Резюме від 29 лютого 2024

Аліна

Старший адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший Адміністратор Автосервісу

з 03.2019 по нині (5 років 3 місяці)
Spro, Київ (Автобізнес та автосервіс)

-Консультування відвідувачів з питань наявних послуг автосервісу.
-Вжиття заходів щодо запобігання і усунення конфліктних ситуацій.
-Розгляд претензій, повʼязаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вжиття відповідних організаційних заходів з іншими працівниками автосервісу для їх розгляду і надання відповіді клієнту.
-Контроль додержання працівниками автосервісу трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту.
-Інформування керівництва автосервісу про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вжиття заходів щодо їх ліквідації, здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва автосервісу.
-Оформлення приймально-здавальної документації.
-Оповіщення майстра-приймальника о приїзді клієнтів на автомобілі.
-Оформлення заявки на роботи до бази даних 1С, внесені первинної інформації та передачу її в ремцех або СТО для роботи.
-Оформлення заказ-наряду до бази даних 1С.
-Оформлення заявка-склад до бази даних 1С.
-Контроль правильного оформлення заявок майстром та технологом.
-Прийом закупок і оформлення їх до бази даних 1С.
-Оформлення документів на оплату, рахунків ФОП і гарантій на ремонт.
-Оформлення замовлень та пакування товарів поштою.
-Отримання і відправка замовлень курʼєрами і таксі.
-Приймання телефонних дзвінків.
-Контроль заявок на сайті.
-Ведення плану-графіку запису на СТО автомобілів в ремонт і діагностику.
-Опрацювання замовлень на сайті і Автопро, у тому числі підбір агрегатів та перевірка наявності по базі 1С і фактично на складі для клієнтів, сто і ремцеху.
-Контроль та організація логістики транспортом компанії.
-Формування списку замовлень на закупки для офісу.
-Контроль над повним погодженням агрегатів та про інформування клієнтів.
-Контроль повної віддачі агрегатів клієнтами.
-Інформування клієнтів про готовність агрегатів або автомобілів.
-Консультація відвідувачів
з питань наданих послуг.
-Комунікація між майстрами сто і ремцеху та клієнтами (партнерами)
• Здійснення попереднього запису клієнтів, передача документів та проведення розрахунків за надані послуги (виконані роботи).
• Розрахунок з клієнтами. Ведення поточної каси.
• Оплата платежів по замовленням і закупкам офісу.
• Перевірка цін та наявності відновлених агрегатів для сто і ремцеху.
• Підбір агрегатів та перевірка наявності для клієнтів та партнерів
-Нести відповідальність та здійснювати контроль за роботою підлеглих
• У виключних випадках заміщати майстра-приймальника (погодження цін за ремонт, повідомлення клієнтів про готовність машини та остаточну вартість роботи, опрацювання
заявок з сайту).
• У виключних випадках заміщення технолога (погодження цін, вирішення проблемних питань, уточнення моментів, пошук агрегатів в ремцеху).

Мерчендайзер

з 04.2018 по 01.2019 (9 місяців)
ТОВ «Ганул», Київ (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

з 12.2017 по 03.2018 (3 місяці)
ТОВ "Дельта Текс", Київ (Роздрібна торгівля)

Освіта

Білоцерківський Коледж Сервісу та Дизайну

Перукар- модельєр, Біла Церква
Середня спеціальна, з 2015 по 2018 (3 роки)

Знання і навички

Контроль касової зони Користувач ПК Здатність до навчання Організація роботи персоналу Старанність Пунктуальність Відповідальність Ввічливість Цілеспрямованість Користувач 1С Ведення документації Адміністрування офісу Комунікабельність

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Водійське посвідчення категорії В

Схожі кандидати

Адміністратор, старший касир
20000 грн, Біла Церква

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: