Резюме від 1 травня 2024 PRO

Марина

Начальник юридичного відділу, адвокат, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник юридичного відділу

з 11.2020 по нині (3 роки 6 місяців)
охоронна діяльність, Дніпро (Охорона, безпека, оборона)

супроводження юридичних компаній в сфенрі корпоративних прав (зміна директора, викуп, продаж частки у статутному капіталі, тощо)
участь у тендерах (підготовка тендерної документації, участь на платформі ПРОЗОРРО);
супроводження перевірок (інспекція з праці, податкові)
супроводження виконання ліцензійних умов (охоронна діяльність, пожежна сигналізація);
претензійна діяльність;
оскарження перевірок у судах, представлення інтересів юридичних осіб у господарських, адміністративних судах;

Головний юрисконсульт

з 10.2019 по 10.2020 (1 рік)
ТОВ "Інвест Гранд Маркет", Дніпро (Роздрібна торгівля)

• реєстрація корпоративних прав, внесення змін до статуту, виділення (зменшення, збільшення частки засновника у корпоративних правах).
• представлення інтересів підприємства у судах, підготовка процесуальних документів
• повний супровід перевірок (інспекція праці, держпродспоживслужба, податкова інспекція, МНС), оскарження результатів перевірок контролюючих органів у судах
• реєстрація РРО та отримання дозвільних документів на торгівлю (ліцензії на алкоголь, реєстрація потужностей оператора харчового ринку)
• розробка інструкцій, договорів матеріальної відповідальності та інших внутрішніх документів господарську діяльність підприємства, зокрема. для забезпечення збереження майна підприємства
• договірна робота (постачання, оренда, комісія, ТМЦ, транспортні перевезення вантажів тощо)
• претензійна робота
• контроль за проведенням заходів з охорони праці та пожежної безпеки
• робота з тендерною документацією, підготовка документів для участі в тендерах на платформі ПРОЗОРРО.

Юрисконсульт

з 01.2018 по 09.2019 (1 рік 8 місяців)
Рецептіка, всеукраїнська мережа аптек, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Робота у сфері корпоративних, трудових, податкових прав, ліцензійна діяльність, представлення інтересів компанії у судах господарської, адміністративної, цивільної юрисдикції, ведення кримінальних та виконавчих проваджень, трудових спорів у судах.
• Робота з договорами оренди, постачання, маркетингу, розробка документації щодо інвентаризацій, запровадження для підприємства колективної матеріальної відповідальності, робота з благодійними фондами, тендерами.
• Здійснення повного контролю за проведенням перевірок на підприємстві (держлікслужба, інспекція з праці, соцстрах, держпродспоживслужба у всіх регіонах України, ДФС (планові та позапланові у сфері дотримання законодавства при застосуванні РРО) та ін.), оскарження результатів перевірок у судах, складання аргументів та скарг АМКУ.
• Проведення змін до статуту, зміна директора, проведення зборів засновників та ін.
• Контроль за дотриманням заходів з охорони праці та пожежної безпеки.
• Розробка документів щодо матеріальної відповідальності працівників аптек
• Ведення кримінальних справ

Юрисконсульт

з 06.2014 по 10.2017 (3 роки 4 місяці)
ТОВ Продукти Єрмоліно, Дніпро (Роздрібна торгівля)

• Робота у сфері реєстрації, відкриття, закриття ФОП.
• Супровід, розробка та моніторинг договірної діяльності підприємства (оренда, комісія, постачання тощо), супровід та контроль виконання податкових, трудових зобов'язань, реєстрація та контроль за дотриманням законодавства у сфері РРО, реєстрація операторами потужностей ринку харчових продуктів.
• Вирішення проблемних питань на підприємстві в різних галузях права (податкове, цивільне, адміністративне, трудове, тощо).
• Робота у сфері трудового права, здійснення заходів щодо проведення інвентаризацій, оформлення документів щодо притягнення працівників до матеріальної відповідальності
• Подання інтересів підприємства у судах різних інстанцій у господарських, адміністративних спорах, підготовка процесуальних документів.
• Супровід перевірок для підприємства, оскарження дій контролюючих органів, ведення різної поточної правової роботи для підприємства.
• Розробка різних посадових інструкцій, документації з охорони праці та ПБ, інших внутрішніх рекомендаційних документів, підготовка юридичних консультацій для вищого керівництва, бухгалтерії.
• Організація охорони праці для підприємства, контролю над виконанням.

Юрисконсульт

з 06.2008 по 08.2012 (4 роки 2 місяці)
ТОВ "Фрістайл Центр", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

• Повне ведення корпоративних питань на підприємстві, внесення змін до статуту, зміна директора, зміна та виведення статутної частки засновників та ін.
• Отримання та оформлення дозвільних документів на роздрібну торговельну діяльність (патенти, зелені картки, ліцензії, дозволи на торгівлю, реєстрація РРО тощо) у сфері інтелектуальної власності, реклами, спортивних послуг, розваг, діяльності кафе та ресторану.
• Претензійно-позовна діяльність, розробка та аналіз договорів у сфері оренди, постачання, підряду, надання послуг, реклама та маркетинг, логістика, транспортне експедирування.
• Представлення інтересів підприємства у судах
• виконавче виробництво
• Супровід перевірок на підприємстві, оскарження дій контролюючих органів
• Здійснення правової роботи на підприємстві, розробка посадових інструкцій, наказів, іншої внутрішньої документації, контроль за супроводом діяльності інспектором охорони праці.

Юрисконсульт

з 02.2006 по 03.2008 (2 роки 1 місяць)
ЗАТ "Елста", Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

аналіз та складання договорів поставки, оренди, логістика послуг
- робота в галузі господарського, цивільного, корпоративного, трудового, податкового права
- претензійно – позовна робота
- представлення інтересів підприємства у судах, інших контролюючих органах
- супровід перевірок та оскарження їх результатів у судах
- Реєстрація підприємств, внесення змін до Статуту, ліцензування, реєстрація земельної ділянки
- моніторинг чинного законодавства, надання усних, письмових консультацій-
- систематизація обліку та ведення правової документації

Освіта

Університет внутрішніх справ

Правознавство, Дніпро
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

Досвід роботи з захисту підприємств та організацій в судах Складання процесуальних документів Укладання договорів Знання кримінального права Знання правових баз даних Знання процесуального права Впевненість Знання держ. реєстрів Організованість Висока працездатність Знання законодавства України Представництво в судах ЛІГА:ЗАКОН Робота з правовими базами НАУ Претензійно-позовна робота Комунікабельність Адаптивність Знання цивільного законодавства Знання підсистеми "Електронний суд" Користувач ЄДР Знання адміністративного права Господарське право

Знання мов

Українська — вільно

Рекомендації

  • Людмила

    Людмила

    Бухгалтер, ТОВ "Інвест Гранд Маркет"

    Контактні дані приховані
  • Надія Трохимівна

    Надія Трохимівна

    Начальник відділу пошуку персоналу, ейчар, Продукти Єрмоліно

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю досягнення у сфері вирішення судових спорів (господарських та адміністративних), уміння працювати з великим обсягом інформації, швидко адаптуюсь до різноманітних обставин, у т.ч. нестандартних, пра багатозадачному режимі, висока схильність до навчання та перенавчання, висока самоорганізація, стресостійкість і амбіційність, готовність виходити за рамки комфорту заради досягнення результату. Маю навички побудови конструктивних взаємин, що дає можливість досягати позитивних результатів у спілкуванні з людьми та досягати якісних результатів.
Своєю основною метою вважаю бути максимально корисною для компанії у своїй роботі.
Люблю свою роботу, тому до виконання обов'язків підходжу з ентузіазмом, підвищеною відповідальністю та скрупульозністю.
Маю діюче свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю, зареєстроване в ЄРАУ
Одружена, маю дорослого сина 1992 р.н
Можливі відрядження
Важливо: доступність у межах бізнес-часу (в офісі, повний день з 9:00 до 18:00 з двома вихідними, офіційне працевлаштування), ненормовану роботу не пропонувати
У вільний час займаюсь підвищенням своєї кваліфікації (відвідую семінари, лекції тощо), люблю подорожувати, спілкуватись з людьми, слухати музику, займаюсь спортом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: