Анастасія
Бухгалтер
- Вік:
- 25 років
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9983256
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Адреса: Одеська обл. м.Одеса, вул.Амурська,15
Номер телефону [
Email [
Дата народження: 06.12.1998
Сімейний стан: заміжня, дітей не має
Освіта:
Одеська національна академія харчових технологій, Одеса (вересень 2017 - червень 2019
Бакалавр, спеціальність «Облік та оподаткування»)
Одеський коледж економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу, (вересень 2015 -
липень 2017 Молодший спеціаліст, спеціальність «Облік та оподаткування» )
Досвід роботи:
1.Бухгалтер-казначей -Транспортна компанія ПАТ «Одесавтотранс» (з травень 2017-
січень 2018)
В мої обов'язки входило створення графіку платежів, рознесення виписок банку,
створення платіжних доручень в программі 1с СКП, вигрузка їх в банк та проведення.
Також займалась нарахування орендної плати, підготовка документів для клієнтів
(рахунки, акти послуг), та контроль за платежами. Також проводила операції з купівлі
валюти, створення swift платежів, продаж валюти.
2. Помічник головного бухгалтера _Виробництво продуктів харчування ТОВ «Одеська
шоколадно-горіхова компанія» (з лютий 2018-серпень 2018)
Допомагала головному бухгалтеру супроводжувати бухгалтерський та податковий облік
підприємства. В обов'язки входило: проведення виписок банку в 1с управління та 1с
бухгалтерія ,створення та проведення платіжних доручень, ведення кадрового обліку в 1с
ЗУП, нарахування заробітної плати в 1с ЗУП, подача звітів по заробітній платі в
податкову, соцстрах, ведення ФОП на 3 групі,перевірка первинних документів та інші
доручення головного бухгалтера.
3. Бухгалтер управлінського обліку - Будівництво ТОВ «Орендабуд-Південь» (серпень
2018-травень 2021)
Брала участь в розробці управлінської програми на базі 1С з урахуванням специфіки
підприємства. Створювала технічні завдання програмістам, контролювала та
перевіряла виконання доопрацювань. Нараховувала орендну плату на будівельне
обладнання. Вела облік доходів та витрат підприємства. В установлені строки подавала
аналітичні дані керівникові підприємства.
4.Бухгалтер єдиний – Транспортна компанія ТОВ «Техтранс» (з червня 2021 –
24/02/2022)
Бухгалтерський та управлінський облік підприємства платника ПДВ на загальній системі
оподаткування. А також створення договорів для клієнтів підприємства, розблокування
податкових накладних, вихід з ризикових платників податків.
Маю досвід супроводження ФОП 1-2-3 групи з найманими працівниками та без них від
реєстрації до повного закриття підприємницької діяльності.
Вміння та навички:
- Облік вхідної первинної документації: контроль за наявністю видаткових
накладних/актів виконаних робіт, перевірка правильності заповнення основних
реквізитів документів, відображення документів в бухгалтерському обліку,
контроль отримання зареєстрованих податкових накладних та правильності
заповнення основних реквізитів;
- Облік вихідної первинної документації: створення накладних/актів виконаних
робіт, рахунків, ттн; перевірка правильності заповнення основних реквізитів
документів, перевірка правильності відображення документів у бухгалтерському
обліку, створення та реєстрація податкових накладних;
- Банківські операції: за необхідності відкриття рахунків у будь-якій валюті,
створення вихідних платіжних доручень, підготовка документів для купівлі
валюти, створення заявок на купівлю валюти або її продаж, створення swift;
бухгалтерський облік виписок банку, перевірка правильності відображення у
бухгалтерському обліку;
- Складський облік: проведення інвентаризацій, відображення інвентаризації та її
результатів у бухгалтерському обліку і т.д.
- Кадровий облік: створення штатного розпису, підготовка наказів на
прийняття/звільнення/відпустки співробітників, створення особистої справи
співробітника, створення графіку відпусток і т.д.
- Облік заробітної плати: нарахування та відображення заробітної плати/відпусток
у бухгалтерському обліку, нарахування податків по заробітній платі та
відображення їх у бухгалтерському обліку.
- Податковий облік (залежить від системи оподаткування підприємства):
контроль за сплатою податків та зборів, подача звітності (декларація платника
єдиного податку/ декларація податку на прибуток/фінансова звітність і т.д.) у
контролюючі органи, облік ПДВ (нарахування зобов’язань та відображення
кредиту з подальшою подачею декларації), декларація акцизного податку, звіти у
статистику, соцстрах. Підготовка та подача документів для розблокування
податкових накладних/виведення з ризикових платників податків. Звіти по
заробітній платі;
- Додатково: створення/збір документів для отримання ліцензій, підготовка
документів для відкриття та реєстрації підприємства, облік договорів, внесення
правок у договори, створення додаткових угод/протоколів розбіжностей.
Коротко про себе: ввічлива, спокійна, не боюсь працювати з великим об’ємом даних,
вмію планувати робочий день, швидко навчаюсь.
Схожі кандидати
Finance manager, CFO, Chief accountant
Дистанційно, Київ
Бухгалтер, логист (экономич. безопасность)
30000 грн, Дистанційно, Дніпро
,
ще 3 міста
Бухгалтер
Дистанційно
Бухгалтер
Дистанційно
Головний бухгалтер
25000 грн, Дистанційно, Львів
Бухгалтер
12000 грн, Дистанційно, Сарни