Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Анастасія

Бухгалтер

Вік:
25 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольчидаєвська Анастасія Сергіївна

Адреса: Одеська обл. м.Одеса, вул.Амурська,15

Номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження: 06.12.1998

Сімейний стан: заміжня, дітей не має

Освіта:

Одеська національна академія харчових технологій, Одеса (вересень 2017 - червень 2019
Бакалавр, спеціальність «Облік та оподаткування»)

Одеський коледж економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу, (вересень 2015 -
липень 2017 Молодший спеціаліст, спеціальність «Облік та оподаткування» )

Досвід роботи:

1.Бухгалтер-казначей -Транспортна компанія ПАТ «Одесавтотранс» (з травень 2017-
січень 2018)

В мої обов'язки входило створення графіку платежів, рознесення виписок банку,
створення платіжних доручень в программі 1с СКП, вигрузка їх в банк та проведення.
Також займалась нарахування орендної плати, підготовка документів для клієнтів
(рахунки, акти послуг), та контроль за платежами. Також проводила операції з купівлі
валюти, створення swift платежів, продаж валюти.

2. Помічник головного бухгалтера _Виробництво продуктів харчування ТОВ «Одеська
шоколадно-горіхова компанія» (з лютий 2018-серпень 2018)

Допомагала головному бухгалтеру супроводжувати бухгалтерський та податковий облік
підприємства. В обов'язки входило: проведення виписок банку в 1с управління та 1с
бухгалтерія ,створення та проведення платіжних доручень, ведення кадрового обліку в 1с
ЗУП, нарахування заробітної плати в 1с ЗУП, подача звітів по заробітній платі в
податкову, соцстрах, ведення ФОП на 3 групі,перевірка первинних документів та інші
доручення головного бухгалтера.

3. Бухгалтер управлінського обліку - Будівництво ТОВ «Орендабуд-Південь» (серпень
2018-травень 2021)
Брала участь в розробці управлінської програми на базі 1С з урахуванням специфіки
підприємства. Створювала технічні завдання програмістам, контролювала та
перевіряла виконання доопрацювань. Нараховувала орендну плату на будівельне
обладнання. Вела облік доходів та витрат підприємства. В установлені строки подавала
аналітичні дані керівникові підприємства.

4.Бухгалтер єдиний – Транспортна компанія ТОВ «Техтранс» (з червня 2021 –
24/02/2022)

Бухгалтерський та управлінський облік підприємства платника ПДВ на загальній системі
оподаткування. А також створення договорів для клієнтів підприємства, розблокування
податкових накладних, вихід з ризикових платників податків.

Маю досвід супроводження ФОП 1-2-3 групи з найманими працівниками та без них від
реєстрації до повного закриття підприємницької діяльності.

Вміння та навички:

- Облік вхідної первинної документації: контроль за наявністю видаткових
накладних/актів виконаних робіт, перевірка правильності заповнення основних
реквізитів документів, відображення документів в бухгалтерському обліку,
контроль отримання зареєстрованих податкових накладних та правильності
заповнення основних реквізитів;
- Облік вихідної первинної документації: створення накладних/актів виконаних
робіт, рахунків, ттн; перевірка правильності заповнення основних реквізитів
документів, перевірка правильності відображення документів у бухгалтерському
обліку, створення та реєстрація податкових накладних;
- Банківські операції: за необхідності відкриття рахунків у будь-якій валюті,
створення вихідних платіжних доручень, підготовка документів для купівлі
валюти, створення заявок на купівлю валюти або її продаж, створення swift;
бухгалтерський облік виписок банку, перевірка правильності відображення у
бухгалтерському обліку;
- Складський облік: проведення інвентаризацій, відображення інвентаризації та її
результатів у бухгалтерському обліку і т.д.
- Кадровий облік: створення штатного розпису, підготовка наказів на
прийняття/звільнення/відпустки співробітників, створення особистої справи
співробітника, створення графіку відпусток і т.д.
- Облік заробітної плати: нарахування та відображення заробітної плати/відпусток
у бухгалтерському обліку, нарахування податків по заробітній платі та
відображення їх у бухгалтерському обліку.
- Податковий облік (залежить від системи оподаткування підприємства):
контроль за сплатою податків та зборів, подача звітності (декларація платника
єдиного податку/ декларація податку на прибуток/фінансова звітність і т.д.) у
контролюючі органи, облік ПДВ (нарахування зобов’язань та відображення
кредиту з подальшою подачею декларації), декларація акцизного податку, звіти у
статистику, соцстрах. Підготовка та подача документів для розблокування
податкових накладних/виведення з ризикових платників податків. Звіти по
заробітній платі;
- Додатково: створення/збір документів для отримання ліцензій, підготовка
документів для відкриття та реєстрації підприємства, облік договорів, внесення
правок у договори, створення додаткових угод/протоколів розбіжностей.

Коротко про себе: ввічлива, спокійна, не боюсь працювати з великим об’ємом даних,
вмію планувати робочий день, швидко навчаюсь.

Схожі кандидати

Finance manager, CFO, Chief accountant
Дистанційно, Київ

Бухгалтер, логист (экономич. безопасность)
30000 грн, Дистанційно, Дніпро , ще 3 міста

Бухгалтер
Дистанційно

Бухгалтер
Дистанційно

Головний бухгалтер
25000 грн, Дистанційно, Львів

Бухгалтер
12000 грн, Дистанційно, Сарни

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: