи підрозділів із фінансових показників;
• Контроль виконання планів продажу
• Організація роботи підрозділів у межах затверженого бюджету;
• Проведення мотиваційних заходів для торгових відділів;
• Досягнення планових показників з продажу на узгодженій території;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Проведення переговорів із ключовими клієнтами
• Управління колективом: постановка завдань та контроль їх виконання;
• Систематизація бизнес-процесів;
• Розвиток продажів усіх SKU.
• Аналіз продажів, прогнозування, оперативне вирішення проблем, що виникають.
Досягнення:
-вивів філії на необхідні показники результативності в компанії
-значно збільшив обсяги продажів
-разробив та впровадив стандарти роботи для персоналу відділу продажів
- суттєво зменшив просрочену дебіторську заборгованість

Посада: Заступник директора з адміністративно-господарської діяльності

01.03.2016 – 01.09.2016

Посада: Начальник контрольно-ревізійного відділу

12.10.2010 – 01.03.2016

ТОВ ТБ «КОРД»

Посада: Директор

12.03.2010 – 30.09.2010

Посада: Начальник контрольно-ревізійного відділу

01.12.2009 – 12.03.2010

ТОВ «МКС»

Посада: Заступник Начальника Казначейства Фінансово-економічного департаменту

03.03.2008 – 30.11.2009

Посади: Начальник відділу видачі та складування товара, комірник, інженер-консультант, технік.

01.11.2002 – 03.03.2008

Освіта:

Вища.

Харківський державний автомобільно-дорожній технічний університет
(спеціальність – автоматизациія технологічних процесів та виробництв, кваліфікація- инженер автоматизації)
1990-1995 р.р.

Професійні якості:

• Впевнений користувач: ПК, та іншої офісної техніки.
• Добре знання програм Word, Excel, 1С, CRM, Bitrix24.
• Вміння ефективно аналізувати великі обсяги інформації
• Формувати цілісне розуміння ситуації
• Здібності самостійного прийняття рішень
• Вміння мислити логічно
• Чітко структурувати інформацію
• Ведення переговорів
• Підбір, навчання, адаптація, мотивація персоналу
• Стратегічне планування
• Управління персоналом
• Вміння визначати приорітети
• Підвищення професіоналізму та компетентності персоналу
• Здатність створювати команду
• Розробка та впровадження проектів та стандартів
• Контроль виконання поставлених завдань
• Аналіз та планування
• Вміння переконувати
• Глибокі знання з продажу, логістики, стандартизації
• Бюджетування

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

Чесність, пунктуальність, ініціативність, лідерство, вміння слухати, вміння досягати своїх цілей, не конфліктність, энергійність, відповідальність, впевненість у собі, цілуспрямованість, уважність до деталей, прагнення професійного розвитку.

Володіння мовами

Украінська – рідна мова
Російська
Англійська - базова

Захоплення
Активний відпочинок, подорожі, читання, велоспорт

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Одружений, син 28 років,
маю права категорії «В», досвід керування автомобіля с 1992 р., та маю власний автомобіль volkswagen Passat B8.
Готовий до тривалих відряджень як на території України так і за її межами.
Маю можливість переїзду до іншого міста.
Готовий негайно розпочати роботу, так як повністю закрив усі питання на попередньому місці працевлаштування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати